Olen saanut niin paljon hyvää seksiä, että huh huh
En ymmärrä miksi täällä puhutaan miesten huonoista seksitaidoista päivästä toiseen. Itse olen saanut niin paljon käsittämättömän hyvää seksiä suomalaisilta miehiltä, että en tunnista ilmiötä. Nekin harvat, jotka ei mene parhaimpiin kokemuksiin, ovat todellakin yrittäneet. Pisteet siitä heille.
Olen itse valtavan aktiivinen seksissä ja rakastan seksiä. Voiko käydä myös niin, että mies yrittää parhaansa, kun naisesta näkee että nainen nauttii ja yrittää myöskin parhaansa. Olen myös aika suora, enkä tarvitse useiden päivien lämmittelyitä ennen suoraa toimintaa. Oikean henkilön sattuessa kohdalle minä vien ja mies seuraa. Parhaimmillaan puoli tuntia siitä kun on eka kertaa tavattu.
N47
Kommentit (5)
Eipä miehenä paljon kiinnosta seksi naisten kanssa jotka muotoilevat asian niin, että "en saanut mieheltä hyvää seksiä". Enkä nyt tarkoita AP:ta.
Harrasta nainen itse hyvää seksiä kanssani, en minä eikä muutkaan miehet ole mitään laitteita jotka tarjoavat naiselle laadukkaita seksikokemuksia. Itse sinun pitää harrastaa hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä miehenä paljon kiinnosta seksi naisten kanssa jotka muotoilevat asian niin, että "en saanut mieheltä hyvää seksiä". Enkä nyt tarkoita AP:ta.
Harrasta nainen itse hyvää seksiä kanssani, en minä eikä muutkaan miehet ole mitään laitteita jotka tarjoavat naiselle laadukkaita seksikokemuksia. Itse sinun pitää harrastaa hyvää seksiä.
Mutta toiset miehet harrastaa hyvää seksiä, haluavat tyydyttää naisen, eivätkä vaadi naiselta mitään etukäteen saati sirkustemppuja. Naiset saa olla sellaisia kuin ovat luonnostaan ja miten luonnostaan syttyvät.
En miehenä oikein ymmärrä näitä toisten miesten valituksia, että naisen pitää tehdä seksissä sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toiset miehet harrastaa hyvää seksiä, haluavat tyydyttää naisen, eivätkä vaadi naiselta mitään etukäteen saati sirkustemppuja. Naiset saa olla sellaisia kuin ovat luonnostaan ja miten luonnostaan syttyvät.
En miehenä oikein ymmärrä näitä toisten miesten valituksia, että naisen pitää tehdä seksissä sitä ja tätä.
Sulle kai riittää lahna jolla on pillu seksikumppaniksi. No niitäkin on olemassa.
aikoinaan kun poksauttelin immenkalvoja nuorena niin likat oli vähän passiivisia alussa mutta tekivät kuitenkin mitä heille kerrottiin, vaikkei ollut osaamista hyvin ne opetteli kuitenkin antamamaan eri asennoista ja imemään munaa eli opit joille ne tuli toimeen sitten kun alkoi perustaa perhettä niin peruskoulutus oli jo handussa
Ja lisäyksenä edelliseen, en todellakaan lähde kaikkien mukaan. Suurin osa yrittäjistä saa kohteliaan ein. Olen todella valikoiva. Miehessä pitää olla jotain tiettyä ja sitä ei löydy todellakaan kaikista. Eikä kyse ole ulkonäöstä, rahasta tai puheista.