Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Slinda minipillerit

Vierailija
03.03.2023 |

Mulla on ollu kohta 2kk käytössä slinda merkkiset minipillerit ja nyt tullu sivuoireeks menkka-maisia kipuja mutta itse vuotoa ei ole tullut:d onko jollain muulla käynyt näin kyseisten pillereiden kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle löytyy haulla pitkä ketju

Vierailija
2/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla kävi samoin, että menkkojen aikaan ei useinkaan tullut vuotoa, vaan pelkät menkkamaiset kivut. Joskus tuli menkat normaalistikin kyllä. Nyt synnytyksen jälkeen on taas slindat ollut käytössä pari kuukautta ja yhden kerran on tullut sama menkkakipu muutamaksi päiväksi ilman vuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okkei, kun ite justiinsa pari kuukautta sitten synnyttäny ja mitä nyt googlaillu nii googlen mukaan oisin raskaana toivon vaan että menkat tulis vähän myöhässä kun nää slindat kummiskin ihan uus mulle ja paöjon lukenu kyllä et ollu myöhässä menkat

Vierailija
4/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, siellä toisessa ketjussa kerron seksuaalisesta haluttomuudestani, joka isolta osin tuli slindan käytöstä. Salakavalasti, eli kesti pitkään, ennen kuin tajusin (luulin, että jostain muusta... Stressistä jne...). Nyt se on palautunut jonkun verran ja orgasmit ovat alkaneet tuntua muiltakin kuin kärpäsen puhalluksilta. Ei tosin kokonaan ole palannut, mikä liittynee siihen stressiin.

Ei tää varmaan kaikille tapahdu,.mut ottakaa huomioon.