Naiset! Missä iässä naiset ovat parhaimmillaan?
Jos ajatellaan ulkonäköä ja parisuhteen muodostamista ja mikä miehiä eniten kiinnostaa.
Kommentit (35)
Tapasin vaimoni 26-vuotiaana,olin itse 27v. Nyt olen 32 ja vaimoni 31.v. Ollaan parhaimmillamme nyt.
Paras on 70 vuotiaana. Kuumin ja kunnon kyydit.
Siinä iässä missä kukin on. Ei takaisin pääse menneisyyteen, eikä nuorempi pääse tulevaisuuteen samalla sekunnilla.
Turha käyttää aikaa tällaisten miettimiseen. Ei tällaiset kyselyt tuo kenellekään kumppania
Vierailija kirjoitti:
Siinä iässä missä kukin on. Ei takaisin pääse menneisyyteen, eikä nuorempi pääse tulevaisuuteen samalla sekunnilla.
Ulkonäöltään parhaimmillaan missä iässä sitten onkin?
40v. Silloin seksikin parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Turha käyttää aikaa tällaisten miettimiseen. Ei tällaiset kyselyt tuo kenellekään kumppania
Ei tässä olekaan tarkoitus tuoda kenelläkään kumppania vaan tuoda esille kuinka erilaiset naisten ja miesten käsitys halutuista kumppaneista ja mielipiteistä on.
Vierailija kirjoitti:
7-9 vuotiaina.
T. Martti 79v
Ota Martti lääkkeet. Kysymys oli naisille lol ;) Ja pistä mulle pari nappia kans.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoista. Usein näkee kirjoitettavan ettei nuoremmat naiset nauti seksistä. En siihen usko millään. Laittakaa nuoremmat naiset kommenttia onko se totta vai pelkkää huuhaata. Taitaa olla pelkkää vanhojen naisten propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoista. Usein näkee kirjoitettavan ettei nuoremmat naiset nauti seksistä. En siihen usko millään. Laittakaa nuoremmat naiset kommenttia onko se totta vai pelkkää huuhaata. Taitaa olla pelkkää vanhojen naisten propagandaa.
20-27 vuotiaana ei kiinnostanut seksi.
30 vuotiaana kiinnostaa ja p*nettaa koko ajan!
Parhaimmillaan silloin kun tyhmimmillään tietysti.
Olen melkein neitsyt koska ikäisiäni poikia ei kiinnosta parisuhdeparittelu vaan pelaaminen ja pokelle hakkaaminen. Itse runkkaan kymmeniä kertoja päivässä.
T30
18-25v, sen jälkeen alkaa alamäki.
Lopeta tämä riitely ja vastakkainasettelu. Haluat naisten vastaavaan että 35 vuotiaana ja sitten haluat tulla huutamaan että eikun 18.vuotiaana ja siitä haluat aiheuttaa riitaa ja pahaa mieltä sukupuolten välille. Myönnä se. Eiköhän jokainen saa olla parhaimmillaan silloinkun on. En minä ala väittään jonkun miehen kanssa jos hän sanoo että tuntee olevansa parhaimmillaan 55 vuotiaana viakka itse pidän 30 vuotiaista miehistä.
Mun mielestä riippuu toki ihmisestä, mutta yleensä luonteen ja elämäntilanteen perusteella noin 30 v. Itse vähän hosuin että mulla meni varmasti se pariutumisen kannalta kiinnostavin hehkuni 20-vuotiaana mutta mielestäni se on kyllä kääntymässä selvästi edukseni... ulkonäön suhteen en näe oikein mitään eroa 20- ja 30-vuotiaiden naisten välillä paitsi että kypsemmät näyttää musta yleensä fiksummilta (eleet ja ilmeet) ja on parempi tyyli. Toki jos on lihoakseen niin vanhemmat on ehtineet lihoa enemmän. Enkä kuitenkaan tiedä miten miehet sen näkee, miehet kai useammin katsoo sellaisella ennakoivalla silmällä vähän liian nuoria. Mutta minä koen että naisen paras ikä on 30-vuotiaasta ylöspäin.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä nauttinut seksistä ihan 20-vuotiaasta asti, mutta totta on, että nautin siitä koko ajan enemmän. Nyt jo selvästi enemmän ja paremmin kuin esim. 25-vuotiaana vaikka en alunperinkään ole ollut kovin hukassa tai estynyt. Sitä jotenkin tulee varmemmaksi ja taitavammaksi. Onneksi se menee näinpäin.
N29
nuorena on sekä naiset ja miehet parhaimmillaan.