Vetoaako teihin huumorikuvat deittiprofiileissa?
Vaikka olis asiallisiakin kuvia joukossa, itsellä nää menee vasuriin.
Kommentit (12)
Eipä juuri. Muhun vetoaa pääsääntöisesti vain sellaiset kuvat, joissa se kuvan henkilö näyttää hyvältä. Huumori tai sen puute on sivuseikka.
Kyllä. Naisen täytyy osata nauraa itselleen. M27
Vierailija kirjoitti:
"Olen huumorintajuinen, reipas". Eka treffeillä vastaan kumminkin tulee elämäänsä täysin kyllästynyt murjottaja.
Ei todellakaan. Heti vasemmalla mm. ne miehet, jotka pelleilee joku peruukki tai mekko päällä.
Jos on oikeasti hauska niin kuin esim. tämä kaveri niin kyllä vetoaa
https://mashable.com/article/tinder-profile-powerpoint-presentation
Suurin osa, jotka yrittävät olla hauskoja eivät ole hauskoja.
Amazing blog. Unogeeks is the top Oracle Fusion Financials Training Institute, which provides the best <a href="https://unogeeks.com/oracle-fusion-financials-online-training"> Oracle Fusion Financials Training </a>
iEi todellakaan. Kuten ei ne selkeästi sängyssä tai sohvalla selällään otetut kuvat. kasvoisita alaviistosta otetut, ihan kaikenlaisten paidattomat kuvat, kalakuvat, aurinkolasi- tai maskikuvat, kuvat jossa lapsia tai halauksessa vastakkaisen sukupuolen edustaja, kuvat joissa poseerataan auton/moottoripyörän/veneen vieressä, ihan kaikki peilin kautta otetut kuvat joissa tulee esille että otettu peilin kautta (eli puhelin näkyy) jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen huumorintajuinen, reipas". Eka treffeillä vastaan kumminkin tulee elämäänsä täysin kyllästynyt murjottaja.
Reipas..tulee mieleen luonnehdinta päiväkoti-ikäisestä...yök.
"Ihan kiva." "Kiltti." "Mukava." Niin kenen mielestä? Ei jatkoon tuollaisilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
iEi todellakaan. Kuten ei ne selkeästi sängyssä tai sohvalla selällään otetut kuvat. kasvoisita alaviistosta otetut, ihan kaikenlaisten paidattomat kuvat, kalakuvat, aurinkolasi- tai maskikuvat, kuvat jossa lapsia tai halauksessa vastakkaisen sukupuolen edustaja, kuvat joissa poseerataan auton/moottoripyörän/veneen vieressä, ihan kaikki peilin kautta otetut kuvat joissa tulee esille että otettu peilin kautta (eli puhelin näkyy) jne jne.
Asia ei varsinaisesti minua kosketa, mutta mitä pahaa on vaikka noissa peilin kautta otetuissa kuvissa? Tai jos näkyy auto tai moottoripyörä? Olettaen siis että henkilö itse myös näkyy ja on tunnistettavissa?
Jos sulla on BMW niin kuinka se on oleellista ilmoittaa deittikumppanille kuvalla. Onhan se tietysti eräänlainen luonteenpiirre.
No minkälaisia huumorikuvia siellä on?