Vaikeaa olla näin kaunis. Ei löydy tasoistaan seuraa millään.
176/61 nainen olen. Tummat pitkät hiukset ja kiinteät pikku rinnat. Ikää 27. Yksikään mies ei ole tarpeeksi komea.
Missä kaikki komeat piilottelee?
Kommentit (94)
Yksikään mies ei ole tarpeeksi komea voi pitää paikkaansa, mutta ei se että olet liian kaunis. Ongelma on siinä että olet määritellyt itsesi liian kauniiksi ja se on melko röyhkeää kuvitella, että voisi jonkun muun puolesta päättää kuinka viehättävä on. Noin idioottina olet koriste-esine joka on hieno, mutta sillä ei ole mitään käyttöä. Mari Kondon opeilla konmarita itsesi tai sitten alat tutustua Mari Kondomin oppeihin.
Elkää langetko baittiin. Ap on lihava homoseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvailla tasoisesi seuran ja miehen?
Tumma yli 190 pitkä varakas joka osaisi edes alustavat maltan kielen alkeet.ap
Et ole minulle sopiva, olen ruskea silmäinen komea mies 180/90/22 itsekeskeinen uros, joka etsii vain yhdenillan Pano seuraa.
Täällä mies joka on liian komea sinulle. Se olisi ollut hienoa jos olisit ollut tasoiseni, mutta et ollut. Missä ne kauniit naiset piileskelee?
En ylpeilisi pikku tisseillä. Jos niillä ei voi edes munaa lypsää niin aivan turhat. Käsissäkään ei tunnu kummoiselta tai näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit "tasoistaan seuraa", jonka pitäisi osata "alustavat maltan kielen alkeet". Pyrkii hymy pintaan. Mutta jatka etsimistäsi maltatar. X
Sattuipas mukavasti! Olisi ollut kamalaa jos olisin ollut tasoisesi ulkonäöllisesti, mutta sitten aivosi olisi tuottaneet pettymyksen. Tässä voittaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Po. "tasoistani", ei "tasoistaan".
Tämä.
Ulkomailta joku pitkä komea britti ota.
Kyllä mä löysin tasoiseni puolison. Siihen saattoi vaikuttaa isot rinnat.
Miten sisäinen kauneus? Pelkkä ulkonäkö ei riitä. Pitää olla erikoistaitoja, lahjakas jossain, muuten olet tylsä.
Jotta saisit ihan täydellisen kympin miehen, se on yhdistelmä: Geenit, tausta ja sattuma.
Oletko siveä? Valitettavasti lorttoilu ei ole hyvä asia.
Liian kauniilla on liikaa houkutuksia ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä mutta en osaa maltaa. Edes alkeita. Miksi tuollainen vaatimus Suomessa.
Tämän tekstin perusteella et ole kovin kaunis. Saat kyllä ihan ok miehen, mutta et 10/10 miestä.
No voi voi mikä ongelma. Hae jostain ulkomailta mies, jos täältä ei löydy omaan makuusi sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotta saisit ihan täydellisen kympin miehen, se on yhdistelmä: Geenit, tausta ja sattuma.
Oletko siveä? Valitettavasti lorttoilu ei ole hyvä asia.
Liian kauniilla on liikaa houkutuksia ympärillä.
Monet naiset ajattelevat nuorena ja ehkä miehetkin, että kokenut ja hyvä sängyssä oleva nainen on se, jota halutaan.
Ehkä vähäksi aikaa, mutta sitten se on tylsää. Entistä enemmän mielikuviin alkaa tulla miesjono naisen ovella.
Mä olen 167/51 ja mulla on keskivertoa isommat kiinteät rinnat, mutta naamaltani aika perusrupsu. Ei ne hyvät mitat tarkoita, että on automaattisesti kaunis.