Missä tapasitte rakkaanne?
Olisi mukava kuulla, missä paikoissa elämä voi yllättää. :)
Kommentit (22)
vai mikä se nyt olikaan. Kuukauden päivät puhuttiin puhelimessa, rakastuttiin jo ennen kuin tavattiin. Tuosta tapaamisesta on nyt 4,5v ja olemme olleet jo yli 4 vuotta naimisissa. Lapsiakin on kolme, joista kuopuskin jo 1,5v. Se oli todellakin rakkautta ensi silmäyksellä, vaikkakin jo ennen sitä! :)
Naimissa tuosta ajasta 6 vuotta. Meillä kolme ihanaa lasta!!! Ja mieheni on palomies.
puhelimitse tutustuttiin ja aika pian livenäkin.
Kaikki kävi hurjaa vauhtia, jätin 14.2.00 ilmoituksen sinkkut.net-palstalle, mieheni vastasi siihen kai heti samana päivänä. Puhuttiin ekan kerran puhelimessa 20.2.00 ja ekat treffit oli 22.2.00. Alettiin seurustella 26.2.00 ja ollaan oltu siitä lähtien yhdessä...
että netissä tutustuitte?
Minusta se jotenkin epätoivoista.
Nyt naimisissa oltu 9 v ja lapsiakin 3.
Hyvä lisäkommentti tälle Hamletissa tavanneella, että mies tosiaan on palomies :-) Ei ehkä vaan ei-stadilaisille putoa... ;-)
Kuten suurin osa kavereistanikin ja sieltä ei kuulemma itselleen miestä löydä. ;)
Joulukuussa tapaamisesta tulee 8 vuotta. Naimisiin ollaan menty ja kaksi ihanaa lastakin aikaan saatu. Joku pinossa ihmetteli etteikö hävetä kertoa tavanneensa miehen chätissä. Ei hävetä :) Enemmän minua hävettäisi kertoa seurustelusuhteen alkaneen firman pikkujouluissa yhden illan hoidon kanssa.
Kukin siis tyylillään.
Minä töissä ja hän vapaalla!
Pien sitten nähtiin livenäkin meidän pihalla
Naimissa tuosta ajasta 6 vuotta. Meillä kolme ihanaa lasta!!! Ja mieheni on palomies.
Kuten suurin osa kavereistanikin ja sieltä ei kuulemma itselleen miestä löydä. ;)
Nro 17:lle tiedoksi, että Hamlet/Hamu on perinteinen poliisien ja palomiesten illanviettopaikka, siksi heidän vaimonsa sen täällä mainitsivat.
t. Ei Hamletissa eikä palomiestä/poliisia tavannut
Mikäs sen helpompaa!
Vaatimukset:
huumorintaju, hyvä ulkonäkö, yli 180 cm, lapsia ja hyvä ammatti. Kolmas tärppäs. Eikä tarvinnut edes baariin...
Eli baarissa. Ja se oli menoa kertaheitolla.
Ei hävetä yhtään, enemmän nolottaisi kertoa,että räkäkännissä jossain baarissa... ( Vaikka kännissä en koskaan baarissa olekaan;) Netissä voi todellakin tutustua ihmiseen paljon paremmin kun on varma,että puhuu ihan "aidon" henkilön kanssa.
Voi mitä teinejä me sillon oltiin...
Voi mitä teinejä me sillon oltiin...
Voi mikä teini minä olen, eikö niin? ;)
tutustuttiin, sitten sovittiin tärskyt paikkakuntamme torille. :)