Kaveriporukka ja juoppokuski.
Jos lähdette porukalla / kaverin kanssa ulos ja yksi porukasta on raitis joten usein antaa muille samalla kyydin, saako kuski päättää lähtöajan?
Vaikka haluaisi lähteä paljon aikaisemmin kuin muut?
Kommentit (9)
Mennään aina taxilla kun on niin halpaa kuitenkin.
No totta kai se päättää, sehän sitä autoa ajaa. Jos muut eivät halua lähteä samaan aikaan, niin etsivät sitten muun kyydin.
Se riippuu mitä te ootte sopineet. Jos oot luvannut olla kuskina siihen asti kun muut juopottelee niin silloin olet. Jos ei aikataulua ole ja oot sanonut että lähdet kun lähdet niin silloin lähdet just silloin kun sua huvittaa.
Mikäli on sovittu, että yksi on kuskina, niin silloin hän toimii kuskina koko illan. Mikäli taas on vaan hypätty sen selvän kyytiin, ei hänellä ole mitään velvollisuutta odotella, että kaikki ova halukkaita lähtemään vaan menee omien aikataulujensa mukaan ja ne tulee kyytiin jotka tulee.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu mitä te ootte sopineet. Jos oot luvannut olla kuskina siihen asti kun muut juopottelee niin silloin olet. Jos ei aikataulua ole ja oot sanonut että lähdet kun lähdet niin silloin lähdet just silloin kun sua huvittaa.
Ikinä olen ole luvannut olla yhtä kauaa kuin muut.
En tykkää kukkia kauaa ja kaikki jotka minut tuntee tietää tämän.
Olen vain sanonut että mukaan pääsee jos haluaa.
Alkaa vain usein valitus että älä vielä, odota jne.
Ap
Kannattaa muistaa, ettei koskaan ole pakko olla kuski tai pidä miellyttää liikaa muita vapaa-ajallaan. Jos on alkoholia juomaton selvä ihminen tai vähemmän juova, ei välttämättä halua haistella muiden viinankäryä, sietää melua ym. Jos on samanhenkinen ja viihtyy, eri asia varmaan olla kuskina. Taksit ja bussit keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä olen ole luvannut olla yhtä kauaa kuin muut.
En tykkää kukkia kauaa ja kaikki jotka minut tuntee tietää tämän.
Olen vain sanonut että mukaan pääsee jos haluaa.Alkaa vain usein valitus että älä vielä, odota jne.
Ap
Kannattaa sanoa tämä selvästi jo menomatkalla, niin ei tule jälkipuheita. Että et jaksa kukkua, lähdet kun alkaa väsyttää etkä jää odottelemaan.
Pitäisi jokaisen ymmärtää, että känniset ovat rasittavaa seuraa joiden kanssa on selvänä tylsää. Mitä väsyneempää meno on, sitä rasittavampaa. Olisivat iloisia että tarjoat jonkun kyydin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi kukaan sopisi olevansa kuskina siihen asti kun muut juopottelee? Sitähän voi kestää vaikka kuinka pitkään. Aika huono diili.
Kuski päättää aikautusta.
Aina.
Jos oma auto/ maksaa bensat, sitä suuremmalla syyllä.
Se joka ei halua silloin lähteä, löytäköön itse toisen kyydin.