Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri Kuningas Charles III Kruunajaisketju 6.5 -23 OFFICIAL!

Vierailija
05.03.2023 |

Pyhä öljy, jolla Charles (s 14.11 -48) ja Camilla voidellaan on satoja vuosia vanhaa koostumusta, joka kerätään Mount of Olives from the 2 Groves. Se on Jerusalemin patriarkan ja Anglikaanisen paikallisen piispan konsentroima öljy, ja Mary Magdalinen Monastrystä ja Monastry of Ascencistä. Alice on haudattu Mary Magdalineen myös.

Öljyä valettiin Elizabeth II päähän ja nyt sen voitelun tulee samaan Charles ja Camillakin.

Koska se on Puhä toimitus se peitetään: seremonian aikana kangasta heidän yllään kannattelevatkin nyt Camillan sukulaislapset.

Laittakaas kaikki muu tieto tänne mitä kruunajaisiin tulee.

Charles III on siis Yhdistyneen kuningaskunnan kuningas ja 14 muun Kansainyhteisömaan valtionpäämies, muun muassa Australian, Kanadan ja Uuden-Seelannin kuningas.

Kruunajaiset toimitetaan Westmister Abbeyssä.

Charles syntyi Buckinghamin Palatsissa Canterbyryn arkkihiippa kastoi ja hänestä tuli samointein ensimmäinen kruuninperimylsessä ja Cornwallin ja Rothesayn herttua, Skotlannin kruununperijälle tarkoitetty.Hänet nimitettiin yhdeksänvuotiaana Walesin prinssiksi ja vuonna 1958 Chesterin jaarliksi. Walesin prinssiksi hänet kruunattiin 11 vuotta myöhemmin, 1. heinäkuuta 1969 Caernarfonin linnassa järjestetyssä seremoniassa.

Kommentit (4369)

Vierailija
661/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli että se oli Harry joka peri äitinsä karisman eikä William. Enkä erityisemmin pidä kummastakaan mutta heissä on jotain mitä tossa muussa sakissa ei ole.

Kalju karisma. 😂 Ihan oli hiukseton pitkästi päälaelta ja kehtaa samasta Wiliiamia haukkua. Moron.

Vierailija
662/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko tässä vaiheessa lähteä salille lantionostoja tekemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo katsella miten tyhmät breksitit saa taas hallitsijakseen saksalaisen Saxen-Coburg-Gotha-suvun päämiehen. Eläköön Saksa.

Vierailija
664/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan." Tuo pitäis olla jokaisen vallankäyttäjän mantra.

Mutta ei saa kuitenkaan itse levitettyä hammastahnaa hammasharjaan 😌

Ja kuitenkin itse lapioi puutarhassaan multaa.

Hammastahnasta en tiedä, mutta Charles on kriitikkojenkin mukaan työnarkomaani, joka ei osaa levätä yhtään. Olisi aika huvittavaa, jos varsinaisten töidensä sijaan hänen pitäisi silittää itse vaatteensa ja keittää kahvinsa.

Vierailija
665/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles itse näyttää olevan hyvin mielissään, kuin kissa kermakupilla. Vihdoinkin!!

Vierailija
666/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko tässä vaiheessa lähteä salille lantionostoja tekemään?

Mietin ihan samaa...

Vierailija
667/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ankeaa on suorana sanottuna. Samat pönötykset nähty moneen kertaan kun näitä monia hautajaisia tuolla.

Mutta sinun on kumminkin ihan pakko katsoa. 😂

Vierailija
668/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huru-ukkohan toi on, sormella pitää avustajan näyttää mistä luotetaan =D

Vierailija
669/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlesin nakkimakkarasormet <3

Vierailija
670/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletteko halukas vastaanottamaan kruunun?"

Nyt olis Charlesilla ollut tuhannen taalan paikka vastata, että "en ole halukas".

Bileet seis! :-D

Vierailija
671/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei Meghan ole mukana, juhla olisi paljon kiinnostavampi, jos hän olisi tuolla. Hirveää pönötystä.

Mikä tuossa on pönötystä? Harras ja juhlava tunnelma välittyy kotisohvalleni asti.

Vierailija
672/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan." Tuo pitäis olla jokaisen vallankäyttäjän mantra.

Mutta ei saa kuitenkaan itse levitettyä hammastahnaa hammasharjaan 😌

Ja kuitenkin itse lapioi puutarhassaan multaa.

Hammastahnasta en tiedä, mutta Charles on kriitikkojenkin mukaan työnarkomaani, joka ei osaa levätä yhtään. Olisi aika huvittavaa, jos varsinaisten töidensä sijaan hänen pitäisi silittää itse vaatteensa ja keittää kahvinsa.

Työnarkomaani? Tuon ikäisenä?

Vierailija
673/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles itse näyttää olevan hyvin mielissään, kuin kissa kermakupilla. Vihdoinkin!!

Oli vähällä ruveta itkemään. 

Vierailija
674/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain pyörätuoli ja silti yrittää seistä pitämällä kiinni siitä

Joo, käsittämätöntä, vai kokiko ihmeparantumisen kirkossa??😝👎🏻👎🏻😵💫

Juntti olet. Ei jokainen pyörätuolin käyttäjä ole kyvytön nousemaan seisomaan itse.

Ei todellakaan kaikki ole halvaantuneita...

Vierailija
675/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletteko halukas vastaanottamaan kruunun?"

Nyt olis Charlesilla ollut tuhannen taalan paikka vastata, että "en ole halukas".

Bileet seis! :-D

Korjaus, tuhannen PUNNAN paikka.

Vierailija
676/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli että se oli Harry joka peri äitinsä karisman eikä William. Enkä erityisemmin pidä kummastakaan mutta heissä on jotain mitä tossa muussa sakissa ei ole.

No ehkä joskus 10 vuotta sitten oli, mutta Harrylla ei kyllä ole karismasta enää hitustakaan jäljellä.

Karisma ja hiukset taisi lähteä yhtä aikaa.

Harrylla on vielä hiuksia mutta onko veljellään?

William on melko kalju.

Vierailija
677/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enkö sitten osaa lukea ilmeitä yhtään, mutta minusta hän näyttää hyvin vakavalta.

Vierailija
678/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Suomessa todellakin lausuu homage ilman h:ta koska vääntävät jenkkienkkua 😆

Vierailija
679/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles vannoo Raamatun kautta valan toimestaan, joka hänelle on ylhäältä annettu.

Vierailija
680/4369 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesin pää siis valellaan öljyllä?

Siitähän tulee rasvaletti.

Pistävät kruunun päähän, ja se lipeää silmille koko ajan.

Ei sitä päälakea sivellä ja meille ei sitä edes näytetä, tapahtuu sermin takana, koska asia on kuulema Charlesin ja Jumalan välinen. Tehty aina "piilossa", kuninkaan/kuningattaren ja yläkerran Hran välinen tapahtuma.

Ne taitaa pistää sitä liukkaria johonkin toiseen paikkaan kun ei uskalla näyttää sitä.