Miten saan pois pesukoneen piippaavan äänen?
Pyykinpesukone Bosch serie 6. Ärsyttävä piipitys ohjelman loputtua, miten sen saa pois? Manuaali ei auta, youtubesta ei löytynyt helpotusta.
Miksi kodinkoneiden edes täytyy ilmoittaa jollain äänimerkillä valmistumisesta? Typerimpiä äänimerkkeilijöitä on mikroaaltouunit, joissa on poikkeuksetta kova piipitys. Harvoin se ruoan lämmittäjä lähtee kovin kauaksi siitä mikron luota.
Kommentit (5)
Vaihtamalla pesukoneen, toiseen merkkiin josta piipitykset olisi mahdollista poistaa.
Itsellä on sama kone, ohjevihkosta sivulta 42 löytyy ohjeet miten saa päättymisen äänimerkin ja valitsinäänet pois.
Mulla on jääkaapissa sama ongelma. Ovi jos on raollaan, ei piippaa vaikka ilmeisesti pitäisi, jos on auki kunnolla jonkin aikaa - alkaa piippaus. Joku Aasialainen malli muistaakseni.
Joo, ja se piipitys kun ei meinaa loppua millään, aina vaan uudestaan ja uudestaan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip tauko piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip tauko piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip jne. Olen laskenut että 7 kertaa tekee kaksi pitkää piippausta. Luulisi että yksikin riittäisi jos joku helvetin piippaus pitää olla.
Lue manuaali tarkkaan. Itse luin ja sieltä löytyi ohje.