Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistotyöntekijät. Onko teillä miten monta etäpäivää viikossa?

Vierailija
04.03.2023 |

Jos ei ole koko viikkoa, niin onko niitä mahdollista saada lisää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tai kaksi etäpäivää viikossa. Ihan sopiva määrä.

Vierailija
2/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kolme, nykyään kaksi. Liian vähän minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 5, käyn toimistolla jos jotain merkittävää tai käyn asiakkaalla joskus. 

Vierailija
4/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi etäpäivää saa pitää

Vierailija
5/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on, että kahtena pitäisi käydä toimistolla mutta käytännössä sitä ei seurata mitenkään. Suurin osa pitää kuitenkin kaksi tai useamman toimistopäivän viikossa.

Vierailija
6/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5pv / viikko jos haluaisin. Käyn mielelläni ainakin kerran viikossa toimistolla.

Vierailija
7/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💯 pinnaa etänä. Jos polttoaineiden ja lounasmestojen hinnat olis alempana, niin voisi joskus poiketakin toimistolla.

Vierailija
8/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kahdessa kuussa, kun on webinaarikoulutus. Työtehtävä vaatii paikallaoloa

Vierailija
9/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää pitää olla toimistolla. Niille on sovittu säännölliset eri sidosryhmien viikkopalaverit, joita ei haluta pitää online. Lisäksi esihenkilö toivoo, että oltaisiin kolmaskin päivä toimistolla, ja usein ollaankin

Vierailija
10/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme etäpäivää. Itse pidän välillä enemmän, kun ei kukaan seuraa onko toimistolla vai ei 

Vierailija
11/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työpäivää kuukaudessa töissä, loput saa olla etänä. Lintsareiden taivas.

Vierailija
12/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
13/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositus on, että kahtena pitäisi käydä toimistolla mutta käytännössä sitä ei seurata mitenkään. Suurin osa pitää kuitenkin kaksi tai useamman toimistopäivän viikossa.

Meillä vähän sama

Vierailija
14/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa 1 päivä viikossa koitetaan olla tiimin kanssa konttorilla (samana päivänä) käytännössä vapaa. Nyt on juuri vaikea tilanne kulkemisen suhteen niin olen ollut 100% etänä.

Vierailija
15/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2krt saa olla etänä. Olisin mieluusti joka päivä. Pieni avokonttori ja jatkuva meteli sucks. Eritysherkän helvetti.

Vierailija
16/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman virallinen linja on, että noin puolet työajasta saa olla etänä. Olen 20 hengen tiimin esihenkilö, ja olen sopinut että yksi päivä viikossa toimistolla riittää ja sitäkään ei tarvitse tehdä jos kokee ettei siihen ole tarvetta. Joten jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, osa on toimistolla lähes joka päivä, joku käy ehkä kerran kuussa. Muutaman kerran vuodessa pitää kaikkien olla yhtäaikaa lähipalaverissa, niin että nekin jotka ei tee muuten paljoa yhteistyötä, näkevät toisensa. Lisäksi on tiettyjä asioita, joita ei voi tehdä kuin toimistolla ja firman lähiverkossa.

Mielestäni työt sujuvat paljon paremmin kuin ennen etätöitä (ennen koronaa ei etätöitä juuri tehty kuin poikkeustapauksissa) ja tiimihenki myös hyvä. Kaikki viihtyvät paremmin kun ei tarvitse koko ajan olla meluisassa toimistossa ja toisaalta toimisto on hiljaisempi kun siellä on vähemmän porukkaa.

Vierailija
17/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1

Vierailija
18/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan etänä. Viime vuonna 1 päivä toimistolla ja yksi viikon työmatka, jolloin tapasin esimieheni. Tiimitavereita en ole tavannut lainkaan eikä se ole edes suunnitelmissa. Itse en pysty vaikuttamaan tapaamisiin.

Vierailija
19/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole annettu mitään tiukkaa päivärajausta. Käyn itse noin kerran kuussa toimistolla.

Vierailija
20/28 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman harkinnan mukaan niin monta kuin haluaa. Vain jos joku iso pomo tulee Englannista tai jos on joku koulutus tms., satetaan pyytää kaikkia toimistolle. En yleensä käy koska työskentelen toimistolla niin paljon huonommin kuin kotona.

Toimistossa on jatkuva meteli sekä aivan liian kuuma! Ilma on tunkkaista ja lämmitys päällä vaikka lämpötila olisi jo 25. Mutta ei, vähentää ei saa eikä ikkunaa avata koska pari naista saa heti kuolemantaudin (olen itsekin siis nainen ja ottaisin mieluummin vaikka sitten 18 astetta). En ymmärrä miksi firma ei laita stoppia tähän, ihan jo energiansäästösyistä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi