Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua, ilman että koko ajan v*tuttaa? BMI 38

Vierailija
04.03.2023 |

Harmittaa,kun muut perheessä saa syödä mitä haluaa, ja itse pitää rajoittaa syömistä.

Taas Repsahdin

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus on voimaa. Ota se onkeesi.

Vierailija
2/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH toimii. Ei tarvitse olla nälässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti nälkä, vaan annoskateus jne ap

Vierailija
4/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt TAAS aloita. Monta kertaa viikossa nau'ut tätä samaa.

Vierailija
5/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi muita intohimoja kuin syöminen. Vaikka seksi tai huumeet.

Vierailija
6/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vähemmän kuin kuluttaa ja oppia aikuisena sietämään ja olemaan epämulavuusalueella.

Ilmeisesti et ole koskaan tainnut oikein urheilla tavoitteellisesti tai pyrkinyt urallasi, johonkin korkeaan asemaan?

Vierailija
7/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto/vhh tietysti. Ei tarvi olla nälässä.

Vierailija
8/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä veetun annonkateus, sähän aina jo ekan laihdutuspäivän iltana sorrut mässäämään. 😁

Vierailija
9/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lihonut. Edellusessä aloituksessasi BMI oli 37,7.

Vierailija
10/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varsinaisesti nälkä, vaan annoskateus jne ap

Opettele tekemään hyvännäköisiä ja makuisia ruokaisia salaatteja.

Vierailija
11/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tainnut osata valjastaa veetutuksen nykyisin voimakseni myös laihdutuksen kanssa...alussa tuntui pahalta,nyt ei enää niin pahalta...hyvin tää menee ja kohta ollaan hoikempia :D

Vierailija
12/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä vähemmän kuin kuluttaa ja oppia aikuisena sietämään ja olemaan epämulavuusalueella.

Ilmeisesti et ole koskaan tainnut oikein urheilla tavoitteellisesti tai pyrkinyt urallasi, johonkin korkeaan asemaan?

Liikunnasta tulee pääasiassa huono olo, joten kävelen 1h sen 5 viikkossa koska pakko. Vihaan liikuntaa.

Olen perusduunari ja tyytyväinen siihen.

Ap

Vierailija
13/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos liikku enemmän niin voi syödä jonkinverram enemmän. Jos ei halua liikkua niin sitten syö niitä pieniä annoksia, tai lihoo. Elämä on kyllä kovaa.

Vierailija
14/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää elämän epämukavuusalueeksi se, että nousen aamuisin klo 5 ja olen päivän töissä. En haluaisi vapaalla voida huonosti

Nyt laihdutuspäivinä on kyllä v*tuottanut rankasti

Ap

Vierailija
15/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunnasta tulee pääasiassa huono olo, joten kävelen 1h sen 5 viikkossa koska pakko. Vihaan liikuntaa.

Ap

Eli ei jaksa, ei kiinnosta, en tee! mutta silti itken netissä. Kyllä joku kehitysaste on jäänyt välistä jos näin käyttäytyy... mitenkäs tuohon painoindeksiin on päästy?

Vierailija
16/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ei jaksa, ei kiinnosta, en tee! mutta silti itken netissä. Kyllä joku kehitysaste on jäänyt välistä jos näin käyttäytyy... mitenkäs tuohon painoindeksiin on päästy?

Nauttimalla elämästä.ap

Vierailija
17/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Perusduunari, jonka lempihommaa on syöminen ja joka ei jaksa liikkua. Huoh, voi sinua. Miksi teet itsellesi noin?

Vierailija
18/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 38 :o

Vierailija
19/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää elämän epämukavuusalueeksi se, että nousen aamuisin klo 5 ja olen päivän töissä. En haluaisi vapaalla voida huonosti

Nyt laihdutuspäivinä on kyllä v*tuottanut rankasti

Ap

Laihdutuspäivinä?? Montako laihdutuspäivää sulla on viikossa?

Vierailija
20/36 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nauttimalla elämästä.ap

No älä sitten aikuinen ihminen itke netissä vaan ota itseäs niskasta kiinni! Miten kukaan voi ottaa ihmistä tosissaan joka ei ota vastuuta itsestään tai teoistaan vaan itkee vielä päälle eikä JAKSA tehdä mitään sen eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi