Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tuotteista käytätte tuotteen merkkiä tms tuotteen vakionimenä?

Vierailija
22.11.2006 |

Eli itselläni esim.

- särkylääke -> burana. kysyn aina jos tarvitsen särkylääkettä, oisko buranaa, vaikka tarkoitan yleisesti särkylääkettä esim pääkipuun.

- vähälaktoosinen -> hyla. hylahan on valion tuotemerkki(?) , vrt. ingmannilla taitaa olla into. olen ollut eri keittiöillä töissä, muissa käytettiin vähälaktoosittomista tuotteista hyla - sanaa, yhdessä emäntä oli kieltänyt tämän sanan käytön, piti sanoa vähälaktoosinen tai vla.

- itse en käytä, mutta mieheni ja äitinsä sanoo vaipoista pampers, vaikka vaipat olisi jotain muuta merkkiä. hassua!

ei tule nyt muuta mieleen, tuleeko teille

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol. Vanupuikkoja tarkoittaessani puhun Topseista. Anopille yleispuhdistusaine on Vim. Huom. ei siis Cif. ;)

Vierailija
2/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keittiöllä myös sanoimme vim, vaikka pullo olikin cif! :)

AP, joka muisti lisää omiaan lukien muiden vastauksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

flora - mikä tahansa leivitemargariini

kossu - drinkeissä, joihin tulee jotain kirkasta viinaa

Vierailija
4/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin apllä, vähälaktoosinen -> hyla.

Ja minä olen myös keittiössä töissä, sitä sanaa käyttää kaikki muutkin meillä kun mietin tarkemmin :D Hassu juttu.

Vierailija
5/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni Nokian rekisteröimä tavaramerkki.

Vierailija
6/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei kyllä tuu muuta mieleen. Minä kyllä sanon ihan särkylääke, tiskiaine, vanupuikko...

Vierailija
7/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olin ravintolassa raskaana ollessani, kysyin tarjoilijalta olisiko vichyä, ei ole, mutta muita kivennäisvesiä löytyy.. no ihan sama, kunhan on jotain, ei niin merkillä väliä.. :D

Vierailija
8/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ole kuulutkaan!

Vierailija
9/9 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //tavaramerkki. prh. fi/ice-bin/oiice. dll/ca-ice/html/rekisterinrob. html? p_kanta=tuotanto&p_userid=vallatonv&p_lisays=1& p_lisaystoisto=ei&p_reknumero=210630&p_jaktunnus=

http: //tavaramerkki. prh. fi/ice-bin/oiice. dll/ca-ice/html/rekisterinrob. html? p_kanta=tuotanto&p_userid=vallatonv&p_lisays=1& p_lisaystoisto=ei&p_reknumero=103999&p_jaktunnus=

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän