Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastelua seisaaltaan

Vierailija
03.03.2023 |

Ajattelin kysyä harrastaako muuta parit asentoja missä rakastellaan seisaaltaa? Meillä melkein useimmin kuin sängyssä.

N 32

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten varmaan tulisi useammin tehtyä mutta meillä on pituuseroa 30 cm niin se tekee asioista vähän hankalaa.

Vierailija
2/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vain 5 cm pituuseroa se tosiaan jäi mainitsematta.

N 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asento on hyvä, mutta pituusero on semmoinen, että vaikeuksia tulee. Itsellä normikyrpä ja vaimo samanmittainen. 180 senttiå siis. Hyvältä kuulema tuntuu, mutta hieman akrobatiaa vaatii.

Vierailija
4/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex tyttis oli hieman lyhempi kuin minä mutta sillä oli raskaspainoitteinen etuvittu eli sitä pystyi painamaan sen maatessa selällään jalat yhdessä helposti kun itse olin hajareisin päällä

toinen samalainen oli eräs runsaasti takavittu painotteinen nainen jota pystyi panemaan ankarasti takaapäin sen seisoessa ja samalla pystyi sormettaan klittaa että sillä orkun tullessa polvet notkahti

Vierailija
5/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin itse nautin naisena että se on todella intiimiä kun ollaan ihan kiinni toisissamme. Toki jos takaapäin niin siinä on enemmän variaatioita.

N 32

Vierailija
6/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota aina ihmetellyt, että miten poikaystävä jaksaa panna mua kasvokkain seisten. Joutuu olemaan tosi notkolla polvista ja tuntuu, että se haaste vaan lisää hänen kiihkoaan. Meillä on pituuserosta huolimatta usein seksiä tolleen. Toisen kiihkoilu tarttuu ja nojailen ihan kuumana johonkin ja yritän levitellä jalkoja.

Vierailija
7/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sekä eestä että takaa päin. Naiseni hypää syliin kietoen jalat ympäri, jonka jälkeen seinää vasten on hyvä antaa mennä minkä kiimalta ehtii.

Takaa päin hän ensin vähän pyllistää ottaen tukea seinästä, työnnyn sisään ja muutaman työnnön jälkeen hän nousee pystympään asentoon. Kiedon kädet ympäri ja suutelen niskaa/ kaulaa sivulta.

Ja molemmat tykkää. Sitä en tiedä mitä naapurit tykkää, ei ole ihan hiljaista hommaa...

Vierailija
8/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta, tai sormipeliä tai oraaliseksiä, jälkimmäisessä toinen ei tietty voi seistä. Yhdynnät ei oikein vaan toimi seisaaltaan kun olen 22 cm miestä lyhyempi. Sellaisia kokeiluja on tietty ollut että oon vaikka saunan ylemmällä lauseella polvillaan tms, mutta aika ahdasta ja laude sattuu polveen. Seisten mies taas painaa yhdynnässä niin ylös, että sattuu ja joutuu nostelemaan mua. Jos pituusero olisi pienempi tai pari on vaikka samanpituinen niin toimii varmasti paljon helpommin. Mutta silloin nostelut ja muut ovat vaikeampia.

Vierailija
9/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sekä eestä että takaa päin. Naiseni hypää syliin kietoen jalat ympäri, jonka jälkeen seinää vasten on hyvä antaa mennä minkä kiimalta ehtii.

Takaa päin hän ensin vähän pyllistää ottaen tukea seinästä, työnnyn sisään ja muutaman työnnön jälkeen hän nousee pystympään asentoon. Kiedon kädet ympäri ja suutelen niskaa/ kaulaa sivulta.

Ja molemmat tykkää. Sitä en tiedä mitä naapurit tykkää, ei ole ihan hiljaista hommaa...

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista ja kokemuksista. Tämä kuvaa hyvin myös meidän rakastelua. Välillä seinä apuna tai joku mistä ottaa aluksi tukea. Etenkin tuo tunne kun nousen pystyyn ja mies laittaa kädet ympärille ja sit hyväilee niin tuntuu aivan uskomattoman kiihottavalta laukean lähes aina.

N 32

Vierailija
10/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista ja kokemuksista. Tämä kuvaa hyvin myös meidän rakastelua. Välillä seinä apuna tai joku mistä ottaa aluksi tukea. Etenkin tuo tunne kun nousen pystyyn ja mies laittaa kädet ympärille ja sit hyväilee niin tuntuu aivan uskomattoman kiihottavalta laukean lähes aina.

N 32

Täällä alkaa tekeen mieli...

Vierailija
11/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että tässä asennossa takaapäin ja mies pitää käsiä ympärilläni ja hyväilee niin tuhmempi eli peppuseksikin tuntuu rehellisesti minusta todella nautinnollista. Ei oikein minun juttu muissa asennoissa mutta tuossa asennossa onnistuu nautittavasti.

N32

Vierailija
12/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran että tässä asennossa takaapäin ja mies pitää käsiä ympärilläni ja hyväilee niin tuhmempi eli peppuseksikin tuntuu rehellisesti minusta todella nautinnollista. Ei oikein minun juttu muissa asennoissa mutta tuossa asennossa onnistuu nautittavasti.

N32

Itseäni peppuseksi ei ole koskaan kiinnostanut, se ei kiihota visuaalisesti. Mutta noin seisaaltaan jos se sinne peppuun sujahtaisi, voisin kokeilla, ehkä tykätäkin. Taisin tämän keskustelun seurauksena kiinnostua... Pitäiskö ens kerralla seinää vasten ehdottaa ja varovasti kokeilla...

Vierailija
13/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla ettei ole peppuseksi ollut minun juttu siis kokeiltu aikaisemmin että olen sängyssä polvillaan tai makaan mahallani niin en voi sanoa että erikoisemmin nauttinut. Mutta kai se johtuu varmaan anatomiasta. Yllätyin itsekkin kun ensimmäisen kerran myös sinne seisaaltaan.

N 32

Vierailija
14/23 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Tämä asento tuli testattua kesällä puistossa kun tulimme miehen kanssa yöllä juhlista ja ei jaksettu odottaa kotiin saakka. Ei tarvinnut miehen kuin laskea minun stringit minihameen alta ja tulla sisään. Mahtava tunne.

Vierailija
15/23 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko siis puistossa anaaliin ja laskiko mällit ja

Vierailija
16/23 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin ennen miestä niin hoidin suulla hänet loppuun asti sillä kertaa.

Vierailija
17/23 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on oikein mukavaa vaihtelua. Ja ollaan molemmat samanpituisia, että helpottaa siinä mielessä hommaa.

Vierailija
18/23 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies joutuu vähän joustamaan polviaan kun vähän pidempi kuin minä mutta takaapäin toimii loistavasti.

Vierailija
19/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on loistava asento jos pikaiset haluaa:)

Vierailija
20/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellani on mahtava pillu kun sitä pystyy paneen hyvin sekä edestä että takaa. Takaa päin kun panee niin täydellinen persikka perse kun pyörittää niin ei kauan mene kun mälli lähtee joko suoraan sisään tiukkaan pilluun tai perseen päälle. Jollain naisilla niin etu tai taka pillu ettei pysty molemmista suunnista päästään.