Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa apua, kun ei enää yksin jaksa.

Vierailija
04.03.2023 |

Koko tähän saakka ollut elämä miltein kuin sumua. En tiedä kuka olen tai mitä haluan. Olen yrittänyt kaikenlaista. Olen opiskellut, tehnyt koulutusta vaatimatonta työtä , seurustellut, elänyt. Kaikki yhtä turhan kanssa. En työllisty ammatillani, ja jos kuitenkin onnistun siitä, en viihdy vuotta kauempaa samassa työssä. Jopa mieheni, jonka kanssa olen seurustellut 10 vuotta, kohtelee minua huonosti. Jättää mm. tulematta kotiin, eikä vastaa viikkoon puhelimeen kun on ryyppäämässä. En enää viihdy edes ystävien seurassa, enkä jaksa pitää yhteyttä edes sukulaisiin. Mistään ei tule mitään. Ahdistaa asua tässä kaupungissa, mutten täältä pääse edes pois, koska nuorempana raha-asiat sotkin. Olen kahlittuna häkkiin, joka on täynnä surua ja murheita. Olen nuori, 27-vuotias. Silti tuntuu, että olen kokenut jo tarpeeksi eikä haittaisi etten aamulla enää heräisi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotain ylikiltteyttä ja epätoivoa, kun olet tuon miehen kanssa. Luultavasti lapsuusperheessä tarpeisiisi ei ole vastattu juuri lainkaan tai sitten olet ollut suoran väkivallan kanssa tekemisissä. Siksi toimit niin, että hyväksyt väkivaltaista kohtelua ´(tuo miehesi katoilu on väkivaltaa) tai sinussa on lauennut läheisriippuvuus. Otsikossakin kyselet mitä tehdä, kun et jaksa yksin. Kysymys voisi yhtä hyvin olla, mitä tehdä, kun läheiset imevät voimasi tai kun et jaksa puolisosi kanssa. Kun tiputat kivireput maahan ja jatkat yksin, saatat huomata, että jaksat kumman hyvin jopa yksin. 

Minulle tuli sama mieleen. Luulen, että ap on aivan liian kiltti ja hyväsydäminen. Sen ovat väärät ihmiset myös huomanneet ja käyttävät häntä hyväkseen.

Vierailija
22/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toiselle paikkakunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. En ole alkoholisti, enkä narkomaani. -Ap

Niinpä niin.

Vierailija
24/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotain ylikiltteyttä ja epätoivoa, kun olet tuon miehen kanssa. Luultavasti lapsuusperheessä tarpeisiisi ei ole vastattu juuri lainkaan tai sitten olet ollut suoran väkivallan kanssa tekemisissä. Siksi toimit niin, että hyväksyt väkivaltaista kohtelua ´(tuo miehesi katoilu on väkivaltaa) tai sinussa on lauennut läheisriippuvuus. Otsikossakin kyselet mitä tehdä, kun et jaksa yksin. Kysymys voisi yhtä hyvin olla, mitä tehdä, kun läheiset imevät voimasi tai kun et jaksa puolisosi kanssa. Kun tiputat kivireput maahan ja jatkat yksin, saatat huomata, että jaksat kumman hyvin jopa yksin. 

Minulle tuli sama mieleen. Luulen, että ap on aivan liian kiltti ja hyväsydäminen. Sen ovat väärät ihmiset myös huomanneet ja käyttävät häntä hyväkseen.

Eikä kukaan ole hänen tukenaan eikä kukaan kestäisi häneltä samaa perseilyä kuin hän suostuu kestämään muilta.

Vierailija
25/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli surulliseksi.

Vierailija
26/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen taas hankkinut juopon miehen ja sitten ihmettelee kun menee huonosti. Jos ei saa kumppanilta tukea ja rakkautta niin ei varmassti jaksa kaikkea mitä eteen tulee. Ekana heitä se juoppo mies pois elämästäsi. Sen jälkeen asiat selkiintyy ja alat jaksamaan paremmin.

Vierailija
27/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat asiat kuntoon.

Vierailija
28/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi, heivaa mies pois elämästäsi.

Sitten aika psykiatrille.

Tää. Mies joka voi ryypätä viikon on alkoholisti. Ongelma ei ole se, ettei hän vastaa viesteihin, vaan tuo, että hän on umpijuoppo.

Vierailija
29/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
30/32 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen elämä tuollaista kuin aloittajan:( minunkin elämä ollu sitä sun tätä. 

Vierailija
31/32 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v, ja aivan samassa tilanteessa kuin sina. NYT VASTA uskallan lahtea avioliitosta ja muuttaa elamaani; olisimpa uskaltanut AP:n ikaisena, niin elamani olisi nyt aivan toisenlainen.

AP, lue kommenttini pariin kertaan ja sisaista se kunnolla. Lahde pois suhteesta, ala tee samaa virhetta kuin mina. 

Vierailija
32/32 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttoköysi auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän