Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen ystävä myrkyllinen?

Vierailija
05.03.2023 |

Kyselee ja kuuntelee, mutta töksäyttelee hieman ilkeänkuuloisia kommentteja. Jos kerrot iloisia asioita elämästäsi, hän ei ole 100% aidosti iloinen vaan hän kääntää asian itseensä ja puhe muuttuu kateelliseksi. Utelee asioista paljon eikä oikein käsitä miksi kaikesta en halua keskustella. Muuten tulemme juttuun todella hyvin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kannattaa ottaa asia puheeksi suoraan ystävän kanssa. Täällä pyörijöiltä tuskin tulee kovinkaan avuliaita kommentteja noin henkilökohtaiseen, tulkinnanvaraiseen ja tunnepitoiseen asiaan, joista he kuulevat vain sinun puolesi tai sinun tulkintasi ystäväsi puolesta.

Vierailija
2/4 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/4 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko tämä myrkyllinen. N50: esittää uhria ja kuinka elämässä ei ole muuta kuin työ ja vanhempien luo syömään n. kerran kuussa. Ei enää dokaa niin ei voi oikein käydä missään, ei halua harrastaa ryhmässä mitään, matkustaa paljon yksin. Ok työ raha-asiat kunnossa, ei tapaa työkavereita vapaalla. Koko ajan ettei oo sosiaalista elämää, ei halua puolisoa, ei ole lapsia. Ollut yli nelikymppiseksi bilehile ja puuma.

Silti, EI koskaan halua tehdä mun kanssa mitään kivaa tai uutta, tavataan josku lounas/kavhi. Ei kun en mä voi kun mä oon tällainen erakko, enkä kestä konfliktit jos niitä tulisi... MUTTA kertoo aina 'tytöistä' joku opiskeluajan jengi jonka kanssa tekee vaikka mitä hauskaa. Kuinka ihania ja rakkaita he ovat, voi kertoa ummet ja lammet tästä hienosta ystävyydestä niin että oon ihan hiljaa koska ei mulla oo sellaisia kavereita. Sanoo myös että on Virossa paljon tehnika ülikool-miehiä jotka haluu hänen kanssaan sänkyyn. Mut ei voi, haluu olla kaveri vaan. Siis kertokaa mulle, miksei voi ihan vaan sanoa että olen paljon yksikseni tai tyttöjengin kaa, käyn Tallinnassa miehissä. Miks pitää esittää että kaikki tää on jotain eriskummallista!? Suurentaa sitä tyttöporukka, ikään kun leuhkia niillä JA erakoitumisella!? Äh, ihan sairaan rasittava tyyppi. Miks ei vois olla ne naisystävät ihan arkisia. Eikä tällaista yritin kaikkeni et saisin viettää 50 v yksin mutta epäonnistuin koska tytöt olivat hommanneet yllärin.