2kk:tta ja -6kg! Jumpan ja salin avulla 2-3krt/vko
Harmittaa kun en mittaillut senttejä aloittaessani =( Reidet ainakin kaventuneet ja rinnat tietysti (se harmittaa...), lantiossa ja alavatsalla istuu tiukassa.
Nyt olen samoissa lukemissa kuin vuosi sitten ja -15kg olisi vielä pudotettavaa. Sillä olisin ihannepainoni ylärajoilla, mutta tiedän etten pystyisi alempaa painoa pitämään siksi se tavoitteena. Tavoite siis 168cm ja 68-69kg
Kommentit (5)
Ja se todellakin istui kauniisti ja vatsani näytti hoikalle (malli oli juuri mulle tehty). Jopa murrosikäinen tyttäreni sanoi että tuo paita on cool (se on iso kunnianosoitus =) )
Monet vanhat housut muutaman vuoden takaa istuisi jos saisi tuon alavatsan pois... Olen painanut siis tuon ihannepainon ja sen allekin 4-5 vuotta sitten eli mahdotonta se ei ole. Miten hemmetissä annoin itseni edes lihoa..?
Ps. Minulla tämä säännöllinen kuntoilu alkoi kun mieheni alkoi kuntoilla. Saa minutkin liikkeelle! Ja mieheni ei ole aiemmin urheillut mitään.
ap
Elokuussa aloitin ja 2-3 krt viikossa käynyt. Lisäksi käyn 3-4 krt viikossa pitkällä, reippaalla kävelyllä. Mitään ei ole tapahtunut painolle. Miksi?
Mä olen edelleen syönyt jäätelöä, karkkia ja hampurilaisia viikottain sekä ihan normaalia kotiruokaa. Aluksi ekat 2vko ei painolleni tapahtunut mitään ja syynä se etten syönyt tarpeeksi!
Vai onko painosi ollut suhteellisen normaali jo kuntoilun alkaessa? Eli kiinteydyt vain?
Vai syötkö todella paljon? Ja kulutat vain sen mitä syöt et ylimääräistä?
Jatka kuitenkin! Hyödyt on niin paljon suuremmat jo kunnon puolesta!
ap
Mietin sitä, että onko elimistö sitten tosiaan mennyt säästöliekille, että syönkin liian vähän. Mies vaan väitti, ettei se voi olla mahdollista koska liikun ja liikunta edistää aineenvaihduntaa.
Tuo kiinteytys voi tietenkin olla totta. Painoindeksi on 23 eli normaalipainoinen pitäisi olla. Pari vuotta sitten painoin kuitenkin 6 kiloa vähemmän. Olin silloin todella stressaantunut, enkä syönyt kunnolla. Kiireiden vuoksi en kuitenkaan liikkunutkaan juuri yhtään. Siksi nyt ihmetyttää, ettei " oikealla laihduttamisella" tapahdu mitään.
t. 3 tms.
Mun mitat on juuri nuo 168/68.
Mun laihdutustavoite: 1.5.07 painan 59.9kg :)