Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Uotila ja Kerttu Rissanen - Yökylässä Maria Veitola

Vierailija
02.03.2023 |

No mitäs mieltä olitte jos jotkut on jo jakson ehtineet katsoa? Luulis et tällä palstalla paljon katsojia kun ikäeroa niin kovasti taivasteltu täällä.

Kommentit (243)

Vierailija
121/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitähän ennakoi. Kerttu ennen ollut niin nätti, mutta nyt huulitäytteet, blondaus... erikoisen näköistä.

Ehkä ennakoi häitä?

Vierailija
122/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin Sami vaikuttaa aika nuorekkaalta 5kymppiseltä. Leikkisä, höpöttelevä, pilke silmäkulmassa.

Ei hänelle kyllä voisi mitään 50v. Riittaa kuvitellakkaan.

Kerttu on kovin nuori. Keskustelutyylistä huomaa nuoruuden. Somen perusteella pyörii myös jonkun verran pintaliitoporukoissa, joten voi olla että se vaikuttaa mielipiteeseeni hänestä.

Jossain kohdin ohjelmaa Kerttu näytti todella nuorelta. Kuin tytär olisi isäänsä kuunnellut.

Vähän olin lukevinani rivien välistä, että ovat "katellaan" meiningillä suhteessa. Hyvähän se tietty on että tiedostaa itsekin, että ikäeroa on ja tulevaisuudesta ei tiedä, onko haaveet samat sitten lopulta.

Joka tapauksessa kaunis ja rakastuneen oloinen pari. Toivottavasti onni kestää.

Katellaan meiningillä? Joo varmasti silloin suhteen aluksi olivatkin, mutta eivät kyllä enää. Ovat olleet yhdessä neljä vuotta ja kihloissakin jo. Eli aika tosissaan vaikuttavat olevan. Plus hyvähän se on että testaavat miten yhteiselo Samin lasten kanssa sujuu ennen kuin hommaavat omaa asuntoa.

Kyllä, just niin kuin kirjoitin.

Sami itse sanoi suhteesta puhuessaan tyyliin "katsellaan miten kauan yhdessä on kivaa".

Ja yhteisasumista omien sanojensa mukaan testattiin.

Eli katellaan meiningillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu ollut useissa formaateissa mukana niin vaikuttaa jotenkin ikäisekseen lapselliselta, että siinä mielessä Akia ihmettelen, mutta hyvä kun ovat löytäneet toisensa.

Vierailija
124/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerttu blondannut tukkansa ja ottanut huulitäytteet, mitäs tämä nyt ennakoi?

Olikos jo silikonit?

Vierailija
125/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami oli tosi rauhaton vai johtuuko siitä että jännitti ohjelma. Sitä ihmettelin että miksi puhuivat englantia välillä. 

Vierailija
126/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin Sami vaikuttaa aika nuorekkaalta 5kymppiseltä. Leikkisä, höpöttelevä, pilke silmäkulmassa.

Kerttu on kovin nuori. Keskustelutyylistä huomaa nuoruuden. Somen perusteella pyörii myös jonkun verran pintaliitoporukoissa, joten voi olla että se vaikuttaa mielipiteeseeni hänestä.

Jossain kohdin ohjelmaa Kerttu näytti todella nuorelta. Kuin tytär olisi isäänsä kuunnellut.

Vähän olin lukevinani rivien välistä, että ovat "katellaan" meiningillä suhteessa. Hyvähän se tietty on että tiedostaa itsekin, että ikäeroa on ja tulevaisuudesta ei tiedä, onko haaveet samat sitten lopulta.

Katellaan meiningillä? Joo varmasti silloin suhteen aluksi olivatkin, mutta eivät kyllä enää. Ovat olleet yhdessä neljä vuotta ja kihloissakin jo. Eli aika tosissaan vaikuttavat olevan. Plus hyvähän se on että testaavat miten yhteiselo Samin lasten kanssa sujuu ennen kuin hommaavat omaa asuntoa.

Sami itse sanoi suhteesta puhuessaan tyyliin "katsellaan miten kauan yhdessä on kivaa".

Niin se tarkotti et yhteisasumista testattiin vuokralla ennen kun ostavat oman yhteisen asunnon :D Tossahan ne toteaa et on mennyt kivasti "testivaihe" niin voivat seuraavaksi alkaa miettiä omistusasuntoa. Ja toi et katsellaan miten kauan on kivaa niin musta nyt on ihan fiksu ajatus jokaisessa suhteessa et ei nyt kannata huonoon parisuhteeseen jäädä. Mut sekin oli kommentti siihen kun Sami sanoi ensin ajatelleensa että ois mahdoton ajatus et heistä tulis paria mut sit tajus että miks ei kokeilla.

Vierailija
127/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja exälläni oli 25 v ikäero. Olimme yhdessä kun olin kaksikymppinen. Eniten ikäero häiritsi ja kiinnosti ihan kaikkia muita.

Tässä juuri se kiteytyy. Erositte.

Niinhän me kaikki erotaan.

T. Ikäeroa 2-vuotta

Vierailija
128/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kaunis nainen aivan hukkaan vanhan kääkän parina, huoh..., 😞

Vierailija
129/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu oli ennen nätimpi luonnollisempana. Hänelle sopi niin paljon paremmin tummempi tukka. Muutenkin vaikuttaa että kaveripiiri muuttunut tuohon pintaliitoporukkaan kaveeraaa näiden ellojen ja sofioiden yms trans-väen kanssa.

Vierailija
130/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tarkotti et yhteisasumista testattiin vuokralla ennen kun ostavat oman yhteisen asunnon :D Tossahan ne toteaa et on mennyt kivasti "testivaihe" niin voivat seuraavaksi alkaa miettiä omistusasuntoa. Ja toi et katsellaan miten kauan on kivaa niin musta nyt on ihan fiksu ajatus jokaisessa suhteessa et ei nyt kannata huonoon parisuhteeseen jäädä. Mut sekin oli kommentti siihen kun Sami sanoi ensin ajatelleensa että ois mahdoton ajatus et heistä tulis paria mut sit tajus että miks ei kokeilla.

No mitä sä ihminen intät? :D

Mulle jäi tällänen kuva, sulle toisenlainen. Alotuksessa taidettiin kysyä mielipiteitä jaksosta. Ei mielipiteissä ole oikeaa ja väärää vastausta. Huoh.

Vierailija
131/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä ihminen intät? :D

Mulle jäi tällänen kuva, sulle toisenlainen. Alotuksessa taidettiin kysyä mielipiteitä jaksosta. Ei mielipiteissä ole oikeaa ja väärää vastausta. Huoh.

Toi testiasuminen nyt ainakin vaan oli aika huono argumentti ton mielipiteesi puolesta koska he hyvin selvästi toivat ilmi että tää on testi ennen omistuasuntoa. Mun mielestä suhde jossa suunnitellaan omistusasuntoa, ollaan kihloissa ja puhutaan lasten hankkimisesta mahdollisena ei kuulosta "katellaan" suhteelta mut toki saat niin ajatella jos haluat.

Vierailija
132/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiva pari ja Sami huomattavasti nuoremman näköinen/oloinen kuin on oikeasti. Vois ihan hyvin mennä 38-vuotiaasta jolloin ikäero ei olis enää mitään. Turha aina miettiä ikäeroa koska nuorikin voi sairastua ja kuolla.

Se että elämässä kokee rakkautta on tärkeämpää kuin numeroiden pyörittely.

Mutta se hassu asia pisti silmään että Sami on kyllä melkonen ADHD tyyppi. Sekin tekee jotenkin nuoremman oloiseksi. Aamulla yritti lukea uutisia ja oli eksynyt karjalanpiirakka-vertailuun. Voin niin samaistua.

Vierailija
133/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tasojankutajilla kone tilttiin tämän parin myötä? Sami kun ei ole naistaan rikkaampi eikä kuuluisampi. Tasojankkaajien mielestä sellaisen ei pitäisi olla mahdollista.

Vierailija
134/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kiva pari ja Sami huomattavasti nuoremman näköinen/oloinen kuin on oikeasti. Vois ihan hyvin mennä 38-vuotiaasta jolloin ikäero ei olis enää mitään. Turha aina miettiä ikäeroa koska nuorikin voi sairastua ja kuolla.

Se että elämässä kokee rakkautta on tärkeämpää kuin numeroiden pyörittely.

Mutta se hassu asia pisti silmään että Sami on kyllä melkonen ADHD tyyppi. Sekin tekee jotenkin nuoremman oloiseksi. Aamulla yritti lukea uutisia ja oli eksynyt karjalanpiirakka-vertailuun. Voin niin samaistua.

Ei todellakaan mene mistään 38 vuotiaasta. Naama ruttuinen kuin 65 vuotiaalla. Samiko se itse siellä kirjoittelee näitä typeryyksiä?

Vierailija
135/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tästä jaksosta. Sami on nuoremman näköinen mitä on. Hyvät keskustelut oli. Onhan tuo Kerttu nuori. Haluaa varmasti nähdä vielä maailmaa.  Lapsen saantia ei nyt hirveän pitkälle kannata jättää. Vai haluaako Sami saada sen lapsen vajaa 10 vuoden päästä. Omat lapset kumminkin jo isoja silloin.

Vierailija
136/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami nyt on ehkä 100 krt kuumempi kuin ikäisensä miehet ovat. Että älkää nyt ukot luulko että kaikilla 52-vuotiailla on mahdollisuus alle 30v naisiin, ei todellakaan ole. :D

Plus julkkis ja varakas. Jos olisi nobody ja vaikka Gigantin myyjä niin tuskin olisi vientiä.

Vierailija
137/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerttu blondannut tukkansa ja ottanut huulitäytteet, mitäs tämä nyt ennakoi?

Olikos jo silikonit?

Ei ole silareita. On nykyään todella todella hoikka ja pieni peppuinen.

Ylähuuleen on tehty lip lift mikä on joku muoti-ilmiö muijilla mitkä pyörii somessa.

Vierailija
138/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin tästä jaksosta. Sami on nuoremman näköinen mitä on. Hyvät keskustelut oli. Onhan tuo Kerttu nuori. Haluaa varmasti nähdä vielä maailmaa.  Lapsen saantia ei nyt hirveän pitkälle kannata jättää. Vai haluaako Sami saada sen lapsen vajaa 10 vuoden päästä. Omat lapset kumminkin jo isoja silloin.

Kyllä, tuo tuli selville.Kerttis haluaa maailmalle, samskulla on lapset joiden vuoksi maailmalle ei rynneksitä.

Ja Sami oli nuorennuksia tehnyt kiristyksillä tms. 

Onko syynä noihin nuori nainen, vai olisko ilman Kerttistäkin tehynyt kiristyksiä ?

Vierailija
139/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee veitolan luo vapaa ehtoisesti

Vierailija
140/243 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kaunis nainen aivan hukkaan vanhan kääkän parina, huoh..., 😞

Kyllä mulle Sami kelpais ja olen Kerttuakin nuorempi. Onko mulla vaan pahemman luokan daddyfetissi vai Nikkisfetissi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan