Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Uotila ja Kerttu Rissanen - Yökylässä Maria Veitola

Vierailija
02.03.2023 |

No mitäs mieltä olitte jos jotkut on jo jakson ehtineet katsoa? Luulis et tällä palstalla paljon katsojia kun ikäeroa niin kovasti taivasteltu täällä.

Kommentit (243)

Vierailija
181/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos Kertulla on siskopuolensa kanssa ikäeroa 26v niin hän on tottunut isoihin ikäeroihin.

No siskopuoli syntyi justiinsa. Samin kanssa seurustellut jo neljä vuotta.

Vierailija
182/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden ikäeroa ei huomaa kun Sami näyttää 45 samoin 45 tuo nainen. Se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Kerttu näyttää oikeesti nelivitosena kun nyt jo noin vanhan näköinen. Isomummulta!?

Vierailija
184/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia että vanhat ukot kiinnostuu nuorista. Perustuu paritteluviettiin. Vanhat Kaijat ei sitä uskalla myöntää.

No tottakai kiinnostuu! Ihan kuten vanhat naisetkin tykkää nuoremmista miehistä, ei ehkä ihan kaksymppisistä mutta kolmikymppisistä suunnilleen. :) Mutta se on aina outoa miksi nuori kiinnostuu vanhasta...

Naiset ei tykkää nuorista miehistä. Nainen pitää komeimpana noin ikäistään miestä.

Vierailija
185/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden ikäeroa ei huomaa kun Sami näyttää 45 samoin 45 tuo nainen. Se siitä!

Tollanen himourheilu tekee naamastakin kuivakan kun rasvaprosentti on hyvin alhainen. Onhan tuolla pyllyä ja tissiä jonkun verran mutta etenkin rinnat hyvin pienet ja pienemmät kuin aiemmin koska kiinteytynyt ihan hitosti vaikka vuoteen 2016 verrattuna.

Vierailija
186/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia että vanhat ukot kiinnostuu nuorista. Perustuu paritteluviettiin. Vanhat Kaijat ei sitä uskalla myöntää.

No tottakai kiinnostuu! Ihan kuten vanhat naisetkin tykkää nuoremmista miehistä, ei ehkä ihan kaksymppisistä mutta kolmikymppisistä suunnilleen. :) Mutta se on aina outoa miksi nuori kiinnostuu vanhasta...

Naiset ei tykkää nuorista miehistä. Nainen pitää komeimpana noin ikäistään miestä.

No Kertun ikäiset naiset katselee yleensä 2-10v vanhempia miehiä.

Kyllähän jotkut nuoret naiset ottavat jopa itseään nuoremman. Meillä oli töissä nyt about 28v muikkeli joka mm. istui pöydän alla, konttaili lattialla, istui lattialla ja nauraa hekotti välillä hysteerisesti. Kiroili kokoajan ja kertoi kaiken seksielämästään. Oli todella lapsellinen ja adhd-mainen tapaus. Tuntui olevan kiinnostunut vain itseään nuoremmista miehistä ja piti ihan hulluna ajatuksena että jotkut hänen ikäiset on vaikka viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. No sillä on nykyään poikaystävä mikä on sitä kaksi vuotta nuorempi pikkupojan näköinen kundi.

Vierailija
187/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin puolet tuosta jaksosta, enempää en jaksanut eli en kokenut kovin mielenkiintoiseksi (yleensä olen katsonut vaivatta alusta loppuun nuo Yökylä-jaksot, tosin osan jättänyt suorilta katsomatta kun osallistuja ei vain ole ollut yhtään kiinnostava). 

Mutta tuon puolen jakson perusteella ja sanoisin, että eivät olleet mitenkään epäsuhtainen pari. Tuo Sami on aika iättömän oloinen (vaikka näyttääkin ulkonäöltään ikäiseltään, mutta olemus on iätön) ja eläväinen, hänen rinnallaan nuoren Kertun flegmaattisuus, ilmeettömyys ja möreä-äänisyys korostuu. 

Monta kertaa oikein kiinnitin huomiota, että onko Kerttu tosiaan oikeasti noin ilmeetön ja möreä-ääninen, mutta joo, oli se. Jotenkin tosi "aikuismaisen" oloinen, ehkä juuri sen vakavan ilmeen ja matalan äänen vuoksi? Sami taas leikkisän ja energisen oloinen.

Se mikä tuli myös mieleen tuota katsellessa, että nämä julkisuudessa viime vuosina olleet ikäeroparit on järjestäen sellaisia, joissa ne vanhat miehet on paljon mielenkiintoisemman ja miellyttävämmän oloisia ja ne nuoret naiset taas jotenkin tylsiä ja sisällöttömiä?

Olen noiden naisten (Erika Vikman, Rennyn Johanna, Kerttu) ikäluokkaa, mutta jos minun pitäisi lähteä baarikierrokselle tai pienelle roadtripille jonkun noiden kanssa tai sitten niiden paljon vanhempien miesten kanssa, niin lähtisin mieluummin Rennyn tai Samin kanssa. :D Nuo naiset tosi tylsän oloisia, en voi kuvitella että viihtyisin kaverina ollenkaan niiden seurassa. Mieluummin tosiaan valitsisin kaveriksi Rennyn tai Samin. Dannykin vaikuttaa mukavalta seuramieheltä, mutta Rennyn tai Samin kanssa olisi varmaan enemmän äksöniä. 

Vierailija
188/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari.

Vierailija
189/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jotkut nuoret naiset ottavat jopa itseään nuoremman. Meillä oli töissä nyt about 28v muikkeli joka mm. istui pöydän alla, konttaili lattialla, istui lattialla ja nauraa hekotti välillä hysteerisesti. Kiroili kokoajan ja kertoi kaiken seksielämästään. Oli todella lapsellinen ja adhd-mainen tapaus. Tuntui olevan kiinnostunut vain itseään nuoremmista miehistä ja piti ihan hulluna ajatuksena että jotkut hänen ikäiset on vaikka viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. No sillä on nykyään poikaystävä mikä on sitä kaksi vuotta nuorempi pikkupojan näköinen kundi.

Riippuu varmaan vähän piireistä. 10 vuotta on harvinaista ja paljon, ei sellainen ole yleistä. Useimmilla oman ikäinen tai hiukan vanhempi, tai hiukan nuorempi. Omassa tuttavapiirissä naiset eivät ole mitenkään lapsellisia vaan tavallisia, ja kaikilla ikäisensä tai hiukan vanhempi tai hiukan nuorempi mies.

Yhdellä kaverilla on 10 vuotta vanhempi, ja yhdellä kaverilla taas 10 vuotta nuorempi. Muilla ikäerot paljon pienempiä, eli ei nuo 10 vuoden ikäerot ainakaan omassa elinpiirissä ole ollenkaan tavallisia. Ei edes yli viiden vuoden. Saman ikäinen tai vuosi-pari nuorempi tai vanhempi on normi. 

Vierailija
190/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan vähän piireistä. 10 vuotta on harvinaista ja paljon, ei sellainen ole yleistä. Useimmilla oman ikäinen tai hiukan vanhempi, tai hiukan nuorempi. Omassa tuttavapiirissä naiset eivät ole mitenkään lapsellisia vaan tavallisia, ja kaikilla ikäisensä tai hiukan vanhempi tai hiukan nuorempi mies.

Yhdellä kaverilla on 10 vuotta vanhempi, ja yhdellä kaverilla taas 10 vuotta nuorempi. Muilla ikäerot paljon pienempiä, eli ei nuo 10 vuoden ikäerot ainakaan omassa elinpiirissä ole ollenkaan tavallisia. Ei edes yli viiden vuoden. Saman ikäinen tai vuosi-pari nuorempi tai vanhempi on normi. 

No ehkä 2-5v alaspäin tai ylöspäin (useimmiten ylöspäin) on yleisempää kuin 5-10v muttei se mitään harvinaista ole. 10-25v ikäero onkin sitten jo tosi harvinaista normi porukoissa.

Naisystävän veljellä on on aika ollut useita 4-9v itseään nuorempia naisia. No on sen tyylinen että viihtyy baareissa ja ei halua lapsia. Siksi ehkä on nuorempien mieleen. Lähestyy neljäkymmentä ja samaa ikäluokkaa olevat naiset ei taas jaksa baareissa istua tai kokoajan reissata ja haaveilee perheestä joten se lienee syy ettei tuo vanhemmille naisille kelpaa kun on vähän tuollainen ikuinen poikanen.

Vierailija
191/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee kaunis nainen aivan hukkaan vanhan kääkän parina, huoh..., 😞

Kyllä mulle Sami kelpais ja olen Kerttuakin nuorempi. Onko mulla vaan pahemman luokan daddyfetissi vai Nikkisfetissi?

No eikai tuossa ole mitään ihmeellistä. Oli kuulemma minuunkin ihastunut eräs itseäni seitsemäntoista vuotta nuorempi nainen. Myönsi sen itse no ei siinä mitään. Toki olin itsekin häneen mutta hän on niin erilainen kuin minä niin ei siitä olisi sen takia varmaan mitään tullut. Samoin olen harrastanut seksiä itseäni 10-20v nuorempien naisten kanssa muutaman kerran.

Vierailija
192/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se 50 vee ukko selittelee tvssä kun sai haaviin parikymppisen tiukkaprseen että Kerttu ei ole äitipuoli ja sitärataa "Täällä määrään minä" tyyliin:'D Naurattaa katsella kun kuvio on niin tuttua jä nähty itsekkin sivusta, vanha ukko kontrolloi ja päättää kaikesta. Sanomattakin selvää että pelkää Kertun lähtevän ikäisensä matkaan jossakinvälissä. Ei sitä kuvaushetkellä sanota suinkaan omia epävarmuuksia.

N27

Vierailija
193/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se 50 vee ukko selittelee tvssä kun sai haaviin parikymppisen tiukkaprseen että Kerttu ei ole äitipuoli ja sitärataa "Täällä määrään minä" tyyliin:'D Naurattaa katsella kun kuvio on niin tuttua jä nähty itsekkin sivusta, vanha ukko kontrolloi ja päättää kaikesta. Sanomattakin selvää että pelkää Kertun lähtevän ikäisensä matkaan jossakinvälissä. Ei sitä kuvaushetkellä sanota suinkaan omia epävarmuuksia.

N27

Se "täällä määrään minä"-kommenttihan oli lapsille. Sami on isänä lapsistaan vastuussa, ei Kerttu. Ihan fiksua puhetta, turha teineille on mitään äitipuoli-kuviota järjestää, heillä on jo äiti.

Vierailija
194/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Se "täällä määrään minä"-kommenttihan oli lapsille. Sami on isänä lapsistaan vastuussa, ei Kerttu. Ihan fiksua puhetta, turha teineille on mitään äitipuoli-kuviota järjestää, heillä on jo äiti.

Oli miten oli, koko jakso oli yhtä parisuhteen selittelyä, ei tuo tule kestämään kovin kauaa vaikka kuinka yrittäisi muka järjestellä Kertun parhaaksi asioita, tuo nainen on nuori ja vaihtaa kyllä. Kaikista hauskin oli Marian piikittelevät kysymykset.

Vierailija
195/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Oli miten oli, koko jakso oli yhtä parisuhteen selittelyä, ei tuo tule kestämään kovin kauaa vaikka kuinka yrittäisi muka järjestellä Kertun parhaaksi asioita, tuo nainen on nuori ja vaihtaa kyllä. Kaikista hauskin oli Marian piikittelevät kysymykset.

Tyyppi peukuttaa omia kommenttajaan. Hauska.

Vierailija
196/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia kiinnostaa kypsään ikään varttuneet hopeaketut. Se on ihan toisenlainen kyyti mitä hopis tarjoaa verrattuna omanikäisiin finninaamoihin jotka ei osaa arvostaa kukkaan puhjenneen nuoren neidon arvoa eivätkä osaa käsitellä häntä kuten naista kuuluu käsitellä.

Vierailija
197/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Eihän siinä mitään selitelty. Miten niihin kysymyksiin olis pitänyt vastata? Heille ikäero ei ollut ongelma, joten miksi heidän ikäeronsa on sulle ongelma? Tasapuoliselta suhteeltahan tuo heidän parisuhde vaikuttaa, ihan tavanomaiselta suhteelta. Eikä se, ettei naisystävän tarvitse leikkiä äitipuolta teini-ikäisille lapsille tarkoita että järjestelee asioita toiselle parhaaksi. Vaikka Uotilan puoliso olisi hänen ikäisensä, niin tuskin se äitipuoleksi teineille ryhtyisi. 

Vierailija
198/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän teillä demareilla varmaan onkin kun vanhat kaijat näyttä krista kiurulta. 

Kaikkialla ei ole kuin teillä demari-piireissä, edes arvot. 

Vierailija
199/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria naisia kiinnostaa kypsään ikään varttuneet hopeaketut. Se on ihan toisenlainen kyyti mitä hopis tarjoaa verrattuna omanikäisiin finninaamoihin jotka ei osaa arvostaa kukkaan puhjenneen nuoren neidon arvoa eivätkä osaa käsitellä häntä kuten naista kuuluu käsitellä.

No ei kiinnosta kun tietyn vaiheen. Tuskin Uotila kiinnostaa enää 10 vuoden jälkeen. Jotakin nyt närkästyttää minun mielipiteet, nähtyä touhua.

Vierailija
200/243 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Minä en myöskään ole ollut ns äitipuoli vaikka miehellä oli lapsia aikaisemmasta suhteesta. 

Olen enemmänkin ollut kaveri, isosisko tai turvallinen aikuinen. Lapset ovat kutsuneet minua etunimellä/lempinimellä. Olivat silloin 8v, 10v ja 13v, minä olin 26v (mies 41v). 16 vuotta myöhemmin ja kahden yhteisen lapsen jälkeen homma toimii edelleen loistavasti. 

Miehen lapsilla on ollut hyvä äiti, ei mun ole ole tarvinnut ryhtyä mikskään äitipuoleksi. Tottakai mä olen ollut aktiivien hahmo perheessä ja osallistunut lasten elämään, vienyt hammaslääkäriin, kuljettanut harkkoihin, tehnyt lasten kanssa läksyjä, tehnyt heille ruokaa ja pessy heidän pyykit, auttanut elämänpulmissa ja sydänsuruissa, on harrastettu yhdessä yms aktiivista elämää. Silti en ole kokenut olevan heille mikään äitipuoli, äidin korvike tai varaäiti. Päätösvalta lasten asioissa on ollut heidän vanhemmillaan.

Minusta Sami tuossa toi asian esille pilke silmäkulmassa, että täällä määrään minä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi