HS: Nyt myös FBI:n johtaja - Koronavirus on todennäköisesti lähtöisin vuodosta kiinalaislaboratoriossa
FBI:n johtajan Christopher Wrayn mukaan koronavirus eli SARS-CoV-2 lähti todennäköisesti liikkeelle laboratorio-onnettomuudesta Kiinassa.
Kommentit (76)
Mitä luulette kuinka kauan menee, että ihmiset alkavat tajuta, ettei korona ole ohi vaan siltä pitäisi suojautua? Vasta kun long covid iskee omalle kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette kuinka kauan menee, että ihmiset alkavat tajuta, ettei korona ole ohi vaan siltä pitäisi suojautua? Vasta kun long covid iskee omalle kohdalle?
Miksi alapeukku?
Vastenmielistä, että THL puhuu luonnonviruksen kohtaamisesta jollakin tapaa hyvänä asiana. Etenkin kun virus on lähtöisin laboratoriosta. Kiitos, mutta itse yritän jättää kohtaamisen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Olin tätä mieltä kolme vuotta sitten, mutta minulle naurettiin ja pidettiin tyhmänä.
Jep, valtamedia monesti rummuttanut, että laboratorioväitteet ovat salaliittoteorioita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tätä mieltä kolme vuotta sitten, mutta minulle naurettiin ja pidettiin tyhmänä.
Jep, valtamedia monesti rummuttanut, että laboratorioväitteet ovat salaliittoteorioita...
Ja palstavasurit ilmiantavat suorat lainaukset uutisista tällä palstalla. Miksi Kiinaa täytyy suojella samalla raivolla mitä suojelivat Milan "Lastenraiskaaja" Jaffia aikanaan? Minä en ymmärrä näitä Silakoita kertakaikkiaan.
Oli niin tai näin, muistatteko kuin tällaiset näkemykset sensuroitiin, sananvapaus vietiin.
Kun kolme vuotta sitten uskalsi arvella viruksen lähteneen kiinalaislaboratoriosta, niin sai kuulla olevansa vainoharhainen, foliohattu, persu, putinisti ja salaliittoteorioihin uskova höyrypää. Miksi korona on korona eikä kiinalaisvirus? Olihan olemassa hongkongilainenkin, ilmeisesti lähtömaan mukaan.
Tuo on kansainvälinen labra, sen takia asiasta ollaan oltu hiljaa. Jos se olisi ollut pelkästään kiinalainen, niin labravuoto olisi todettu faktaksi heti maaliskuussa 2020.
Kiina muodostaa liittoa Venäjän kanssa. Kun Intia liittyy mukaan, onkin meillä kolmen ydinasevaltio itäblokki kuin Orwellin 1984 kirjassa ikään. Siinä alkaa virukset kummasti levitä. Suojaava rokote on vain itsellään, kun itse on viruskin kehitetty.
Tuossa vähän uusinta tietoa aiheeseen liittyen:
Tää "luottakaa tieteeseen" ei oikeen toimi jos tiede on korruptoitunutta.
Eikö tämä ollut salaliittoteoria? Virallinen selitys oli lepakko.
Onko lähteellä väliä, valtiot ylireagoivat virukseen, taantuma ja lama ovat tulossa. Virus ei ollut vaarallinen , mutta kaikki toimenpiteet mitä tehtiin viruksen vuoksi olivat äärimmäisen tuhoisia.
... ja sitten kiinalainen syö sen mäyrän. Mutta jo, ilman muuta labrasta lähti, ja vahingossa, ei tahalteen. Niin kalliiksi tämä on tullut Kiinalle itselleenkin, että eivät taatusti tarkoituksella karkauttaneet virusta liikenteeseen, niin monta kakkamäyränsyöjää on nyt poistunut heidän omasta työreservistäänkin.