Milloin ystävän vauvaa sopii mennä katsomaan?
Ei nyt hetki ekana tai toisena päivänä, mutta milloin ois sopiva?
Kommentit (25)
Kysy ystävältä milloin sopii tulla
Mitä siinä on katsomisessa jossain rääpäleessä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö viedä jotain lahjaksi?
Kyllä. Viet sekä jotain herkkua kahvipöytään (ja kerrot sen etukäteen, niin ystävän ei tarvitse asiaa miettiä) sekä jonkun lahjan vauvalle.
No menet tietysti silloin kun sinut kutsutaan (jos sinulle se ajankohta sopii). Sinä et sitä määrittele. Yleisesti ottaen varmaan ekat viikot monet haluavat olla itsekseen, ainakin omaan kokemukseen perustuen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitää mennä katsomaan.
Koska se on hänelle tärkeää ja myös minulle iloinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen iloa se sinulle aiheuttaa jos jollekkin syntyy kakara. 😓
Minulle ei ole aiheuttanut mitään iloa toisten kakaroiden syntyminen niin että kyllä nyt huijaat itseäsi viimeisen päälle muka iloa aiheuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen iloa se sinulle aiheuttaa jos jollekkin syntyy kakara. 😓
Yksi perussuomalainen lisää maahan, kunhan saa kasvaa 18 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sekä vauvalle että äidille. Body ja suklaalevy on ollut ilmeisesti ihan tykätty yhdistelmä, mitä olen kavereille vienyt.
Ei saatana että tämmöisiä teeskenteleviä ihmisiä riittää maailmassa pilvin pimein että jonkun syntyvä kakara saa niin voimakkaita fiboja että tarvitsee mennä ihan katsomaan.
Luulisi sinun ystävänä tietävän, mutta ilmeisesti ette olekaan kovin läheisiä?
Mutta kerroitkin jo että vauvaa oletkin menossa katsomaan. Ystävä ystävänsä tuntee ja haluaa nähdä myös hänet.
Vierailija kirjoitti:
Lapselle raakaa jauhelihaa niin kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sinun ystävänä tietävän, mutta ilmeisesti ette olekaan kovin läheisiä?
Mutta kerroitkin jo että vauvaa oletkin menossa katsomaan. Ystävä ystävänsä tuntee ja haluaa nähdä myös hänet.
On esikoinen heille ja "minulle" kaverina, en tunne etikettiä joten oletin että vauva.fi olisi oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana että tämmöisiä teeskenteleviä ihmisiä riittää maailmassa pilvin pimein että jonkun syntyvä kakara saa niin voimakkaita fiboja että tarvitsee mennä ihan katsomaan.
Sitten on myös sellaisia aitoja ihania empaattisia ihmisiä kuin sinä, jotka suorastaan säteilevät hyvää mieltään ympäristöönsä. 😌
Vasta sitten ,kun sinut ap pyydetään.
Ystävä kertoo. Eli laitat ystävälle viestiä, että onnea, ja mielelläsi tulet katsomaan, heti kun sopii, eli pyydä ystävää ilmoittamaan. Yleistä sääntöä ei ole.