Sinä, joka ET halua suhdetta samalla alalla työskentelevän ihmisen kanssa, mistä se johtuu?
Mulla on lääkärituttava, joka sanoi että missään tapauksessa ei halua ottaa lääkärimiestä. Mietin, mistä johtuu, kun moni lääkäri kuitenkin nimenomaan pariutuu kollegan kanssa ja taloudellisestikin olisi aika jees... En saanut selkeää vastausta, sanoi vaan, että ei vaan kerta kaikkiaan tunne mitään vetoa kollegojaan kohtaan. Mites te muut? Mitä väliä sillä on, mikä sen kumppanin ammatti on?
Kommentit (16)
Eihän elämästä tulisi mitään minun kaltaiseni kanssa. Tai hmm, voisimme tehdä yhteistyötä.
Johtuukohan siitä, että ainakin lääkäreillä on sen verran kiirettä ettei sellainen suhde välttämättä sitten toimi pidemmän päälle, kun on kaksi kiireistä ihmistä.
Ja myöskin ehkä ei halua tuoda niitä työjuttuja kotiin ja jos kotona asuu toinen henkilö, joka tekee samoja töitä niin välttämättäkin ne puheet kääntyy työjuttuihin.
Itse nimenomaan tykkään, että mies on samalla alalla, perustimme lopulta yhteisen yrityksen.
Koska minussa ei ole on/off nappulaa :D
Kilpailu parisuhteessa. Kaksi pätijää on liikaa.
T. M41
Vierailija kirjoitti:
Johtuukohan siitä, että ainakin lääkäreillä on sen verran kiirettä ettei sellainen suhde välttämättä sitten toimi pidemmän päälle, kun on kaksi kiireistä ihmistä.
Ja myöskin ehkä ei halua tuoda niitä työjuttuja kotiin ja jos kotona asuu toinen henkilö, joka tekee samoja töitä niin välttämättäkin ne puheet kääntyy työjuttuihin.
Lääkärin hommaa voi tehdä vaikka kolme päivää viikossa, ja silti saa ihan ok elannon. Ei ole kiireestä kiinni.
Olen nähnyt millaisia ihmisiä hakeutuu (pääosin) tähän ammattiin, enkä halua olla sellaisten ihmisen kanssa.
Olen fyysikko ja fyysikkonaiset on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Olen fyysikko ja fyysikkonaiset on rumia.
Tosin ei sentään niin rumia kuin fyysikkomiehet.
T. Kemisti
Olen juristi ja en missään nimessä haluaisi juristimiestä. Oikiksessa kaikki miehet olivat tärkeileviä snobeja. Moni opiskelukavereista kyllä pariutui kurssikavereiden kanssa. Minulla amiksen käynyt duunarimies, en voisi olla onnellisempi!
Mun alalla ihmiset on lähes poikkeuksetta kommunisteja (ei vasemmistoa äänestäviä, vaan ihan Neuvostoliittoa ihailevia kommareita) enkä itse kykene jakamaan tämän kaltaista maailmankuvaa ollenkaan.
Pointsit sille joka arvaa alan.
Vierailija kirjoitti:
Mun alalla ihmiset on lähes poikkeuksetta kommunisteja (ei vasemmistoa äänestäviä, vaan ihan Neuvostoliittoa ihailevia kommareita) enkä itse kykene jakamaan tämän kaltaista maailmankuvaa ollenkaan.
Pointsit sille joka arvaa alan.
No siis eihän tässä nyt ole vaikeakaan arvata putinistista trollitehdasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt millaisia ihmisiä hakeutuu (pääosin) tähän ammattiin, enkä halua olla sellaisten ihmisen kanssa.
Sama täällä.
t. N44, taloushallinnon alalla
Jos kumppani olisi myös muusikko, niin olisi siinä ainakin se ongelma, että ei ehtisi koskaan tavata.