Minkälaiset naiset ovat kiinnostuneita etenemään seksiin nopeasti?
Omien Tinder kokemusten perusteella varttuneet naiset (45-55) eivät todellakaan ole kiinnostuneita tiputtamaan pöksyjään kovin helpolla. Mitä ihmettä on tämä höpinä että Tinderin kautta löytäisi muka seksiseuraa? Ehkä kansantanhuihin ja luontoretkille saisi seuraa jos ensin läpäisee tiukan seulan. Olen hyvin toimeentuleva, koulutettu heppu. Pitäisikö hyväksyä tatuoinnit eikä välittää koulutuksesta että saisi jotain hauskaa elämäänsä? Tietysti on maksulliset naiset, jotka on kyllä hyvin hauskaa seuraa, mutta oikeasti, onko koulutetut naiset oikeasti niin h*lvetin tylsiä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tylsä onkin koulutettu mies?
Näin on, ehkä miehen pitäisi ymmärtää, että tutustumalla naisiin saisi paremmin ja parempaa seksiä, kun vonkaamalla heti ekalla kerralla. Vonkaamalla ei tunnetusti saa pillua. Joku pelimies kirjoitti täällä, että parhaiten saa naiselta pillua, kun viettää vain mukavaa ilta, keskustelee niitä ja näitä, eikä puhu seksistä ollenkaan.
Mutta tämähän on ristiriidassa kaiken Tinder höpinän kanssa. Ovatko ne paljolti keksittyjä? Yhden kerran minullekin tosin on lyhyen viestittelyn jälkeen sanottu että tulepa kylään. Olisi saunomista kaikilla höysteillä tarjolla. En mennyt. Nainen vaikutti hieman sekopäiseltä.
Toistan kysymykseni että onko seksitreffit Tinderin kautta tietyn yhteiskuntaluokan hupi vain?
Nyt on kyllä mahdoton kysymys. Toiset on valmiita ns. ensitreffeillä, toiset ei taas kymmenennelläkään kerralla. Toiset nyt vaan on enemmän puutteessa, enemmän seikkailunhaluisia, rohkeampia jne....
Minä. Mutta en kenen tahansa kanssa, en lähde edes tinder-treffeille sellaisen miehen kanssa, josta en ajattele että saa vaikka käydä päälle heti kun mennään kotiovesta sisään. Käytetään kondomia jos ei sitä voi tutustuessa jättää pois. Eikä nuo yleensä ihan ovella päälle käy, mutta ei jätä koskemattakaan että heti alkaa jotkin lämmittelyt tai aloitteetkin seksiin. On mulle pari hutia tullut että en ookaan lähtenyt julkiselta treffipaikalta kuin kotiin, mutta joo, ekoilla treffeillä voi olla seksiä. En etsi mitään pysyvää suhdetta näistä miehistä, mutta lyhyet romanssit sopii mun elämään.
Olikse kysymys minkälainen nainen olen? En voi vastata niin tarkkaan että tututkin tunnistaa, mut kaunis mä olen ja tinderissä oon kyllä saanut valita kenen kanssa tahdon treffeille. Tykkään ikäisistäni ystävällisistä ja mukavia puhuvista miehistä, joilla on naama ja kroppa kunnossa. Panen duunareita tai duunarit minua, heteroseksiä eikä kinkyilyä jos ei pidetä suu/käsiseksiä sellaisena. Mulla on ollut joitain satunnaisempia panojuttuja ja kaksi mies/seksisuhdetta avioeron jälkeen, nuorena naimisiin ja ihan mahdoton mies...
Onko se jotain kemiaa? Voi olla, kiinnostava mies pystyy tekemään oloni hyväksi ja ihastumistakin on noissa suhteissa. En panisi ketään jos tunteet ei olisi pelissä. Seksisuhde pysyy myös hyvänä, avoimena, rehellisenä ja arvostavana kun molemmat tiedostaa omat puutteensa ja tahtoo kohdella toista hyvin eikä ole mitään sellaisia mielenterveysongelmia, että tahtoisi satuttaa toista.
En kauheasti haaveile toimivasta, kaiken kattavasta parisuhteesta tällä hetkellä. Mulla olisi niin paljon kompensoitavaa sellaiseen enkä ole tavannut sellaista miestä, jonka kanssa se tuntuisi hyvältä. Koitin lasten isän kanssa sellaista, mutta aina tuntui pahalta ja tunteeni jäivät jalkoihin. Ei oikeastaan kiinnosta myöskään miehet, jotka yrittää pääsyä panemaan mua vaikka välissä mitta etsivät myös jotain toista vaimoksi. Senkus mutta ei mä ole mikään ontto astia ilman omia tarpeita ja vain viihdytä ketään. Parhaiten on toiminut näiden kahden miehen kanssa, jotka ei välttämättä halua omaa perhettä. Ehkä sinkkuisä voisi sopia myös mutta niitä on vähemmän ikäisissäni, että isät on usein varattuja. Isyydessä on myös se miten vadtuullisesti sen hoitaa, että osa on epäkiinnostavia sen takia. Jos lapsia tekee niin pitää se rakkaus näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mutta en kenen tahansa kanssa, en lähde edes tinder-treffeille sellaisen miehen kanssa, josta en ajattele että saa vaikka käydä päälle heti kun mennään kotiovesta sisään. Käytetään kondomia jos ei sitä voi tutustuessa jättää pois. Eikä nuo yleensä ihan ovella päälle käy, mutta ei jätä koskemattakaan että heti alkaa jotkin lämmittelyt tai aloitteetkin seksiin. On mulle pari hutia tullut että en ookaan lähtenyt julkiselta treffipaikalta kuin kotiin, mutta joo, ekoilla treffeillä voi olla seksiä. En etsi mitään pysyvää suhdetta näistä miehistä, mutta lyhyet romanssit sopii mun elämään.
Olikse kysymys minkälainen nainen olen? En voi vastata niin tarkkaan että tututkin tunnistaa, mut kaunis mä olen ja tinderissä oon kyllä saanut valita kenen kanssa tahdon treffeille. Tykkään ikäisistäni ystävällisistä ja mukavia puhuvista miehistä, joilla on naama ja kroppa kunnossa. Panen duunareita tai duunarit minua, heteroseksiä eikä kinkyilyä jos ei pidetä suu/käsiseksiä sellaisena. Mulla on ollut joitain satunnaisempia panojuttuja ja kaksi mies/seksisuhdetta avioeron jälkeen, nuorena naimisiin ja ihan mahdoton mies...
Onko se jotain kemiaa? Voi olla, kiinnostava mies pystyy tekemään oloni hyväksi ja ihastumistakin on noissa suhteissa. En panisi ketään jos tunteet ei olisi pelissä. Seksisuhde pysyy myös hyvänä, avoimena, rehellisenä ja arvostavana kun molemmat tiedostaa omat puutteensa ja tahtoo kohdella toista hyvin eikä ole mitään sellaisia mielenterveysongelmia, että tahtoisi satuttaa toista.
En kauheasti haaveile toimivasta, kaiken kattavasta parisuhteesta tällä hetkellä. Mulla olisi niin paljon kompensoitavaa sellaiseen enkä ole tavannut sellaista miestä, jonka kanssa se tuntuisi hyvältä. Koitin lasten isän kanssa sellaista, mutta aina tuntui pahalta ja tunteeni jäivät jalkoihin. Ei oikeastaan kiinnosta myöskään miehet, jotka yrittää pääsyä panemaan mua vaikka välissä mitta etsivät myös jotain toista vaimoksi. Senkus mutta ei mä ole mikään ontto astia ilman omia tarpeita ja vain viihdytä ketään. Parhaiten on toiminut näiden kahden miehen kanssa, jotka ei välttämättä halua omaa perhettä. Ehkä sinkkuisä voisi sopia myös mutta niitä on vähemmän ikäisissäni, että isät on usein varattuja. Isyydessä on myös se miten vadtuullisesti sen hoitaa, että osa on epäkiinnostavia sen takia. Jos lapsia tekee niin pitää se rakkaus näkyä.
Voitko severta valottaa että oletko itse duunari. Tämä ei ole mitään riidanlietsontaa vaan koetan vain ymmärtää että miten tämä markkina nykyään toimii.
Minä. Olen sinkkunainen 45 v. Mulla on kaksi vakisäätöä ja molempien kanssa olen aloittanut seksisuhteen muutaman viestin ja noin puolen tunnin tapaamisen jälkeen. Mulla on tosi tarkka intuitio siitä mikä natsaa. Nämä molemmat ovat täyttäneet lupauksensa paremmin kuin hyvin.
99 % matcheista ei johda muutamaa lausetta pidemmälle. Toisesta osoittautuu heti joku puoli joka ei ole ok. Tässä esimerkki muutamasta viimeisestä jotka on loppuneet lyhyeen.
Kerron etsiväni rohkeaa, itsevarmaa miestä. Parin lauseen jälkeen mies kysyy, miksi valitsin juuri hänet? Heti Nou Nou. Itsevarma ei kysy näin.
Kerron etsiväni monipuolista rakastajaa. Pyydän kertomaan taidoista. Toinen kertoo, että pitää kovasti siitä että häneltä otetaan suihin. Ei mitään muuta Välitön no no! Suuseksi on itsestäänselvyys ja mitä minä tästä hyödyn.
Kerron etsiväni kokenutta miestä. Kun sovin ekaa tapaamista, mies kertoo että auto on korjaamolla, mutta aikoo hypätä heti junaan ja tulla luokseni saman tien. (Välimatkaa 150 km) No no! En halua miestä joka on noin epätoivoinen ja puutteessa että lähtee heti pi**un perään.
Muutamat miehet ovat leuhkineet että kysyvät tindernaisilta jo ennen ekaa tapaamista miten tämä suhtautuu seksiin ja pudottavat ne naiset pois keskusteluista jotka vastaavat että sitten kun tulee tunteita mukaan . Pitää kuulemma testata muten seksi sujuu. Toinen näistä sanoi että toinen tai enintään kolmas tapaaminen pitää johtaa seksiin tai nainen jää rannalle . No miehillä tuntuu olevan omien puheiden mukaan kierroksessa olevia naisia jotka haluaisi pysyvään suhteeseen mutta heitä ei kuulemma voi ottaa kun naisilla on kaikenlaisia ongelmia . On velkoja edellisen suhteen jäljiltä ja mt ja jopa alkoholi ongelmia. Sen olen pannut merkille ettei miehillä ole kuitenkaan ollut vuosiin vakisuhdetta muutamaa kuukautta pidempään
Ehkä nämä helpot naiset pelaavat rohkeampaa peliä suhteen toivossa mutta en yleistää enkä mitenkään halua parjata naisia .Onhan meillä miehilläkin samoja ongelmia ja parisuhdemarkkinoilla meillä ei olekaan juuri mitään takataskussa voittaaksemme naisten luottamuksen . Nainen pystyy etenemään pidemmälle jos vain haluaa.
Sitten on oma lukunsa ne naiset jotka haluavat ja saavat seksiä ja silti haluavat olla vapaita tulemaan ja menemään . Ehkä näitä on kuitenkin pienempi osa ?
Koulutetut ihmiset nyt vaan keskimäärin ovat päämäärätietoisempia, tasaisempia ja osaavat lykätä tarpeentyydytystä paremman lopputuloksen vuoksi.
Haluat panna mahdollisimman montaa vai miksi et voi odottaa sitä hetkeä, että tutustutte ensin? Naiselle paska seksi on yleensä aina paska diili ja on mielummin ilman.
Ap kertoo olevansa hyvin toimeentuleva ja koulutettu ja ihmettelee, miksi naiset eivät halua seksiä.
Ihan eksna hänen pitäisi tajuta, että noilla ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ap:n täytyy alkaa panostaa ulkonäköönsä ja sosiaalisiin taitoihin. Laihduttaa ja kuntoulla ja laittaa vaatteet ja hiukset kuntoon, sekä opetella juttelemaan ja flirttailemaan naisten kanssa. Sellaisten miesten kanssa sitä seksiä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo olevansa hyvin toimeentuleva ja koulutettu ja ihmettelee, miksi naiset eivät halua seksiä.
Ihan eksna hänen pitäisi tajuta, että noilla ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ap:n täytyy alkaa panostaa ulkonäköönsä ja sosiaalisiin taitoihin. Laihduttaa ja kuntoulla ja laittaa vaatteet ja hiukset kuntoon, sekä opetella juttelemaan ja flirttailemaan naisten kanssa. Sellaisten miesten kanssa sitä seksiä halutaan.
Ap ilmaisi aloituksessaan myös, että hänellä on jotain tasovaatimuksia naisille ja ne tasovaatimukset nyt oli sellaisia, että ne eivät mene käsikädessä irtoseksin harrastamisen kanssa.
Harvoin tätä vaihtoehtoa tarjotaan, mutta ehkä aloittaja on näille naisille liian varteenotettava deitti, jolle naiset tahtovat antaa itsestään yhtä varteenotettavan vaikutelman. Oletko ap kokeillut antaa vastaavan hyvän vaikutuksen naisiin sillä erolla, että sinulta ei oikein isähommat sujuisi etkä olisi edes avopuolisoainesta. Reilu ja mukava tyyppi, joka tahtoo tutustua kunnolla, mutta "avoimin mielin". Ei sitä koulutusta ja hyvää työpaikkaakaan kannata sillä tavalla mainostaa jos tahtoo päästä nopeasti sänkyyn. Eihän korkeakoulutettu itseään arvostava täydellistä aviomiestä odottava nainen aivan kympin aviomiesmatskun edessä lűtkaile ja anna arvon dippainssille epäsiveää kuvaa itsestään.
Tinderistä nyt ylipäätään löydä mitään, seksiä, suhdetta tai edes järkevää kohtaamista.
Anaaliseksistä kiinnostuneet naiset ovat nopeita.
Itse olen suhteessa, mutta jos hakisin seuraa, haluaisin edetä seksiin nopeasti.
Miehen tulisi olla silmissäni puoleensavetävä ja välillämme selkeästi kemiaa, jotta yleensäkään olisi järkeä uusille treffeille ensitapaamisen jälkeen lähteä. Ja jos tämä on tilanne, niin kyllähän siinä halut äkkiä heräilevät.
Seksi on minulle hyvin tärkeää enkä näe, että olisi mitään syytä odotella kovin pitkään ennen sen selvittämistä, miten sillä saralla synkkaa yhteen. Päinvastoin, se, että mies tuntuisi pitkittävän sänkyyn menoa, saisi minut miettimään, onko hänellä joku ongelma tai eikö ehkä pidä minua haluttavana.
T. Akateeminen nainen, 40+
Sellaiset naiset jotka mies on saanut kiinnostumaan itsestään.
Huonompi juttu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan eksna hänen pitäisi tajuta, että noilla ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ap:n täytyy alkaa panostaa ulkonäköönsä ja sosiaalisiin taitoihin. Laihduttaa ja kuntoulla ja laittaa vaatteet ja hiukset kuntoon, sekä opetella juttelemaan ja flirttailemaan naisten kanssa. Sellaisten miesten kanssa sitä seksiä halutaan.Ap ilmaisi aloituksessaan myös, että hänellä on jotain tasovaatimuksia naisille ja ne tasovaatimukset nyt oli sellaisia, että ne eivät mene käsikädessä irtoseksin harrastamisen kanssa.
Tältä se vaikuttaa. Muutama muukin hyvä kommentti tullut tässä ketjussa. Usein käynyt mielessä että nyt meni chat plörinäksi kun nainen selvästi noudattaa tiettyä kaavaa ja juttua piisaa loputtomiin. Hän siis kai oikeasti etsii jotain pitempiaikaista joka tietysti on ok. Treffeillä rivien välistä ja joskus koomisesti päin naamaakin kuulunut että ekoilla treffeillä ei pöksyihin kajota. Että muistinko sanoa. Huokaus. On muuten häkellyttävää kun nainen hymyilee, katsoo silmiin ja tuumaa noin. Yhtä arkisesti kuin että muistinkohan laitta easyparkin päälle:-)
Niin ja olen vallan hyvässä fyysisessä kunnossa ja aika varma siitä että pärstäkin kelpaa. Senhän näkee heti naisen reaktiosta kun eka kerran kohtaa. Kyllä mä tähän ikään jo osaan erottaa spontaanin aidon hymyn naisen kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suhteessa, mutta jos hakisin seuraa, haluaisin edetä seksiin nopeasti.
Miehen tulisi olla silmissäni puoleensavetävä ja välillämme selkeästi kemiaa, jotta yleensäkään olisi järkeä uusille treffeille ensitapaamisen jälkeen lähteä. Ja jos tämä on tilanne, niin kyllähän siinä halut äkkiä heräilevät.
Seksi on minulle hyvin tärkeää enkä näe, että olisi mitään syytä odotella kovin pitkään ennen sen selvittämistä, miten sillä saralla synkkaa yhteen. Päinvastoin, se, että mies tuntuisi pitkittävän sänkyyn menoa, saisi minut miettimään, onko hänellä joku ongelma tai eikö ehkä pidä minua haluttavana.
T. Akateeminen nainen, 40+
Nimenomaan(!). Eikö jokainen Nainen halua olla haluttava ja nähdä enemmän tai vähemmän peiteltyjä signaaleja mieheltä jota on tapaamassa. Ainahan voi suitsia jos ne vaivaa. Tai mielellään antaa virran viedä jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko severta valottaa että oletko itse duunari. Tämä ei ole mitään riidanlietsontaa vaan koetan vain ymmärtää että miten tämä markkina nykyään toimii.
Jos sinulla on joku ihmeen yhteiskuntaluokkajaottelu päässäsi, niin ei ihme, jos ei lohkea. Ei ihmisiä voi jaotella sen mukaan, onko käynyt kouluja, tai mitä työtä tekee. Älykkyyden kanssa niill ei ole juurikaan tekemistä. Itse olen täysin kouluja käymätön ihminen, veljeni taas erittäin koulutettu. Itseä ei kiinnosta työnteko, hän taas tienaa rutosti. Ihan yhtä älykkäitä olemme, ja voidaan keskustella asiasta kuin asiasta tasapäisesti, ja nauraa samoille asioille. Ainoa eromme on, että hänellä on paljon rahaa, ja minulla paljon aikaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tätä vaihtoehtoa tarjotaan, mutta ehkä aloittaja on näille naisille liian varteenotettava deitti, jolle naiset tahtovat antaa itsestään yhtä varteenotettavan vaikutelman. Oletko ap kokeillut antaa vastaavan hyvän vaikutuksen naisiin sillä erolla, että sinulta ei oikein isähommat sujuisi etkä olisi edes avopuolisoainesta. Reilu ja mukava tyyppi, joka tahtoo tutustua kunnolla, mutta "avoimin mielin". Ei sitä koulutusta ja hyvää työpaikkaakaan kannata sillä tavalla mainostaa jos tahtoo päästä nopeasti sänkyyn. Eihän korkeakoulutettu itseään arvostava täydellistä aviomiestä odottava nainen aivan kympin aviomiesmatskun edessä lűtkaile ja anna arvon dippainssille epäsiveää kuvaa itsestään.
En haluasi tekeytyä miksikään Aarne Tenkaseksi. En mainosta koulutusta tahi saavutuksia mutta kuvista väistämättä jotain hajua saa. Chattaillessa Naiset järjestään ennemmin tai myöhemmin kysyvät (tietysti) että mitä teet työkses. Niin, tässähän se tais jo tullakin se pihvi. Jos ammatista jo kysellään niin ei ole kevyitä kenkiä ja chat on pilalla
Ehkä se tylsä onkin koulutettu mies?