Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksän nykyinen oli tonkinut kuvat ja viestit exän puhelimesta, aikoo nyt "kiristää" minua..

Vierailija
03.03.2023 |

Eli entisen mieheni nykyinen kumppani, _hieman_ epävakaan oloinen, oli käynyt tonkimassa eksän puhelimesta minun ja eksän väliset viestikeskustelut ja kuvat. Ottanut kuvakaappaukset ja lähettänyt ne itselleen. Viesteissä riitoja joissa olemme molemmat puhuneet aika rumasti, henkilökohtaisia terveysasioitani yms. sekä tietysti perinteisiä nudekuvia, joita silloiselle kumppanilleni olin lähettänyt.

Nyt oli tämä nykyinen sitten esitellyt kuvia ja viestejä kavereilleen ja kehuskellut kuinka helposti saisikaan nyt maineeni pilattua ja nollattua esim. työmahdollisuuteni tällä pienellä paikkakunnalla. Sanonut myös kuinka on todella hyvä olla tuollaista materiaalia minusta jos alan joskus käydä hermoille niin voi kiristää minut hiljaiseksi (???)

Mitä voin tehdä? Vaikkei ole kyseessä mitään suuria salaisuuksia niin en tietenkään halua levitykseen noita. Kyseiselle naiselle en ole tietääkseni koskaan tehnyt mitään väärää.

JA vinkki eroaville: pyydä (ja varmista) että eksä poistaa sinusta kaiken arkaluontoisen materiaalin, jonka leviäminen haittaisi sinua.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikeen ymmärrä mitä tämä eksän nykyinen haluaa sinusta jos olette jo eronneet eksän kanssa jo vuosia sitten ja sinulla on uusi? Mitä hän sinulta kiristäisi? Oletteko edes missään yhteydessä tämän ex-miehen tai kuulopuheiden perusteella kiristystä kaavailevan uuden naisen kanssa? Kuulostaa siltä, ettei ole ihan selväpäinen tää uus nainen jos tollasta todella puuhaa. Paha toki poliisille mennä jos kaikki on vaan kuulopuheen varassa, mutta toki sitten, jos jotain kiristystä ilmenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla