Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuon ystävän miehen saisi ymmärtämään etten halua mitään suhdetta

Vierailija
03.03.2023 |

Saivat lapsen kuukausi sitten. Mies laittanut kymmeniä viestejä että haluaisi tavata minua. Olen kertonut etten halua rikkoa suhdetta. Joka ikinen päivä viestittelee kuinka haluaisi tavata. En halua kertoa ystävälle asiasta. Enkä ikinä antanut mitään merkkiä että olisin miehestä kiinnostunut. Joskus käyty kolmestaan saunassa. Vaikeaa olla nainen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies. Ei saa kotona niin vieraissa sitten

Vierailija
2/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko sanonu sille vaikka että et kestä enää tätä, aiot kertoa vaimolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmistaan saunassa? Oletko diplomi-insinööri?

Vierailija
4/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset suostu? Hieno mies tarjoaa itseään? Luotettava ja muutenkin takuulla ihku.

Vierailija
5/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ystävälle. Paska mies on.

Vierailija
6/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
7/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit saunaan.

Vierailija
8/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi lapsi kolmisen kuukautta sitten. Ei ole ollut seksiä vaimon kanssa sen jälkeen. Joutunut käymään maksullisissa. Kallista on. Ja vaimo ihmettelee mihin rahani katoavat.

Vierailija
9/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille kerran niin tajuaa ettei sinulla sen parempi ole. Jättää rauhaan. 

Vierailija
10/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Ikävä kyllä ei ole. Minuakin yritti ystäväni mies iskeä. Kerroin asiasta ja heille tuli ero. Enkä ottanut miestä vaikka niin oli ihastunut minuun. Pettäjä kun oli.

Vierailija
11/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen perjantain miesvihatarina taas...

Vierailija
12/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmistaan saunassa?! Just ja tulos on tuossa eli per*o mies perässä? Saako puhelimeen eston, miehen numerolle.

Vierailija
13/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaat numeron ja jos tulee ihan livenä ehdottelemaan, kerrot ettet ole kiinnostunut ja myös sen, että seuraavasta kerrasta kerrot hänen puolisolleen asiasta.

Vierailija
14/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävien miehet ei tekisi noin, koska tuntevat minut. Tietäisivät, että kertoisin ystävälle välittömästi.

Vierailija
15/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vaimon idea jos ion noin aktiivinen eli vaimolle kertominen ei auta.

Vierailija
16/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat sille, ettet ole hänestä yhtään kiinnostunut etkä aio tavata häntä nyt tai myöhemminkään. Jos ei mene perille, niin estät numeron.

Itse todennäköisesti vihjaisin kaverilleni, että miehensä ahdistelee minua ilman että olen millään tavalla osoittanut mitään kiinnostusta miestä kohtaan. Jos tietäisin ettei kaveri haluaisi kuulla miehensä edesottamuksista, niin sitten en kertoisi.

Miehelle kyllä laittaisin sen verran tylyn viestin että tollokin siitä tajuaisi etten ala hänen kanssaan millekään.

Vierailija
17/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Se mies laittanut monia viestejä. Käytiin saunassa yhdessä kun sähkö kallista. Enkä siis ole mikään missi. Eli se mies haluaa vain seksiä. En itse suostu todellakaan.ap

Vierailija
18/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille syntyi lapsi kolmisen kuukautta sitten. Ei ole ollut seksiä vaimon kanssa sen jälkeen. Joutunut käymään maksullisissa. Kallista on. Ja vaimo ihmettelee mihin rahani katoavat.[

Naisen syyhän siinä. Miksi kiukuttelee? Lapsellista.

Vierailija
19/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaat ettet halua rikkoa suhdetta, siitä jää mielikuva, että muuten kyllä tapaisit, mutta kun on se suhde. Sinun täytyy nyt mennä henkilökohtaisuuksiin ja tylysti ilmoittaa miehelle, ettei hän ole sinun mielestäsi lainkaan kiinnostava riippumatta siitä onko varattu vai ei.

Kaverille kyllä sanoisin, että äijäs on alkanut lähetellä vonkausviestejä sen saunareissun jälkeen ja sinua se ällöttää ja ahdistaa.

Vierailija
20/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä aloitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi