Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itä-Kerava?

Vierailija
23.11.2006 |

Millaista seutua on Lahdentien itäpuoli Keravalla? Haukkukaa tai kehukaa te, jotka jotakin tästä alueesta tiedätte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahjoon en muuttaisi, mutta Kaskelaan, Etelä-Kaskelaan, Sorsakorpeen tai Päivölänlaaksoon kylläkin. Itse asustelan Kaskelassa ja ihan hyvin olen viihtynyt ja lapsiperheitä on PALJON.

Vierailija
2/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leikkipuistoja?

Miten pitkät jonot päiväkoteihin, jos lapsia siis on PALJON...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueella on päiväkoteja ihan hyvin. Päivölänlaaksossa omansa, Kaskelassa pieni asuntopäiväkoti, ja sorsakorvessa taas omansa. Molemmat lapseni olen saanut hoitoon silloin kun on tarve vaatinut, tosin joutuivat eri päiväkotiin. Mutta päiväkodit on suht lähellä joten ongelmaa ei sen puolesta ole. Yleisesti tarhatilanne keravalla on aika hankala, varsinkin pienimpien kohdalla, mutta kuten sanottu, omalle kohdalleni ei ole sattunut ongelmia. Sain pienimmälle paikan kahdessa viikossa kun työllistyin äippäloman jälkeen.

Ahjossa on myös päiväkoti ja koulukin, mutta alue on rauhaton ja olen kuullut että päiväkodin pihalta löytyy milloin mitäkin neuloja, joten lastenhoitajat joutuvat haravoimaan pihan joka aamu.

Vierailija
4/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kaupan lähistöllä on rauhallisia omakotitaloja.

Vierailija
5/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten itä puoli rauhallista aluetta omakoti ja rivitaloalueineen. Itse asumme sorsakorvessa ja olemme oikein tyytyväisiä alueeseen, päiväkoti, koulu ja kauppa lähellä. Keskustaan matkaa n. 3km.

Vierailija
6/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pienimmäiseni nimittäin on. Nähdäänköhän päivittäin? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän