Miksi luottokortti suljettiin yhtäkkiä?
Kommentit (27)
Syy selviää sinullekin, kun katsot hyvässä valaistuksessa peiliin.
Jokin väärinkäyttöepäilys. Luottokortin myöntäjä ei välttämättä epäile, että sinä olisit käyttänyt korttia väärin, vaan että joku muu on saanut sen tiedot käsiinsä ja käyttänyt sitä väärin.
Ei ne sitä turhaan sulje. Jos epäilevät väärinkäytöstä?
Mulla menee kortti kiinni vuorokaudeksi jos vaikuttaa siltä, että joku huijausfirma koitaa ottaa rahaa. Pankki soittaa ja pyytä vahvistamaan tai hylkäämään tapahtuman ja aukaisee kortin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Soita siihen sulkupalveluun.
Onko se tänään auki?
Agenda 2030, et omista mitään, suöt mitä käsketään.
Oot yrittänyt tilailla epäilyttäviltä nettisivuilta tai muuten vaan kortti vinkunut epäilyttävän paljon lyhyessä ajassa aiempaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Agenda 2030, et omista mitään, suöt mitä käsketään.
😂😂
Noo hupinsa kullakin. Kävi kylmät Stockmannin kassalla, kun läksit emännän kanssa shoppaileen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tänään auki?
Korttis suljettiin koska olet uusavuton, google EHKÄ pysty auttamaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tänään auki?
Korttis suljettiin koska olet uusavuton, google EHKÄ pysty auttamaan sua.
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Oot yrittänyt tilailla epäilyttäviltä nettisivuilta tai muuten vaan kortti vinkunut epäilyttävän paljon lyhyessä ajassa aiempaan verrattuna.
Vain kaupassa kävin.
Oletko käyttänyt korttia ulkomailla?
Ehkä lasku on tullut jo kauan sitten ja olet sen "sivuuttanut". Soita korttiyhtiöön huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Jokin väärinkäyttöepäilys. Luottokortin myöntäjä ei välttämättä epäile, että sinä olisit käyttänyt korttia väärin, vaan että joku muu on saanut sen tiedot käsiinsä ja käyttänyt sitä väärin.
Mulle on käynyt näin. Juuri mun korttitietoja ei ollut yritetty käyttää, mutta tiettyyn korttiryhmään (johon myös oma korttini kuului) oli kohdistunut joku väärinkäyttöepäily.
Käytä käteistä, ei tule ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttänyt korttia ulkomailla?
En.
Tuli raja vastaan.