Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Nordean verkkopankissa ei näe oman pankkikortin täydellisiä tietoja?

Vierailija
02.03.2023 |

Jouduin kuolettamaan edellisen kortin, ja tilasin uuden. Pari viikkoa kestää kuulemma toimituksessa, enkä tällä hetkellä pysty esim. ostamaan mobiililippua, käyttämään MobilePayta, uusimaan tilauksia jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ei näy kortin numerosarjaan eikä varmennuskoodia.

Vierailija
2/5 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka osaisi vastata?

Vierailija
4/5 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä jos tiedät asiasta?