Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vakipanosta

Vierailija
26.08.2008 |

kuinka, teillä joilla sellainen on, homma toimii?

Jompikumpi ilmoittaa et nyt panettaa ja sitten näette jossain vai?

kauan sessiot kestää? Kuuluuko siihen mitään muuta?

keskusteletteko vai onko se pelkkää panoa?

Harkitsen vakipanon hankkimista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakipano on vanha tuttu, joten me myös keskustellaan. ;) Tavataan ehkä kerran kuussa ja väliajat kommunikoidaan sähköpostitse. Ollaan tavattu hotelleissa, koska ollaan molemmat varattuja.

Vierailija
2/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarana että voisi rakastua?

Mun vakipano on vanha tuttu, joten me myös keskustellaan. ;) Tavataan ehkä kerran kuussa ja väliajat kommunikoidaan sähköpostitse. Ollaan tavattu hotelleissa, koska ollaan molemmat varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiviestein sovittiin tapaamiset, yleensä noin kerran viikossa. Joskus oli koko yön ja joskus vain tunnin.

Seksiä ja juttelua, mitään muuta ei tehty no nukuttiin vähän.

Jossain vaiheessa tuli molemmille tunteita, mutta niistä päästiin yli!

hyvillä mielin lopetettiin, minun vakisuhteen vuoksi

Vierailija
4/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarana että voisi rakastua?

On nimittäin mun vanha ihastus noin 15 vuoden takaa...On kuitenkin tyyppinä sellainen, etten häntä ikinä tämän enemmän saa, enkä tiedä, että haluaisinkokaan. En pystyis luottaan yhtään. Nyt on mukava tavata aina silloin tällöin ja harrastaa kunnon seksiä. Kokeilla ja leikkiä myös leikkikaluilla. ;) Kotiseksi tylsää, koska mies on varsin konservatiivinen. Tylsää ois elämä ilman tätä lisämaustetta. :) Jos joku moralisoi, niin siitä vaan... Ajattelen, että mitä mun mies ei tiedä, ei se häntä satuta. Kerran täällä vaan eletään. Ollaan lapseton pariskunta ja ton lapsettomuuden lisäksi elämälle oon myös vähän katkera sairastamani ms:n vuoksi.

Vierailija
5/6 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joitakin vuosia sitten. Itse oli 19v ja mies 30v.

Tavattiin baarissa ekan kerran ja jatkoilla vietimme yön yhdessä. Sen jälkeen tekstailimme ja sovimme, että tulen "kahville". Tätä jatkuin noin puoli vuotta ja tapasimme 1-4 kertaa kuussa.

No usein kyllä oikeasti joimme kahvit hänen luonaan ja vaihdoimme kuulumiset ja sen jälkeen harrastimme seksiä. Sen jälkeen ehkä vielä vähän juttelua ja moikka.

Kerran vietimme hieman enemmän aikaa yhdessä, saunoimme jne. Yleensä tapaamiset olivat pikaisia, koska mies oli aina lähdössä töihin tai harrastuksiin (eikä varmaan muutenkaan halunnut kauaa hengata).

Mulla oli alussa tunteita, ja varmaan lopussakin, mutta taistelin niitä vastaan, koska tiesin, ettei meistä voisi tulla mitään.

Myöhemmin, seksisuhteen jo päätyttyä, sain kuulla, että ko. mies oli seurustellut koko ajan, ja nykyään asuvat yhdessä...

Vierailija
6/6 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös harkinnut tällaista järjestelyä. Olen juuri eronnut, eikä mikään oikea suhde kiinnosta, mutta törmäsin erääseen vanhaan tuttuun netissä ja itse asiassa jo ehdotinkin tämän tyyppistä järjestelyä hänelle, katsotaan tuleeko siitä mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi