Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hius asiaa.. mikä on ettei permanentti onnistu minun hiuksiin?

Vierailija
23.11.2006 |

kävin ottaan permiksen päälaen hiuksiin, kun ne on suorat muuten hiukseni on latvoista luonnonkiharat. Kävin ottaa permiksen ja se epäonnistui täysin, hiukset oli suorat heti eka pesun jälkeen. Sitten kävin vielä toisen kerran samalla kampaajalla ja hän laitto uudestaan siihen permiksen mutta parin viikon päästä niistäkään ei ollut jälkeekään. Mistä tällänen voi johtua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sulla joku lääkitys päällä, joka vaikuttaa hiuksen käyttäytymiseen. Tai käytät silikonipohjaista shampoota, joka kerääntyny hiukseen ja tehny " kovan kalvon" siihen, ettei aineet läpäise. Tai oot hennannu hiuksias. Syitä on monia ja kampaajan kuluu haastatella hiushistoria tarkasti ja kysellä esim lääkitykset ja sun muut, jotka vois vaikuttaa asiaan..

Vierailija
2/2 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on verenpainelääkitys (sukuvika) mutta en usko että siitäkään johtuu siis. Käytän silikonipitoisia shampoita sillon tällöin. Minun hiukset on muutenki sellaset untuvaiset ja todella tuuheat, normaalipaksuiset. Menevät helposti takkuun ja ovat pitkät ja hyväkuntoiset, luulen. Mulle ei sovi päältä lättänät hiukset, enkä tiedä oikeen mitä näille tekisin kun ei se permiskään niitä kohtota siis.

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla