Osaako joku valottaa miehen ajatuksenjuoksua?
Mies ei kiellä minua menemästä mihinkään, mutta olen huomannut, että selvästi ärtyy kun käyn joskus (harvoin) ulkona kavereiden kanssa tms. Mustasukkaisuutta ilmenee joskus, on esim. suuttunut kun puhuin kerran bileissä niitä näitä hänen kaverinsa kanssa (jolla kuulemma naistenmiehen maine).
No, miehellä on ihme tapa joskus osoittaa etukäteen mieltä menoistani puhumalla tyyliin "Ota kortsut mukaan niin voit sitten panna jotain tms." Sitten kun tiedustelen, mitä hän tarkoittaa, niin vastaa tosi loukkaavasti, että ei häntä haittaa ja, että mulla on hänen lupa. Mitään avointa suhdetta meillä ei todellakaan ole ja mies sanoo tällaisia vain kun on ärtyneenä minun harvoista menoistani. Minua tämä loukkaa, koska olen uskollinen ja rakastan miestäni. Minua tämä mietityttää kovasti. Mies itse ei käy juuri missään, koska ei kuulemma jaksa.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että pettäjät ovat aina niitä, joista vähiten uskoisi, mutta ihmettelen kyllä suuresti, jos pettäisi, kun on aina kotona. Mitään pettämiseen viittavaa ei ole koskaan ollut.
Ap
Pettää voi myös laitteilla kotoa käsin ja voi myös toivoa voivansa pettää.
Jos käy töissä, niin voi pettää siellä tai työmatkalla.
Sairaalla tavalla mustasukkainen ei pysty hallitsemaan itseään, joten yrittää hallita muita.
Miksei saisi epäillä ketään pettäjäksi, jos jotkin yleiset merkit täyttyvät? Pettäminen on niin yleistä, että kannattaa ottaa sen mahdollisuus huomioon.