Miesystävä lopetti tapailun koska kuulemma SIIVOAN LIIKAA
Siis mitä ihmettä? Hän oli pari kertaa koko viikon luonani ja viimeisen kerran jälkeen hän sanoi, että on liikaa siivoamista. Siis minä imuroin iltaisin ennen nukkumaan menoa ja sitten töistä tultuani. Niin on mukava herätä siistiin kämppääns ja sitten viettää ilta siistissä kämpässä töiden jälkeen. Hänelle tämä oli liikaa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kuka teillä sotkee sun töissä ollessa?
Niin, ja entä ap:n nukkuessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te uskotte😆🙈
Mä oon kova siivoomaan ja imuroin 3 kertaa viikossa.
Tiedän itsekin henkilöitä jotka imuroi päivittäin eli kyllä tommosia oikeesti on.
Mäkin olen tuntenut ihmisen joka imuroi joka päivä, tosin vain kerran päivässä. Mutta heillä olikin kuusi lasta, alakouluiköisestä teineihin kolmen huoneen asunnossa.
Meillä on kaksi koiraa ja kolme lasta. Imuroin alakerran joka päivä. Ja silti on karvaa ja roskaa.
Päivässä kuuluu imuroida 6-8 kertaa, muuten on ällöttävän epäsiisti. Varma tieto.
Ap on pakkomielteinen. Ja ties mitä muuta. Mies teki oikein.
Ei välttämättä provo, tällaisia naisia on todellakin olemassa jotka eivät voi sietää yhtään likaa tai kökköä missään joten ovat joka päivä siivoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te uskotte😆🙈
Tiedän itsekin henkilöitä jotka imuroi päivittäin eli kyllä tommosia oikeesti on.
Minä imuroin vähintään joka toinen päivä, koska meillä on kaksi kissaa, joista toinen on pitkäkarvainen. Karvoja ja kissanhiekkaa löytyy silti joka paikasta 😏
Kuka jaksaa tullaisen siivoushullun kanssa.
Itsekin olen siivoushullu ja imuroin yleensä päivittäin kerran, mutta.. Meillä on kolme pikäkarvaista kissaa ja lapinkoira... Joten se ehkä selittää imuroinnin tarpeen siivoushullulla. xD
Imuroit illla ja toisen kerran töistä tultuasi. Kuka sotkee tuossa välin teidän asunnon?
Pakko imuroida, kun tulee hiekkaa/koiran karvoja, Ja ei tarvii sit hihatussa vetää kerran viikkoon kaikkea
kerralla.
Julkaisetko siivoilusi myös YouTubeen ja TikTokkiin?
Vierailija kirjoitti:
Ja te uskotte😆🙈
Jos joku ei tee täsmälleen samoin, on pakko olla trolli, niinkö?
Mä imuroin joka päivä silleen keskilattian ja murut pöydän alta jne.. Perusteellisesti sitten kerran viikossa.
Wc-pytyn pesen joka päivä ja vessan peilin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te uskotte😆🙈
Mäkin olen tuntenut ihmisen joka imuroi joka päivä, tosin vain kerran päivässä. Mutta heillä olikin kuusi lasta, alakouluiköisestä teineihin kolmen huoneen asunnossa.
No koska ap ei maininnut että heillä asuu koko suku ja navetta saman katon alla, niin oletus on että asuu yksin jolloin se joka päivä 2 kertaa imurointi vaikuttaa hieman överiltä.
Saat seukata mieheni kanssa vaikka pari viikkoa nyt ja jatkossa viikon joka kk meillä.
Tykkäätkö myös pestä ikkunoita ja mopata?
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa asuu nuoripari jotka imuroi ja pesee pyykkiä joka ikinen päivä. En tiedä mistä sitä likaa heille tulee kun molemmat päivisin töissä. Ja kyllä, linkous ja imurointi kuuluu kyllä naapuriinkin.
Asutkohan mun naapurin seinän toisella puolella, joka hemmetin päivä pyykkikone pyörii aamusta iltaan. Sontivat varmaan housuunsa kun ei vessanpöntön vetämistä kuulu kauheasti.
Höpönlöpön. Mies ei välitä siivoamisista vaan seksistä.
Tuo sun imurointi ei ole normaalia. Mies väsyi varmasti siihen.