Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoosta päiväseltään Pariisissa käymään? Onko järkeä?

Matkailija
03.03.2023 |

Viikon reissu tiedossa Lontooseen ja aloin toisen täällä olleen ketjun myötä miettimään Lontoosta junalla tehtyä päiväreissua Pariisiin.

Mutta onko tuossa järkeä? Matkoihin menee parisen tuntia suuntaansa. Liput toki tuohon junaan on kalliit, mutta se ei ole ongelma. Eihän yhdessä päivässä paljon ehdi nähdä, mutta näkisi edes vähän ja sen kuuluisan tornin. :D Matkalle siis lähdössä mä ja mies, ei siis pieniä lapsia mukana.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos junassa istuminen on harrastus, eli on junabongari, muuten päiväretki pariisiin on viikonlomalla turhaa kiireen luomista, kyllä Lontoossa on tekemistävaikka muutamaksi viikoksi ja pitääkö lomalla juosta paikasta paikkaan niin ettei mitään ehdi kokea, voi sanoa kävin siellä ja siellä ja ei se ollut mitään,(ei menty edes sisään,näkeehän sen sitten netistä), mielummin valitsisin mieluisat kohteet ja nauttisin lomasta, laatua lomaan.

Ei niitä kaikkia nähtävyyksiä tarvii juosta läpi.

Vierailija
22/24 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin järkevää, olen tehnyt tuon reissun mutta toisinpäin, majapaikka oli Pariisissa ja siitä junalla päiväksi Lontooseen. Aivan bueno homma oli.

Mutta mitenpä lie tosiaan nyt, kun tuli se Brexit. Ei mahda olla yhtä sujuvaa matkustelu kun Britannia ei oo EU:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että ap:n idean monet tuomitsemiseen ja väittävät että mitään ei ehdi nähdä.

Tukholman-risteilyllä (Helsingistä lähtevät) jää vain noin 5-6 tuntia aikaa kaupunkiin eli ei siinäkään hirveästi aikaa ole kaupunkia nähdä.

Tai Tallinnassa käydään samoin matkalla jossa ollaan itse kaupungissa muutama tunti.

Vierailija
24/24 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että ap:n idean monet tuomitsemiseen ja väittävät että mitään ei ehdi nähdä.

Tukholman-risteilyllä (Helsingistä lähtevät) jää vain noin 5-6 tuntia aikaa kaupunkiin eli ei siinäkään hirveästi aikaa ole kaupunkia nähdä.

Tai Tallinnassa käydään samoin matkalla jossa ollaan itse kaupungissa muutama tunti.

Tokikin Tukholma ja Tallinna ovat vähän Pariisia pienempiä kaupunkeja, mutta ymmärrän kyllä muuten mitä tarkoitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän