Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään muuta, jonka parisuhde on retuperällä? Vai onko teillä kaikilla
22.11.2006 |
muilla luottamusta, kunnioitusta yms. Niin taitaa olla. Kehtaako kukaan muu tunnustaa, että mieheen ei voi luottaa? Olenko ainut...
Kommentit (2)
mennään. Lasten takia haluan luovia eteenpäin mahdollisimman rauhanomaisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toivottavasti väliaikaista.