Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensinmäinen erektiosi ja siemensyöksysi?

Vierailija
03.03.2023 |

Jokainen varmaan muistaa. Missä ja miten tapahtui?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektioita oli ollut jo iät ja ajat, mutta ensinmäisen orgasmin sain noin 13-14 vuotiaana. Istuin kotona vessan pöntöllä ja hiplasin , niin kuin tuhannesti aikaisemminkin kaluani, aloin vetämään esinahkaa terskan päälle ja pois , hyvältä se oli tuntunut aiemminkin , mutta nyt tuntui jotenkin vielä paremmalta. En pystynyt enään lopettamaan vaan jatkoin kunnes tuntui kuin sisälläni olisi räjähtänyt jotain. En sitä silloin tiennyt, että olin saanut elämäni ensinmäisen orgasmin ja aivan tautisen voimakkaan, ehkä vieläkin voimakkaimman mitä olen koskaan saanut. Minulta lähti ehkä hetkeksi taju tai ainakin kävin tajuttomuuden rajamailla. Siemensyöksyä en vielä saanut, mutta veitikkani meni veltoksi enkä saanut sitä heti uudestaan kovettumaan ja säikähdin ihan tosissani,että minulta oli hajonnut jotain, olin lähes paniikissa. Noh, hetken päästä sain kullini jälleen kovaksi ja vuorossa oli elämäni toinen orgasmi. Siitä alkoi sitten urani ahkerana masturboijana ja jatkuu vieläkin 40 aviovuoden ja 65 eletyn elämän jälkeen. 

Vaimoni ei ole ollut koskaan yhtä tykästynyt seksiin kuin minä, hänelle kerta viikossa on ollut aina ja on vieläkin riittävästi, minä taas olen sen viikko seksin lisäksi masturboinut nuorenpana vähintäin kerran päivässä ja vieläkin vanhana ukkona 2-3 kertaa viikossa. En oikein osaa tykätä huonoa jos joku kutsuu minua runkkariksi, sellainen minä kieltämättä olen.

Vierailija
22/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana luin peiton alla jotain seksilukemistoa useina iltoina ja käsi alkoi tietysti hakeutumaan jäykistyneen kullin ympärille. Eräänä iltana säikähdin kun sain ensimmäisen tärisevän orgasmini ilman siemensyöksyä.

Toinen säikähdys tuli kun vähän myöhemmin alkoi tulemaan myös kirkasta limaa orgasmin yhteydessä, eli sperma.ei ollut tuolloin vielä kehittynyt kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa joskus 11 vuotiaana vedin esinahan taakse niin että terska näkyi ja sitten toisella vedolla piiloon. Tätä toistin kunnes alkoi kusettamaan aivan helvetisti mutta mitään ei tullut. Ensimmäinen orgasmi siis tuntui kuin kusi tulisi väkisin ja voimalla. Runkkaaminen oli tuolloin käytännöllistä. Jatkoin säännöllisesti ja olisiko noin vuosi myöhemmin sängyssä runkkasin housut päällä ja ihmettelin mitä kosteaa ja tahmeaa siellä nyt on. Äiti sai pestäväkseen spermalla kyllästetyt alushousut, mutta opin sitten laukeamaan paperille.

Vierailija
24/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektioita on ollut niin kauan kuin muistan, jo ennen kouluaikaa. Niistä ei saanut puhua, olivat kuulema hyshys-juttuja. Eka orkku taisi olla kun siskon kanssa leikittiin kotona, ihan alasti molemmat, ja lääkärileikkejä. Ei, ei ollut seksiä tai mitään sellaista, sisko vain ihmetteli seisokkia ja vähän kosketteli niin ruikkas vatsalleni... 

Vierailija
25/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin ajan kun sain kuivia orgasmeja. Leikkien keskellä menin puskapissalle ja siinä ravistellessa pippeli jäykistyi ja minä vaan vatkasin menemään. Se kihelmöinti ja järjetön vavistus tuntui kummalliselta mutta kuitenkin hyvältä. Kuponkiuutisten tai Anttilan kuvaston rintaliiviosastoa selatessa taisi lopulta irrota ekat spermat. Oli toki jo tiedossa että näin saattaa isoille pojille käydä ja en ollut ihmeissään. Satsin määrä ja voima millä se lensi oli sitä vastoin hämmentävää 😀

Esinahkaa en poikasena uskaltanut vetää terskan taakse koska se oli hyvin tiukka. Vasta murrosikäisenä sen uskalsi tehdä ja kipeää ja herkkää sekin oli. Lukiossa sitten esinahan venyttelyä ja armeijassa olinkin jo paljaspäinen ja siitä lähtien liikkuvat takana 24/7. Hyvin onnistuu runkkaus kun varressa on juuri sopivasti liikkumavaraa vaikka muutoin näytänkin lähes leikatulta.

Vierailija
26/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joakus kansakouluiässä pippeli saattoi yhtäkkiä jöpöttää. Koin kiusallisena. Luin jostain myöhemmin että se liittyy lisääntymiseen, ja tein tieteellisen kokeen:   jos ajattelin luokan tyttöjä alasti niin se nousi..ja jos ajattelenkin kertolaskua niin ei. Mutta ei se ollut niin yksinkertaista - jöpötys saattoi syntyä myös väärästä istuma-asennosta tai tiukoista housuista tai ties mistä, ja siksi kun nousi loukassa seisomaan niin piti vähän peitellä.  Jotenkin hyvin aikaisin tuo alkoi, 

Vastaavasti sitten murrosikä tuli myöhään. Olin oppinut hinkkaamaan puolijäykkää kikkeliä housunlahkeen läpi samalla kun ajattelin naisia alasti, ja niin sitten yhtenä päivänä sylkäisi punttiin lastin. Olin tosi ylpeä, olin odottanut ensimmäistä siemensyöksyä pitkään. Samoihin aikoihin ääni möräköityi ja karvamätäs nousi kikulin ympärille. Olin varmaan luokkani viimeisiä.

Runkkasin niin paljon koko nuoruuteni aina aikusuuden kynnykselle asti että kun ensimmäiset kerrat sain pilua en tullut ollenkaan. Kumin kanssa opin feikkaamaan, hävitin todistuskappaleet nopeasti. Tytöt ehkä pitivät hyvänä sitä että on kestävä, mutta harvat saivat panemalla orkkua, ne piti aina sormihoitaa tai jos oli pitemmässä suhteessa, hoitaa kielellä. 

En itse tykännyt suikkareista enkä käsijobista, vaikka tykkäsin antaa molempia. Minä halusin aina tulla piluun. Aina en saanut orkkua, joten kun daami selvästi alkoi väsyä päästin kuuluvan voihkasun  ja vedin ulos, hoitelin sitten daamin sormella ja  hävitin sprädärin ennenkuin nainen ehti havaita sen olevan tyhjä. 

Ensimmäinen nainen jota panin oli ylempiluokkalainen tyttö joka sattumalta oli samassa lomakohteessa. Ensimmäinen jonka kanssa sain oikein kunnon orkut oli pulskanpuoleinen työtoveri jonka kanssa välillä paneskeltiin kun kumpikaan ei seukannut. 

Vierailija
27/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus 4 tai 5-vuotiaana olin päiväunilla kun housut olivat valahtaneet alas ja huomasin, että tuntui mukavalta hinkata pippeliä sohvatyynyä vasten. Se jännästi kutitti. Sain erektion ja orgasmin ja aloin runkata säännöllisesti jo joskus 6-vuotiaana. Ensimmäiset siemensyöksyt sain kuitenkin joskus 9-11-vuotiaana. Spermaa ei vielä tullut, mutta tuli kirkas pisara luonnon omaa liukastetta, siis se "touhutippa". 

Vierailija
28/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen ikäisenä naapurin pari vuotta vanhemman pojan kanssa lorvittiin lomapäivää meidän pihamajassa. Siellä näytettiin toisillemme vehkeitä ja vähän runkkailimme toisiamme. Kysyin jotta miltähän suu tuntuisi. Sanoi jotta kokeile. Hän makasi sängyllä selällään ja eikun jalat kaulan oheen hajareisin ja pippeli suuhun. ..ja aikun tuntui hyvältä, ei mennyt kauaa kun tuli huiput. Siitä alkoi omakiva myös sitten. Tuo sama asento on edelleen suikkarille paras, saa säädellä itse vauhdin..🥰

Vierailija
29/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä erektiota en muista, eka siemensyökst 13-vuotiaana omassa huoneessa, kohteena Anttilan kuvaston rintaliiviosio

Vierailija
30/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmanuelle-elokuvaa katsellessa hiplailin pippeliäni, koko ajan tuntui jännemmältä ja sitten lensivät siemenet. Taisin olla kuudesluokkalainen. 

Kiitos, ihana Sylvia Kristel. Olit ensimmäinen nainen jolle laukesin.

Vierailija
31/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona kesällä ehkä 10 vuotiaana hipelöin, muistan koska se sattui kun jotain vähän tuli! sairaalassa ollessa hoitaja alkoi ottaa virtsanäytettä ja oli varmaan eka kerta kun veti terskan paljaaksi ja puhdisti niin oli kivenkova erektio, sitten jätti minut ottamaan näytettä no eihän siitä mitään tullut

Vierailija
32/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus 4 tai 5-vuotiaana olin päiväunilla kun housut olivat valahtaneet alas ja huomasin, että tuntui mukavalta hinkata pippeliä sohvatyynyä vasten. Se jännästi kutitti. Sain erektion ja orgasmin ja aloin runkata säännöllisesti jo joskus 6-vuotiaana. Ensimmäiset siemensyöksyt sain kuitenkin joskus 9-11-vuotiaana. Spermaa ei vielä tullut, mutta tuli kirkas pisara luonnon omaa liukastetta, siis se "touhutippa". 

Se touhutippa ei ole mikään siemensyöksy.

Vierailija
33/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se touhutippa ei ole mikään siemensyöksy.

"Touhutippa" on eturauhasen erittämää nestettä joka muodostaa pääosan spermasta ja jota saattaa purkautua jo ennenkuin kivekset ovat valmiita erittämään siittiöitä sekä niitä suojaavaa nestettä, joka antaa eturauhasen erittämään, kirkkaaseen nesteeseen sekoittuessaan spermalle sen valkoisen värin.

Noin periaatteessa kyseessä oli siis ejakulaatioon verrattava reaktio.

Vierailija
34/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa joskus 11 vuotiaana vedin esinahan taakse niin että terska näkyi ja sitten toisella vedolla piiloon. Tätä toistin kunnes alkoi kusettamaan aivan helvetisti mutta mitään ei tullut. Ensimmäinen orgasmi siis tuntui kuin kusi tulisi väkisin ja voimalla. Runkkaaminen oli tuolloin käytännöllistä. Jatkoin säännöllisesti ja olisiko noin vuosi myöhemmin sängyssä runkkasin housut päällä ja ihmettelin mitä kosteaa ja tahmeaa siellä nyt on. Äiti sai pestäväkseen spermalla kyllästetyt alushousut, mutta opin sitten laukeamaan paperille.

Kuten vitsissä kerrotaan: Talonmiehen rouva oli houkutellut Pikku-Kallen vierailulle ja tarjosi tälle parastaan. Myös Pikku-Kalle pani parastaan ja talonmiehen rouva kysyi, että miltä se tuntuu. Pikku-Kalle vastasi että ei ole koskaan ennen kusettanut näin makeasti.

Vierailija
35/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektioita minulla on ollut kauemmin kuin muistan ja 11 - 12-vuotiaana ne alkoivat kiinnostaa enemmän. En ollut koskaan runkannut enkä kokenut sellaisia kuivia orkkuja joista jotkut täällä kirjoittavat, mutta lisääntymisbiologia oli minulla pääpiirteittäin selvillä, olin nähnyt salaa pätkiä joistakin elokuvista ja olin huomannut, että esinahan voi vetää terskan yli taakse.

Oli alkusyksy, koulut olivat jo alkaneet ja olin juuri täyttänyt 13 vuotta. Ilta alkoi pimentyä kun kävelin kaverini luota kotiani kohti pitkin metsikön halki kulkevaa pientä polkua. Kuulin hiljaista ääntä ja näin hahmoja jonkin matkan päässä polulta ja pysähdyin kuuntelemaan. En saanut selvää mitä oli menossa ja hiivin ääneti lähemmäs, mieleeni tulivat Viisikon seikkailut ja uteliaana halusin tietää, mitä pimeässä metsikössä oikein puuhattiin.

Päästyäni lähemmäs näin että siellä oli oman koulun oppilaita, kolme tyttöä ja neljä poikaa. Yksi tytöistä oli nelinkontin pylly paljaana ja yksi pojista oli polvillaan tytön takana farkut avoinna ja tikkasi menemään ihan kuin näkemässäni elokuvassa joten ymmärsin heti mistä oli kyse. Tytöt ja pojat seisoivat pariskunnan ympärillä, tytöt pääpuolessa ja pojat tytön takana ja kuulin tyttöjen hihittävän keskenään. Yhtäkkiä poika tytön takana ikäänkuin jäykistyi ja nytkähteli. Hän oli pienen hetken paikoillaan ja nousi sitten seisomaan housujaan nostellen ja kikkeliään ravistellen. Toinen pojista laskeutui heti polvilleen tytön taakse ja jatkoi nussimista samalla innolla ja lähes ilman keskeytystä.

Katsellessani esitystä olin saanut kovimman ja ahdistavamman erektion ikinä eikä se ollut mahtua housuihini vaikka yritin vaihtaa asentoa. Toisenkin pojan lauetessa nytkähdellen vikisevän tytön pyllyyn en mahtanut enää mitään vaan laukesin housuihini ejakuloiden ensimmäisen kerran koskaan. Vielä kun kolmaskin poika yhtyi samassa asennossa samaan tyttöön oli minun pakko ottaa seisova kaluni ulos housuista ja liikuttaa esinahkaani edestakaisin jolloin sain toisen suuren siemensyöksyn ejakuloiden melkein samaan aikaan hänen kanssaan.

Hieman pyörällä päästäni häivyin ääneti paikalta tahmeine housuineni jättäen ryhmän jatkamaan iltakivaansa. En osaa sanoa oliko kyse oikeasta vaginaalisesta tai anaaliyhdynnästä vaiko luultavimmin vain suositusta leikistä, jossa kikkeliä hierotaan tytön reisien väliin yhdyntää simuloiden ja johon sain itsekin tutustua seuraavana kesänä.

Kun olin näin tullut keksineeksi runkkauksen ilot jatkoinkin sitä sitten joka päivä näihin päiviin asti, jolloin ikä alkaa hiljentää tahtia.

Vierailija
36/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisesti olen runkannut ekaluokalta lähtien. Joskus ala-asteen loppupuolella orkun yhteydessä alkoi tulla vähän kirkasta limaa joka sitten pikkuhiljaa ajan myötä muuttui valkeaksi ja määrät vähitellen suurenivat että en oikein osaa määrittää ensimmäistä siemensyöksyä

Vierailija
37/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12 vuotiaana mua runkattii ekan kerran, mutta ei multa silloin vielä tullu mitään, seisoi vain. Talon 11-13v (viides, kuudesluokkalaiset tytöt) runkkas meitä talon poikia ns kanahäkkivarastossa leikissä jota kutsuttiin Vamppyyriksi.

Vasta melkein 13-vuotiaana multa lensi mällit ensimmäisen kerran yllättäen saunassa, kun mä ajattelin niitä tyttöjä ja tein itse samaa mitä ne meille.  

Vierailija
38/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Jussi Halla-ahon kuva olisikohan ollut Hyysärissä. Villapusero ja rusottavat posket voiko tosimies enempää toivoa.

Vierailija
39/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Jussi Halla-ahon kuva olisikohan ollut Hyysärissä. Villapusero ja rusottavat posket voiko tosimies enempää toivoa.

En usko! Oot vain joku likainen homo joka kokeilee tehdä Halla-ahostakin homon näillä jutuillas!

Vierailija
40/55 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma lähti alun perin siitä, kun 12-vuotiaana kolme tyttöä kiusasi minua kesäillassa uimarannan pensasaidan takana vaatien saada nähdä pippelini. 

Yksi tytöistä jopa pyllisti vetäen college-housunsa alas ja näytti minulle paljasta, karvatonta pyllyään ja lopulta näytin niille niiden vaatimuksesta lopulta kikkelini, joka jo siinä vaiheessa oli tietysti täydessä erektiossa. 

Tyttöjen edelleen kärttäessä näytin niille myös kivekset sekä sen, miten esinahka vedetään taakse. Tytöt tahtoivat heti kokeilla sitä myös itse minkä seurauksena jo muutaman vedon jälkeen tytöt saivat nähdä ensimmäisen ihan oikean siemensyöksyn. Se yllätti minutkin, sillä se oli tosiaan ensimmäiseni enkä ollut aikaisemmin oikeastaan edes runkannut. 

Jo seuraavana päivänä tytöt tahtoivat uusintanäytöstä haluten suorittaa lisätutkimuksia ja  runkata minulle siemensyöksy jokainen erikseen minkä heille sallin ja mikä onnistui helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme