Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeaa olla näin kaunis. Ei löydy tasoistaan seuraa millään.

Vierailija
03.03.2023 |

176/61 nainen olen. Tummat pitkät hiukset ja kiinteät pikku rinnat. Ikää 27. Yksikään mies ei ole tarpeeksi komea.
Missä kaikki komeat piilottelee?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat, tasokkaat ja parisuhdetta haluavat miehet ovat varattuja tasoistensa puolisoiden kanssa. Ehkä kannattaa katsella puolisoa sieltä omalta tasoltasi?

Vierailija
82/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suomalainen kaunis nainen. Ongelmana ettei tavalliset miehet lähesty. Kaikki jotain itseään täynnä olevia bodareita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suomalainen kaunis nainen. Ongelmana ettei tavalliset miehet lähesty. Kaikki jotain itseään täynnä olevia bodareita. 

Voithan sinä itse lähestyä tavallista ja kiinnostavaa miestä. Miehet pitävät siitä, että nainen lähestyy heitä.

Vierailija
84/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä itse lähestyä tavallista ja kiinnostavaa miestä. Miehet pitävät siitä, että nainen lähestyy heitä.

Juu. Mutta sitten viestissä ihmettelevät miksi kiinnostunut tälläisestä miehestä kun saat komeitakin. Mielenkiinto laskee jos miehellä huono itsetunto. Voisivat luottaa itseensä. Jos vastaan johonkin, niin olen kiinnostunut miehestä.

Vierailija
85/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mutta sitten viestissä ihmettelevät miksi kiinnostunut tälläisestä miehestä kun saat komeitakin. Mielenkiinto laskee jos miehellä huono itsetunto. Voisivat luottaa itseensä. Jos vastaan johonkin, niin olen kiinnostunut miehestä.

Ei tuolla välttämättä ole tekemistä huonon itsetunnon kanssa. Kauniin naisen kanssa saattaa vain yksinkertaisesti tulla mieleen, että mitä nainen minussa näkee, kun varmasti myös komeat miehet ovat hänestä kiinnostuneita. Eli kilpakosijoita siis riittää.

Sinähän voit vastata miehelle tällaiseen kysymykseen ihan suoraan vain, että minä olen kiinnostunut sinusta, en niistä komeista miehistä/muista miehistä. Jos mies ei tämänkään jälkeen ymmärrä asiaa, niin sitten kysymys on huonosta itsetunnosta.

Vierailija
86/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.Täällä toinen kaunis ja yksinäinen. Miehet eivät uskalla lähestyä .Olenkin hankkinut seuraa ulkomailta , saas nähdä miten jatkossa. 

Vierailija
87/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini Maltalta kotoisin. Eli voitte kuvitella että olen oikeasti kaunis.ap

Lienet jäävi arvioimaan kauneuttasi.

Vierailija
88/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin ap:lla.

M51

Vierailija
89/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä totean, että kaunista naista oli vaikea lähestyä nuorena varsinkin.

Kuvitteli itserakkaaksi pissikseksi.

Myöhemmin todennut, että minulle sopiva kaunis, syvällinen sielu löytyy usein juuri kauniiden naisten sisältä. Lähestymistä auttoi kauneuden suhteuttaminen kaikkeen muuhun, tavallaan unohtaminen. Sitä useat kaunottaretkin toivoo.

Vierailija
90/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauneus joku taso?

On onnellisia pareja, joista toinen on hyvän näköinen ja toinen ei. Heitä yhdistää sopivuus toisilleen, missä ulkonäöllä ei ole väliä. Onko he sun mielestä jotenkin eri tasoisia?

Ei ihme, että on ahdistusta ja mielenterveysongelmia.

Olen aivan varmasti sun mielestä eri TASOA kuin mieheni, kun en ole kaunis ja mieheni taas on komea. Mutta olemme onnellisia yhdessä.

Vierailija
91/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä totean, että kaunista naista oli vaikea lähestyä nuorena varsinkin.

Kuvitteli itserakkaaksi pissikseksi.

Myöhemmin todennut, että minulle sopiva kaunis, syvällinen sielu löytyy usein juuri kauniiden naisten sisältä. Lähestymistä auttoi kauneuden suhteuttaminen kaikkeen muuhun, tavallaan unohtaminen. Sitä useat kaunottaretkin toivoo.

Olet oikeassa.

Vierailija
92/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät naiset veivät ne kaikki. Nopein ja fiksuin voittaa. Sori siitä

-tarkkailija sivusta

Vierailija
93/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei ole ainoa ongelma. Myös älykkyys ja korkea koulutus karkoittaa tavalliset miehet, vaikka naisen ulkonäkö olisi ok.

Vierailija
94/94 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ei ole ainoa ongelma. Myös älykkyys ja korkea koulutus karkoittaa tavalliset miehet, vaikka naisen ulkonäkö olisi ok.

Tuskin tämä kaikkien tavallisten miesten kohdalla pätee. Joillekin miehille naisen älykkyys ja korkea koulutus voi olla turn off, mutta ei varmasti kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi