Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon huomannu et parhaan kaverin/parasta seuraa saa, kun menee juttelemaan sille yksinäisennäköiselle lonerille

Vierailija
05.03.2023 |

jolle lähes kukaan ei puhu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy  suomenkielessä.

Vierailija
2/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö se johtuu prekele.

Mulle tulee keskustelemaan ne kaikkein sairaimmat ihmiset, selkeästi mielenterveysongelmaiset ja spuget.

Eikä siinä sinänsä mitään haittaa ole, sillä tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen, mutta totaalisena introverttina hieman häiritsee kun istuu kaikessa rauhassa puistonpenkillä yksin ja siihen tulee joku kertomaan pahkkohoidoistaan suljetulla tai päihteiden oikeinkäyttäjä tarinoimaan kuinka pääsi viime viikolla linnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy  suomenkielessä.

Se on suomen kieli.

Vierailija
4/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy  suomenkielessä.

Tyyppi ei itse osaa kirjoittaa 😂 Se on suomen kieli. Idiootti

Vierailija
5/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes yksinäiset lonerit eivät halua toisten yksinäisten seuraa.

Vierailija
6/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee keskustelemaan ne kaikkein sairaimmat ihmiset, selkeästi mielenterveysongelmaiset ja spuget.

Eikä siinä sinänsä mitään haittaa ole, sillä tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen, mutta totaalisena introverttina hieman häiritsee kun istuu kaikessa rauhassa puistonpenkillä yksin ja siihen tulee joku kertomaan pahkkohoidoistaan suljetulla tai päihteiden oikeinkäyttäjä tarinoimaan kuinka pääsi viime viikolla linnasta.

Ap tarkoitti että jos menet itse juttelemaan sille joka on yksin.

Vierailija
7/7 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistojuopot eivät ole lonereita vaan niitä joilla on pakko olla aina seuraa. Harvoin näet sellaista yksin. Jos ei ole juoppokaverit mukana yritetään vaikka väkisin puhua tuntemattomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi