Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petra myy seksiä Levillä

Vierailija
04.03.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c26462b-a91e-4f34-9636-072e4af1f875

Ja ihan omasta tahdosta huomattuaan hyvän markkinaraon olemassaolon. Että ei sitä nykyään enää Suomessa pakotettuna tehdä kolmansien maiden kansalaisten toimesta.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

250 euroa tunti. Mies panee korkeintaan 15 minsaa jos edes seisoo.

Kyllä ainakin minulla seisoisi koko tunnin. Ehkä välillä pitäisi pitää laukeamisen jälkeen muutaman minuutin tauko.

Ok Marko!

Vierailija
42/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Petralla paljon asiakkaana näitä palstan "ei ainakaan mun mies pettäisi " -mammojen miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan hyvä että seksityö normalisoituu. Voi olla että tulevaisuudessa jokainen nainen jolla riittää ulkonäkö tekee sitä osa-aikaisena sivubisneksenä.

N19

Vierailija
44/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministithän ovat nykyään kärkkäästi esillä, asiassa kuin asiassa; mikseivät he puutu tähän kaupankäynnin muotoon aktiivisemmin!? Kaupankäynnistähän tässä on vain kysymys.

Niin, jos on vaikka kotiäiti kotihoidontuella, miksei hän voisi veloittaa mieheltään samoja taksoja lemmenpalveluista? Petra tuntee arvonsa.

Vierailija
45/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minulla seisoisi koko tunnin. Ehkä välillä pitäisi pitää laukeamisen jälkeen muutaman minuutin tauko.

Ok Marko!

Usein olen esim yhden illan jutussa jatkanut suoraan laukeamisen jälkeen samalla seisokilla keskeyttämättä. Kiima kun on kova, niin seisoo koko ajan. Eihän tuo toki missään parisuhdeseksissä onnistuisi ikinä, koska siinä se mielentila on niin paljon vaisumpi, että lerpahtaa heti laukeamisen jälkeen ja joskus seisomiseenkin saa käyttää mielikuvitusta että ottaa edes eteen. Nuo riippuu niin paljon tilanteista.

Vierailija
46/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on johtoryhmän vetäytyminen kahden viikon kuluttua Leville. Saas nähdä sitten kuka tekee mitäkin..

Vierailija
47/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Petralla paljon asiakkaana näitä palstan "ei ainakaan mun mies pettäisi " -mammojen miehiä?

Tuskin tämän palstan, mutta siellä on ne tuulivoimainsinöörien iloisten omakotitalojen kodinhengettärien pervomiehet toimissa. Osasta näkee ihan päälle, suurimmasta osasta ei.

Vierailija
48/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoiko kertoa vanhemmilleen tämän "unelma-ammattinsa"

Vierailija
49/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä sanoo rouvalle että auton keula kohti Leviä. Ihanaa kolmen kimppaa...

Vierailija
50/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakennusyrityksessä duunissa, ja jokavuotiset hiihtoreissut Leville pitävät aina sisällään myös nämä kokovartalohyvinvointiosuudet. Harvempi siellä reiän jättää painamatta, kaikki ollaan perheellisiä.

Vierailija
51/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos se prostituoitu suihkuttaa kondomin päälle puuduttavaa liukkaria. Silloin se vaikuttaa seisokkiin myös.

Vierailija
52/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko patja veloittaa?

Siellähän se jutussa lukee:

Petran tarjoamien palveluiden hinnat alkavat yksityistapaamisissa 250 eurosta tunnilta ja ryhmätapaamisissa 500 eurosta tunnilta. Ryhmätapaamisissa tällä hinnalla ostetaan pelkkä seura ja seksipalveluista tulee lisähintaa.

Kumpi tapa tulee halvemmaksi??

V i t u n köyhää laskea hintaa noille asioille :D Jos elämä on kuukaudessa jostain satasesta kiinni, niin voi vetää lapaseen.

Aika köyhää, jos on varaa käydä maksullisista vain kerran kuussa.

Tapahtuuko se käynti silloin kelapäivänä?

Vierailija
53/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tämän palstan, mutta siellä on ne tuulivoimainsinöörien iloisten omakotitalojen kodinhengettärien pervomiehet toimissa. Osasta näkee ihan päälle, suurimmasta osasta ei.

Miten vaniljaseksiä ostavat miehet ovat pervoja? Luitko jutun?

Vierailija
54/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pannu tota.

Oliko hintansa väärti?

Vierailija
55/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tällaisesta tehdään normaalia työtä, helposti unohdetaan oikeat ihmiskaupan uhrit ja prostituutioon pakotetut.

Vierailija
56/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään hinta ei korvaa sitä että tuo työ vaikuttaa negatiivisesti psyykeeseen ja mielenterveyteen. Myös näitä palveluja käyttävät miehet ovat henkisesti sairaita.

Jos tuolle tielle lähtee niin elämä on sen jälkeen pilalla. Ei sinua voida enää ottaa vakavasti. Olet myynyt oman kehosi, olet nöyryyttänyt itsesi omasta tahdostasi. On edesvastuutonta hehkuttaa jotain voimaantumista. Voimaantua voi monella muulla arvokkaalla tavalla ei niin että vetää itsensä vessanpöntöstä alas kuin kakkapökäleen. Itsensä myyminen seksileluksi on vaan typerintä mitä koskaan voi tehdä. Piste.

Ja kyllä, valitettavasti on kokemusta. Tunnen tytön, joka tuhosi itsensä.

Arvostakaa naiset ihan oikeasti itseänne!!!

Vierailija
57/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petralla on itsemääräämisoikeus ja hän saa tehdä vartalollaan mitä haluaa. Epäilemättä Vauvalla löytyy kuitenkin useampikin kuivunut kääkkä, joka paraikaa kiehuu raivosta kun kuulivat että Petra harrastaa seksiä rahaa vastaan.

Kunhan maksaa verot sun muut niinkuin pitää, niin asia mulle ok.

En ymmärrä miksi medioissa glorifioidaan näitä veronkiertäjiä.

Vierailija
58/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on vaan hyvä että seksityö normalisoituu. Voi olla että tulevaisuudessa jokainen nainen jolla riittää ulkonäkö tekee sitä osa-aikaisena sivubisneksenä.

N19

Eipä tuo nykyäänkään näytä olevan ulkonäöstä kiinni.

Ainakaan suomalaiset palveluntarjoajat ei ole mitään kedon kauneimpia kukkasia.

Kaikki reikä kelpaa miehille lopunaikoina. Muutama vuosi ja eläinseksi normalisoidaan. Ihan raamatusta tämä.

Ja kaikkien miesten rahat kelpaa naisille, ihan sama onko väkivaltainen urpo tai jopa rikollinen kunhan pätäkkää löytyy

Vierailija
59/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 /h tekee 62,50 varttitunnin työstä. Siitä pois alv, vero, muut maksut ja ammatin harjoittamisen oheiskulut, niin puhdasta jäänee ehkä vain 30 euroa. Onko tämä muka bisnes?

Vierailija
60/98 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli köyhien harrastama seksi on väärää ja rikkaiden harrastama seksi on oikeaa?

Eli kaikenlainen "haberismi" eli rikkaiden poppareiden harrastama kokaiinin nuuskailu on ok, mutta köyhän kokaiinipöllytely on nou nou, niinkö??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän