Tapahtui vaateostoksilla
Myyjä sanoi minulle, että paidoista toisen värisävy pukee minua paremmin kuin toisen, koska kädenselkäni verisuonet eivät silloin erotu niin sinertävinä. Onko mielestäsi pätevä peruste valita vaatteen väri?
Olen ollut tähän asti (ja edelleen!) ylpeä treenatusta kehostani ja käsivarsistani, joissa suonet pullottavat, jos minulla on yhtään kuuma ja myös liikunnan jälkeen. Käteni ovat myös lämpimät, niin ne suonet laajenevat poistaakseen kuumuutta.
nainen
Kommentit (8)
Pullottavat suonet naisella, jos nyt eivät ole suonikohjuja, vaan terveesti pullottavia ja sinertäviä, ovat mielestäni paremman näköiset kuin löysä pullamainen ja muodoton käsi, josta eivät suonet erotu.
Olisi ihanaa tuntea kuumat suonikkaat kätesi....
Vierailija kirjoitti:
Pullottavat suonet naisella, jos nyt eivät ole suonikohjuja, vaan terveesti pullottavia ja sinertäviä, ovat mielestäni paremman näköiset kuin löysä pullamainen ja muodoton käsi, josta eivät suonet erotu.
Inhosin jo pienenä pullamaisia käsiä, joissa punainen kynsilakka!
Kädenselän verisuonten pullottavuus ei liity mitenkään treenaamiseen/treenaamattomuuteen vaan tulee geeneissä.
Haluaisitko myös kertoa että olet vegaani?
Sano suoraan vaan, ilman mitään typeriä aasin siltoja
Minusta kuulostaa vähän paremmalta perusteelta kuin se, että paidan väri sointuu punaisiin silmiisi.
Mutta who cares?
Et sä osaa itse päättää onko se sulle kriteeri vai ei? Meitä muitahan tää asia ei koske mitenkään. Ihan sama mitenkän päin se vaate sulle sointuu.
Vierailija kirjoitti:
Et sä osaa itse päättää onko se sulle kriteeri vai ei? Meitä muitahan tää asia ei koske mitenkään. Ihan sama mitenkän päin se vaate sulle sointuu.
Ei ole mulle kriteeri :D mutta onko sinulle?
ap
Ja kirjoitat siitä palstalle? Onko sinulla huono itsetunto?