Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?
Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.
Kommentit (678)
Minä en kyllä uskaltaisi, ties mikä sarjamurhaaja se toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.
Miksi pitää nimitellä. Lähteehän siinä joku mieskin, etkä nimittele häntäkään.
Ei se ole mikään mies, se on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset lähtevät mukaan kunhan vaan miehenä osaat vedota tai tarjota riittävän summan rahaa. Naiset on todella persoja rahalla ja sillä lohkeaa diivoiltakin
Joo no noin uskovia tosiaan on. Kerran yksi mies alkoi esittelemään mersuaan puhelimen kuvista. En lähtenyt. Töissä käyvän ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksessa esiin nostetulla tavalla ja jouduin ainakin kolme kertaa elämäni aikana raiskatuksi. Ja raa´asti pahoinpidellyksi. Tosin olin käyttänyt alkoholia aika runsaasti ja itsepähän lähdin, tai päästin miehen asuntooni. Yhdellä kerralla jouduin tosiaan hyvin raa´an väkivallan kohteeksi. Lopputuloksena koko elämän ajaksi tulleet traumat, ja kokemukset, joista ei tule koskaan pääsemään yli, tai selviytymään. Itsekin "tiesin", mitkä riskit sisältyy siihen, jos menee baariin. liikkuu yksin ja juo liikaa. Silti se ei pelastanut tai estänyt tapahtumasta ikäviä asioita.
Itse olen sitä mieltä, että jos on niin pakko jouda itsensä känniin, niin tekee sen mieluummin omassa kodissa. En tietenkään suosittele kenellekään, että kannattaa juoda alkoholia. Mutta ainakin se minimoi väkivallan kohteeksi joutumista, jos sitä tekee kotioloissa. Tuntemattomiin ihmisiin ei koskaan kannata luottaa. Koska vain aniharva on oikeasti ns. hyvä ja luotettava tyyppi. Osa myös ajattelee, niin naiset ovat vapaata riistaa, joille saa tehdä mitä vaan. Ei tietenkään kaikki. Minä ilmeisesti törmäsin aina vääriin tyyppeihin.
Kammottavaa lukea miten uhrisyyllistät itseäsi. Muista että väkivalta ei ollut sinun vikasi vaikka lähdit miehen mukaan tai päästit hänet kotiisi.
Toivottavasti toivut traumoistasi.
Kuule ap.
Jokainen tyhmä ja vähän koulutettu nainen, ottaa aina yö seurakseen, kenet tahansa miehen, kenet hän ns. kykenee tietystä paikasta, ns. pystyy iskemään / saamaan.
Miehillä täss on kysymys pelkistä himojen tyyduttämistä.
Ei tunteista!!!
Selvähän se, että ne anteliaat ja houkkettelevat naiset,
ovat aina liikenteessä rahan vuoksi.
Monimuotoisesti!
Vierailija kirjoitti:
Kännissä moni lähtee, selvinpäin vain harva. Pienessä hutikassa fifty-sixty.
Niinpä. Moni tekee erilaisia asioita vain ja ainoastaan kännissä. Myös örveltämistäkin. Sen sijaan selvinpäin ilmeisesti se tolkku toimii paremmin. Se on jännä se, miten ihmiset ovat useimmiten aivan erilaisia ollessaan selvinpäin.
Ihan normaalia oli omassa nuoruudessani. Ei silloin jokaista vastaantulijaa pidetty potentiaalisena raiskaajana. Liftaaminenkin oli aivan "turvallinen" matkustustapa. Joskus 50-60-luvulla oli ihan tapana, että mies saattaa naisen kotiin.
Kaikki. Kyse on vain millainen sinkkumies ja miten se näyttää varallisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lähtenyt enkä tule lähtemään,[/quote
Olet ollut erittäin älykäs ja järkevä. Mutta sitä en tiedä, mutta jos juo itsensä niin tolkuttomaan humalaan, etteikö se itse keltäkin saata tapahtua. Se, että lähtee tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksessa esiin nostetulla tavalla ja jouduin ainakin kolme kertaa elämäni aikana raiskatuksi. Ja raa´asti pahoinpidellyksi. Tosin olin käyttänyt alkoholia aika runsaasti ja itsepähän lähdin, tai päästin miehen asuntooni. Yhdellä kerralla jouduin tosiaan hyvin raa´an väkivallan kohteeksi. Lopputuloksena koko elämän ajaksi tulleet traumat, ja kokemukset, joista ei tule koskaan pääsemään yli, tai selviytymään. Itsekin "tiesin", mitkä riskit sisältyy siihen, jos menee baariin. liikkuu yksin ja juo liikaa. Silti se ei pelastanut tai estänyt tapahtumasta ikäviä asioita.
Itse olen sitä mieltä, että jos on niin pakko jouda itsensä känniin, niin tekee sen mieluummin omassa kodissa. En tietenkään suosittele kenellekään, että kannattaa juoda alkoholia. Mutta ainakin se minimoi väkivallan kohteeksi joutumista, jos sitä tekee kotioloissa. Tuntemattomiin ihmisiin ei koskaan kannata luottaa. Koska vain aniharva on oikeasti ns. hyvä ja luotettava tyyppi. Osa myös ajattelee, niin naiset ovat vapaata riistaa, joille saa tehdä mitä vaan. Ei tietenkään kaikki. Minä ilmeisesti törmäsin aina vääriin tyyppeihin.
Just tämä. Harva mies on ns. hyvä tyyppi, ja naisissa se määrä on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Ei näissä inkkelien mussutuksissa ole päätä eikä häntää. :D Miten varallisuus hyödyttää ketään yhdenillanjutussa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä uskaltaisi, ties mikä sarjamurhaaja se toinen on.
Naiset yleensä tappavat lapsia, eivät aikuisia miehiä.
Perheväkivalta erikseen, silloin naiset löytävät veitsiä ja muita astaloita.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sitä koskaan tehnyt. Arvioin että about 50 % naisista on tehnyt tätä ainakin kerran tai kahdesti, siis jos jotkut kotijuhlat, uudenvuodenbileet yms lasketaan.
Kyllä, prosentti on tasan 50.
On niitä ketkä ovat lähteneet ja niitä ketkä eivät, eli 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lähtenyt enkä tule lähtemään,
Olet ollut erittäin älykäs ja järkevä. Mutta sitä en tiedä, mutta jos juo itsensä niin tolkuttomaan humalaan, etteikö se itse keltäkin saata tapahtua. Se, että lähtee tuntemattoman kanssa.
Niin pahaan änkyrään en itseäni juo, että itsesuojeluvaisto katoaisi.
En harrastaisi näitä yhden illan juttuja. Riskit monelle ikävälle asialle olemassa ja seksi ei ole hyvää humalassa.
Kyllä minulle riittää pelkkä juttelu baarissa. En ole koskaan tavannut baarissa sellaista miestä, jonka kanssa olisin halunnut muuta kuin yhden illan keskusteluseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näissä inkkelien mussutuksissa ole päätä eikä häntää. :D Miten varallisuus hyödyttää ketään yhdenillanjutussa?
Aamiainen on parempi. Lisäksi naiset aina kuvittelevat ettei se jää yhteen yöhön, vaan mies soittaa uudestaan kun sitä panettaa, jos nainen oli hyvä tyttö ja teki just niinku mies ohjeisti.
En ole kertaakaan lähtenyt. Seksiä olen harrastanut vain yhden miehen kanssa, aviomieheni, ja hänenkin kanssaan vasta puoli vuotta ensitapaamisen jälkeen.
Ja jos tässä nyt vielä joskus eteen tulee se tilanne, että pitää uutta miestä etsiä, niin tällä iällä se taitaa löytyä jo jostain muualta kuin baarista.
En ole koskaan lähtenyt enkä tule lähtemään,