Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petra myy seksiä Levillä

Vierailija
04.03.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c26462b-a91e-4f34-9636-072e4af1f875

Ja ihan omasta tahdosta huomattuaan hyvän markkinaraon olemassaolon. Että ei sitä nykyään enää Suomessa pakotettuna tehdä kolmansien maiden kansalaisten toimesta.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on vaan hyvä että seksityö normalisoituu. Voi olla että tulevaisuudessa jokainen nainen jolla riittää ulkonäkö tekee sitä osa-aikaisena sivubisneksenä.

N19

Epäilen että ulkonäkö "paranee" kun tuntihinta putoaa...

Vierailija
82/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden maksullisen naisen joka tienasi 80000 euroa vuodessa verottomasti. Osti omakotitalon velattomasti, teki maksullisen hommia 5 vuotta.

Ojensiko 80 k€ käteisenä myyjille? Pankkikaanko ei mitään kysellyt mistä rahat peräisin? Nehän kyselee jo sadoista euroista parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

250 /h tekee 62,50 varttitunnin työstä. Siitä pois alv, vero, muut maksut ja ammatin harjoittamisen oheiskulut, niin puhdasta jäänee ehkä vain 30 euroa. Onko tämä muka bisnes?

Paljon sun varttitunnin palkka on? Ja meneekö siitä puolet kuluihin? Mietis nyt vielä uudestaan.

Vierailija
84/98 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

250 /h tekee 62,50 varttitunnin työstä. Siitä pois alv, vero, muut maksut ja ammatin harjoittamisen oheiskulut, niin puhdasta jäänee ehkä vain 30 euroa. Onko tämä muka bisnes?

Verot, hih. Meinaatko että nuo kirjoittaa kuitin tai että minä sitä pyydän?

Vierailija
85/98 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Levillä saa tuon hinnan. Itse olen masanut Oulussa ja Hgissä 150 € parista tunnista. Onpa nainen joskus jäänyt yöksinkin tuolla hinnalla.

YH- äiti on ottanut suihin 50 € / kerta

Vierailija
86/98 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Levillä saa enää ilmaista pimppaa?

Vierailija
87/98 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Levillä saa enää ilmaista pimppaa?

Saa toki, mutta se edellyttää että saat muodostettua syvän henkisen yhteyden, sekä todistat naiselle pyykinpesu- ja imurointitaitosi ja halukkuutesi näihin kodinhoitotöihin.

Nämä ominaisuudet pitää olla tiptop kunnossa että naiset voivat edes ajatellakaan seksiä.

Mistökö tiedän? No, tältä palstalta olen lukenut, naiset itse ovat näin kertoneet.

Vierailija
88/98 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministithän ovat nykyään kärkkäästi esillä, asiassa kuin asiassa; mikseivät he puutu tähän kaupankäynnin muotoon aktiivisemmin!? Kaupankäynnistähän tässä on vain kysymys.

Niin, jos on vaikka kotiäiti kotihoidontuella, miksei hän voisi veloittaa mieheltään samoja taksoja lemmenpalveluista? Petra tuntee arvonsa.

Mä voisin vaikka maksaakin vaimolle, jos siltä saisi pillua useammin.

Vierailija
89/98 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministithän ovat nykyään kärkkäästi esillä, asiassa kuin asiassa; mikseivät he puutu tähän kaupankäynnin muotoon aktiivisemmin!? Kaupankäynnistähän tässä on vain kysymys.

Niin, jos on vaikka kotiäiti kotihoidontuella, miksei hän voisi veloittaa mieheltään samoja taksoja lemmenpalveluista? Petra tuntee arvonsa.

Mä voisin vaikka maksaakin vaimolle, jos siltä saisi pillua useammin.

Mietin joskus ihan samaa. Kokeilin joskus ensin lisätä kotitöiden tekoa. Ei vaikutusta. Sitten tulin kuitenkin järkiini ja vein rahat ammattilaiselle. Nyt saan säännöllisesti eikä tarvitse enää siivoilla. Win-win ihan kaikille.

Vierailija
90/98 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan ilmaiseksi ja nuoret miehetkään eivät maksaneet iloista.

Oli kiva yö .

Vierailija
91/98 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika kirjoitti:

Oli kiva yö .

Olitkohan se sinä jonka luona olin toissayön´, suuhoito oli niin hyvä etten ole koskaan vastaavaan taitoon törmännyt, vei tajunnan melkein kun laukesin. Oli ihana nainen, ja Annika myös nimeltään. Vaaleaverikkö Jyväskylästä. 

Vierailija
92/98 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami79 kirjoitti:

Annika kirjoitti:

Oli kiva yö .

Olitkohan se sinä jonka luona olin toissayön´, suuhoito oli niin hyvä etten ole koskaan vastaavaan taitoon törmännyt, vei tajunnan melkein kun laukesin. Oli ihana nainen, ja Annika myös nimeltään. Vaaleaverikkö Jyväskylästä. 

Enpä ollut.

Nuoret miehet olivat kahdestaan.

Ihania ja jaksavia.

Vierailija
93/98 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiu tau, tiu tau tilitali tittan

Petra myy seksiä Levillä

kohtapa kutina alapäässä

on vaimoilla ihmettelevillä!

vaan eipä taida vaimokulta

tippuritestiä ottaa

eihän se edes usko että

koronavirus on totta

eihän se edes usko että

koronavirus on totta!

Tiu tau, tiu tau tilitali tittan

meno vaan yltyy Levillä

lisääkin markkinaa voisi olla

pimppiä levittelevillä!!!

Vierailija
94/98 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa Leville viikon päästä.

Miten näihin ilolintuihin saa yhteyden?

Vierailija
95/98 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pannu tota.

Sama täällä. Ei ollu häävi.

Vierailija
96/98 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tietoa?

Vierailija
97/98 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tietoa?

Minun mielestä tuon löytää sihteeriopistosta. En ole varma, mutta vaikuttaisi täsmäävän.

Vierailija
98/98 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään hinta ei korvaa sitä että tuo työ vaikuttaa negatiivisesti psyykeeseen ja mielenterveyteen. Myös näitä palveluja käyttävät miehet ovat henkisesti sairaita.

Jos tuolle tielle lähtee niin elämä on sen jälkeen pilalla. Ei sinua voida enää ottaa vakavasti. Olet myynyt oman kehosi, olet nöyryyttänyt itsesi omasta tahdostasi. On edesvastuutonta hehkuttaa jotain voimaantumista. Voimaantua voi monella muulla arvokkaalla tavalla ei niin että vetää itsensä vessanpöntöstä alas kuin kakkapökäleen. Itsensä myyminen seksileluksi on vaan typerintä mitä koskaan voi tehdä. Piste.

Ja kyllä, valitettavasti on kokemusta. Tunnen tytön, joka tuhosi itsensä.

Arvostakaa naiset ihan oikeasti itseänne!!!

Minä olen myynyt itseäni, 18 vuotiaasta lähtien ja nyt vanhemmiten toiminut myös ostajana.

Olihan se jännää hommaa bi curious heteropoikana ottaa keski-ikäisten miesten halut vastaan.

Ei tuossa mitään voimaantumista ollut mielestäni, puhdasta kaupankäyntiä vaan. Mulla oli jotain mistä joku halusi maksaa, mä annoin sitä ja sain rahaa. Simppeliä.

En koe että elämäni olisi mennyt piloille.

Olen nykyään korkeakoulutettu, varsin hyvässä työpaikassa ja taloudelliset mittarit vahvasti vihreällä.

Seksuaalisesti olen edelleenkin avoin, aktiivinen ja avarakatseinen.

Fyysisesti ja henkisesti paremmassa kuosissa kuin esim valtaosa nuoruuden koulukavereistani.

M1980

Kerrotko mitä teit noiden ukkojen kanssa? Nimimerkillä Oudoista asioista kiihottuva nainen 1983

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi