Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?

Vierailija
01.03.2023 |

Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.

Kommentit (678)

Vierailija
41/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Kyse on vain millainen sinkkumies ja miten se näyttää varallisuutensa.

Ei näissä inkkelien mussutuksissa ole päätä eikä häntää. :D Miten varallisuus hyödyttää ketään yhdenillanjutussa?

No musta se on vaan kivempi mennä taksilla merenrantahuvilaan nussimaan vasten kattoterassin kaidetta kuin kävellä johonkin omenahotellin likaisille lakanoille joissa kaksi kämppistä on nussineet hoitojaan ennenkuin tällä minun herrasmiehelläni kävi flaksi.

Vierailija
42/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä inkkelien mussutuksissa ole päätä eikä häntää. :D Miten varallisuus hyödyttää ketään yhdenillanjutussa?

Jostain kumman syystä se tuntuu hyödyttävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen on parempi. Lisäksi naiset aina kuvittelevat ettei se jää yhteen yöhön, vaan mies soittaa uudestaan kun sitä panettaa, jos nainen oli hyvä tyttö ja teki just niinku mies ohjeisti.

Älä höpötä. Perään soittelevat blokataan. Aamupalalle ei kukaan täyspäinen jää krapulaansa kärsimään.

Vierailija
44/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan lähtenyt. Seksiä olen harrastanut vain yhden miehen kanssa, aviomieheni, ja hänenkin kanssaan vasta puoli vuotta ensitapaamisen jälkeen.

Ja jos tässä nyt vielä joskus eteen tulee se tilanne, että pitää uutta miestä etsiä, niin tällä iällä se taitaa löytyä jo jostain muualta kuin baarista.

Niinpä.

Onhan noita uutisissakin ollut juttuja kuinka on saatu seksiä hoivakodissa tai ruumishuoneella lappu varpaassa.

Vierailija
45/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aloituksessa esiin nostetulla tavalla ja jouduin ainakin kolme kertaa elämäni aikana raiskatuksi. Ja raa´asti pahoinpidellyksi. Tosin olin käyttänyt alkoholia aika runsaasti ja itsepähän lähdin, tai päästin miehen asuntooni. Yhdellä kerralla jouduin tosiaan hyvin raa´an väkivallan kohteeksi. Lopputuloksena koko elämän ajaksi tulleet traumat, ja kokemukset, joista ei tule koskaan pääsemään yli, tai selviytymään. Itsekin "tiesin", mitkä riskit sisältyy siihen, jos menee baariin. liikkuu yksin ja juo liikaa. Silti se ei pelastanut tai estänyt tapahtumasta ikäviä asioita. 

Itse olen sitä mieltä, että jos on niin pakko jouda itsensä känniin, niin tekee sen mieluummin omassa kodissa. En tietenkään suosittele kenellekään, että kannattaa juoda alkoholia. Mutta ainakin se minimoi väkivallan kohteeksi joutumista, jos sitä tekee kotioloissa. Tuntemattomiin ihmisiin ei koskaan kannata luottaa. Koska vain aniharva on oikeasti ns. hyvä ja luotettava tyyppi. Osa myös ajattelee, niin naiset ovat vapaata riistaa, joille saa tehdä mitä vaan. Ei tietenkään kaikki. Minä ilmeisesti törmäsin aina vääriin tyyppeihin.

Minua ei kiinnosta juoda alkoholia kotioloissa, ainakaan yksin. Ei se ole oikein hauskaa muualla kuin baarissa.

Vierailija
46/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin ja saman miehen kanssa olen ollut 25 vuotta.

Vierailija
47/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.

En ole koskaan sitä tehnyt. Olen kyllä tutustunut uusiin tyyppeihin baarissa ja ollaan porukalla lähdetty jatkoille ja siitä on saattanut jotain seurata. Mutta ei ne miehet koskaan ole mitään ihan vieraita olleet vaan esimerkiksi työkamuja tai kavereiden tuttuja. En ikinä lähtisi täysin ventovieraan miehen kanssa mihinkään, varsinkaan kahdestaan. En vaikka olisin änkyräkännissä. Sen takia mulla ei ole huonoja kokemuksia miehistä juurikaan, eli ihan oikein olen toiminut. Naisena pitää olla epäröivä.

Vierailija
48/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan lähtenyt. Seksiä olen harrastanut vain yhden miehen kanssa, aviomieheni, ja hänenkin kanssaan vasta puoli vuotta ensitapaamisen jälkeen.

Ja jos tässä nyt vielä joskus eteen tulee se tilanne, että pitää uutta miestä etsiä, niin tällä iällä se taitaa löytyä jo jostain muualta kuin baarista.

Niin, Tinder kutsuisi sinua, kuten muitakin.

Vierailija
49/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen lähtenyt useammastikin. Nykyään en kyllä todellakaan tekisi sitä.

Vierailija
50/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein aloituksessa esiin nostetulla tavalla ja jouduin ainakin kolme kertaa elämäni aikana raiskatuksi. Ja raa´asti pahoinpidellyksi. Tosin olin käyttänyt alkoholia aika runsaasti ja itsepähän lähdin, tai päästin miehen asuntooni. Yhdellä kerralla jouduin tosiaan hyvin raa´an väkivallan kohteeksi. Lopputuloksena koko elämän ajaksi tulleet traumat, ja kokemukset, joista ei tule koskaan pääsemään yli, tai selviytymään. Itsekin "tiesin", mitkä riskit sisältyy siihen, jos menee baariin. liikkuu yksin ja juo liikaa. Silti se ei pelastanut tai estänyt tapahtumasta ikäviä asioita. 

Itse olen sitä mieltä, että jos on niin pakko jouda itsensä känniin, niin tekee sen mieluummin omassa kodissa. En tietenkään suosittele kenellekään, että kannattaa juoda alkoholia. Mutta ainakin se minimoi väkivallan kohteeksi joutumista, jos sitä tekee kotioloissa. Tuntemattomiin ihmisiin ei koskaan kannata luottaa. Koska vain aniharva on oikeasti ns. hyvä ja luotettava tyyppi. Osa myös ajattelee, niin naiset ovat vapaata riistaa, joille saa tehdä mitä vaan. Ei tietenkään kaikki. Minä ilmeisesti törmäsin aina vääriin tyyppeihin.

Minua ei kiinnosta juoda alkoholia kotioloissa, ainakaan yksin. Ei se ole oikein hauskaa muualla kuin baarissa.

Mua ei taas kiinnosta pätkääkään juoda baarissa tuntemattomien keskellä. Ennemmin juon kotona yksin.

Vierailija
51/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti yhden illan ääliömiehelle käy nyt kalpaten.

Vierailija
52/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olen lähtenyt useammastikin. Nykyään en kyllä todellakaan tekisi sitä.

Miksi et tekisi, jos nuorempana kerran teit?

Vierailija
53/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Venäjällä?

Vierailija
54/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies on valmis lähtemään?

Kaikki tietenkin

Vierailija
55/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole enää tuntematon, kun baarin vessassa on huulihölkän muodossa testattu siittimen koko ja kovuusaste.

Vasta sitten jos ne natsaa, jatkoille.

N22

Vierailija
56/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli paljon yhdenyön sihteita muorena, mutta en ole koskaan lähtenyt miehen luokse. Miehet tulivat siis aina minun luokseni. Olen ollut siinä käsityksessä, etyä se olisi muutenkin yleisempää.

Vierailija
57/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.

Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.

Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.

Vierailija
58/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.

Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.

Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.

Ei se ihan noin helppoa ole.

Vierailija
59/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen on parempi. Lisäksi naiset aina kuvittelevat ettei se jää yhteen yöhön, vaan mies soittaa uudestaan kun sitä panettaa, jos nainen oli hyvä tyttö ja teki just niinku mies ohjeisti.

Eiköhän siihen aamiaiseen vaikuta enemmän naisen varallisuus (tosin ei sekään takaa, että juuri silloin on aamiaistarpeet hankittuna), koska ainakin itse naisena menisin ehdottomasti mieluummin mun kotiin kuin miehen kotiin. Mulla on kyllä hammasharja miehelle (siis käyttämätön) ja sukupuolineutraalia suihkugeeliä, mutta miehellä ei varmasti ole mulle sopivaa meikinpoistoainetta, kasvovoiteita jne. tai edes ei-mieheltä-tuoksuvaa suihkugeeliä.

Ja joo, siis lähtisin, mutta toki mulle kelpaa vain korkeakoulutetut ja työssä olevat miehet, joiden olemassaolo on jollain tasolla tarkistettavissa helposti, että sellainen väkivaltariski jne. tuntuis pieneltä. Ei ole ainakaan vielä sattunut mitään muuta, kuin että parin yhden illan jutuksi tarkoitetun kanssa päätynytkin parisuhteeseen (eri aikoina).

Vierailija
60/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä lähteä omasta puolesta muuten, jos mies on sellaista "aviomiesainesta", mutta en välttämättä silti sitä tekisi vaikka jos haluaisinkin. Pidemmälle pääsee kun ei hyppää sänkyyn miehen kanssa heti, mies ajattelee sitten että tämän nainen on jotenkin parempi, että ei syty ennen kuin tekee tarpean hyvän vaikutuksen ja panostaa. Jos hyppää heti sänkyyn mies tietysti voi olla aivan onnesta soikeana tuuristaan, mutta ajattelee, että naisen eteen ei tarvitse tehdä enää yhtään parempaa vaikutusta koskaan. Toki mä kyllä harrastin mieheni kanssa seksiä jo toisilla treffeillä ja ihan kivasti meni muutama vuosi ja sellaiset 8 on huonosti siten, että tässä sitä nyt ollaan miettimässä vauva-palstalla, että missä olosuhteissa veisin tuntemattoman miehen baarista kotiin... vaikka harvinaisen paljon oon tähän suhteeseen panostanut miehenkin puolesta. Ehkä olisi pitänyt silloin ihan alkumetreillä takoa miehen päähän kuva minusta, että olen nainen, jonka kanssa pitää panostaa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän