Montako Sofi Oksasen kirjaa olet lukenut?
Kommentit (20)
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201504280113525
Mitä Venäjä teki Suomen aluevesillä 2015
Kun puolustusvoimat syvyyspoimmitti vedenalaista alusta
Kolme latausta kaksi kertaa
Käsisyvyyspommien käyttö on Suomessa harvinaista. Käsisyvyyspommien käytöstä päättänyt merivoimien operaatiopäällikkö, kommodori Olavi Jantunen sanoo Iltalehdelle
all in ja suurhyökkäys perääntyy
kyllä tämä oli tässä!
Venäjän p e r ä ä n t y y ??????
Zelenskyi Kiinasta: "Yhdistämme kaikki eristääksemme yhden"¨
Samalla Zelenskyi kuitenkin sanoo, ettei pidä Venäjälle läheisen Kiinan ehdotusta todellisena rauhansuunnitelmana, vaan "ajatuksina".
En yhtäkään, niin vastenmielisen oloinen tapaus etten oikein usko että jaksaisin aivojensa tuotoksia lukea kovin pitkälle.
Oon varma ettei siinä eukossa ole pisaraakaan suomalaista verta, ainakaan ei ole luonteeseen tai pärstään ole mitään periytynyt.
Varmaan äitinsä vaan menny naimisiin suomalaisen kanssa ja molemmille laitettu miehen nimi.
Mikähän kuvittelee olevansa.
Olin katsomassa Sofi Oksasta muistaakseni 2014 eräässä tapahtumassa. Mieleen jäi todella ylimielinen asenne, mitä ihmetteli pari muutakin. Tuolloin ajattelin, että se johtuu saadusta menestyksestä ja tasoittuu aikanaan, mutta patologistahan tuo taitaa olla.
En yhtään.
Seinähullu variksenpelätti.
Neljä. Inhosin ennen yhdenkään lukemista intohimoisesti, nyt ollut monta vuotta lempikirjailijani.
Huvittava hahmo. Kuvittelee itsensä selvästi muita paremmaksi joka suhteessa.
Huhhuh.
En yhtään, koitin joskus yläasteikäisenä aloittaa sitä Stalinin lehmät vai mikä se on... siitä anorektikosta? Joka tapauksessa oli niin pystyyn kuollut päähenkilö, että en kestänyt lukea sitä. Vaikka sairastin nuorena itsekin syömishäiriötä ja oli pahakin anoreksiavaihe vähän tuota vanhempana. En silti tuntenut mitään yhteyttä tähän hahmoon, sellainen sieluton...
Vierailija kirjoitti:
En yhtään, koitin joskus yläasteikäisenä aloittaa sitä Stalinin lehmät vai mikä se on... siitä anorektikosta? Joka tapauksessa oli niin pystyyn kuollut päähenkilö, että en kestänyt lukea sitä. Vaikka sairastin nuorena itsekin syömishäiriötä ja oli pahakin anoreksiavaihe vähän tuota vanhempana. En silti tuntenut mitään yhteyttä tähän hahmoon, sellainen sieluton...
Itselleni taas Baby Jane oli mt-ongelmaisen alkoholistin kanssa seurustelevana ensimmäinen kerta koskaan, kun kukaan toinen puki omat tunteeni sanoiksi. Stalinin lehmät ei ole mielestäni yhtä hyvä, mutta sen realistisuuteen en osaakaan sanoa juuta enkä jaata.
Yliarvostettu kirjailijana, mieleltään myrkyllinen miesvihaaja.
Hahah.
Käärijäkö tämän Oksas inhon nyt nostatti.
No itselle aika yhdentekevä.
Ulkonäkö on outo.
Olen lukenut kaikki hänen romaaninsa ja arvostan häntä kirjailijana. Ei se tarkoita sitä, että olen kaikesta samaa mieltä tai pidän jokaista lausuntoa perusteltuna.
Olen lukenut kaikki, ja luen varmasti tulevatkin. Yksi Suomen parhaita kirjailijoita.
Stalinin lehmät, Baby Jane ja Puhdistus. Olivat ne kaikki ihan OK, mutta eivät mitään järisyttäviä lukuelämyksiä.
Puhdistus kyllä kosketti kovasti.
Eipä paljon kiinnosta.