Ostin 200 eurolla tänään nahkasaappaat
Oikein hirvittää, kun en ole koskaan mitään noin kallista itselleni ostanut. Kengät ovat kuitenkin ihanat ja tulevat todella tarpeeseen.
Kommentit (10)
Itse ostin juuri 300 e talvitakin ja kiva on!
että köyhän ei kannata ostaa halpaa, vaan kallista = kestävää?
saa hyviä kenkiä.
Itse ostin 3 vuotta sitten talvikengät ja maksoi 49e ja vielä on ihan hyvät.
se on vaan merkki mikä niissä maksaa.
se on vain kumma,kun ylensä just ne merkkikengät ovat niin hyvännäköisiä. Anttilan halpiskengät näyttävät ikävä kyllä presoonattomilta halpiskengiltä.
En itsekään ole rikan,mutta tehnyt päätöksen,että kengissä ostan vain laatua. Ostan kauniita ja (kalliita) kenkiä mieluummiin harvemmin kuin rumia useasti.
Joo täytyy myöntää että en itekkään osta mitään prisman halpiskenkiä, mut tuntui aan niin hurjalta summalta toi 200e...
Ostin noi mun kengät k-kengästä/andiamosta. En muista kummasta, mut olivat silloin tarjouksessa.
Mutta jos on rahaa ja useemman vuoden käyttää niin mikäs siinä=)
Harvoin harmittaa jälkikäteen, jos ostaa jotain laadukasta, jos oikeasti pitää. Halpisostokset harmittaa sen sijaan useinkin.
En usko, että jälkeenpäin harmittaa. Kengät ovat juuri sellaiset klassisen kauniit ja naiselliset, jollaisia olen pitkään etsinut. Aloin oikein miettimään, että ehkä joskus kannattaa vähän hemmotella itseään. Se heijastuu postiviisesti niin moneen muuhunkin asiaan.
Mä löysin itselleni aivan täydellisen takin. En edes uskaltanut katsoa hintaa, kun kyseisen liikkeen takkien perushinnat on 500-2000 euroa. Myyjä nauroi, että sattui nyt käsiin mallikappale, jota heille ei tule ollenkaan myyntiin ja antoi mulle sen 200 eurolla. Sanoi, että sopi niin hyvin mulle, että hän ei kehtaa enemmän pyytää.
Alle 50 euron ei löytynyt mitään talvisaappaita, ja omiini satsasin 80 e, ja nyt kaduttaa:( Olis pitäny ettiä jostain halvemmat.
ja ihanat ovat!! :)