Nyt on jo maaliskuu ja täällä sinä vain makaat
Löhöämässä mukavassa vaaka-tasossa kännykkääsi vasten. Tässäkö oli ne tavoitteet uudelle vuodelle?
Kommentit (21)
Niinpä teen. Syöpähoidot vähän väsyttävät.
Jalkani on kipsissä nilkasta nivuseen ja käsketty pitää ylhäällä ettei turpoa. Kyllä mielellään kävelisin tai edes istuisin mutta se ei nyt pariin viikkoon ole mahdollista. Onneksi on edes kännykkä viihdykkeenä.
Just tulin lumitöitä tekemästä. Hengähdän tässä hetken ennen kuin menen suihkuun. Teini on lähdössä kaverilleen ihan kohta ja mulla on miehen kanssa treffit peiton alla :)
Kyllä , vauva taas valvotti yöllä .
Ei ollut mitään tavoitteita uudelle vuodelle. Nönnönönönönöööö
Vierailija kirjoitti:
Jalkani on kipsissä nilkasta nivuseen ja käsketty pitää ylhäällä ettei turpoa. Kyllä mielellään kävelisin tai edes istuisin mutta se ei nyt pariin viikkoon ole mahdollista. Onneksi on edes kännykkä viihdykkeenä.
Olen kokenut saman, ja vieläpä tähän samaan vuodenaikaan. Tsemppiä sinulle. Jalasta tulee vielä entistä ehompi.
Istun (etä-) työpöytäni äärellä ja tuijotan konetta, joten olen äärettömän reipas.
Ei se ole vuodenaikasidonnainen juttu. Moni odottaa kesää ja helteitä mutta neljän seinän sisällä istuvat päivästä toiseen ja palstailevat. Se muuten ihmetyttää että miksi joku odottaa kesää ja viettää sen sitten neljän seinän sisällä?!
Ihanaa, kun on vielä talvi. Pysähtyneisyys. Valkoinen lumi pensaiden oksilla.
Saa levätä.
Tässähän ne. Ulkona on talvikin. Ei yhtään kiinnosta mikään. Jos pienet päikkärit ottaisi kun tuli huonosti nukuttua. Olispa jo kesä.
On paljon ihmeellisempää ja omituista, että miettii muiden asioita ja vielä kirjoittelee niistä täällä. Mutta niinhän se on, että vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä. Menepä nyt friikki vaan itse tekemään jotain muuta.
Heitin just kakun uuniin ja nyt pitäis palauttaa kurssin viikkotehtävät. Onneks ei ole ees hyvä sää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vuodenaikasidonnainen juttu. Moni odottaa kesää ja helteitä mutta neljän seinän sisällä istuvat päivästä toiseen ja palstailevat. Se muuten ihmetyttää että miksi joku odottaa kesää ja viettää sen sitten neljän seinän sisällä?!
Kyllä tämä kännykkä kulkeutuu uloskin kesällä. Pahimmat helteet vietän sisällä, en tykkää niistä.
Nyt katson telkkarista hiihtoa ja pidän taukoa neulomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä teen. Syöpähoidot vähän väsyttävät.
Mullakin syöpähoidot menossa. Voimia sinulle! Istun nojatuolissa lepäämässä kännykkää selaamassa. Matkalla pesulle.
Ihmistä ei ole luotu pystyasentoon.
Mees siitä ittekki tekemään maailmasta parempi paikka