Millainen mies ei halua Seksiä???????
Kommentit (48)
oikeasti mietin jo eroa. Voiko seksin puute todellakin olla syynä eroon..? VOI! Eikä kyse ole pelkästään seksistä vaan siitä, että olen masentunut ja ahdistunut tilanteesta.
On ruvennut tuntumaan jo siltä, että en halua enää ollenkaan olla mieheni lähellä. Toisen läsnäolo vain tuntuu koko ajan muistuttavan siitä, mikä väliltämme puuttuu.
En jaksa enää.
Näyttäisi todellakin olevan vakava tutkiskelun paikka kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa. Aikamoista piittaamattomuutta miehen puolelta.
Jos on kyllästynyt toiseen niin olisi se reilua sanoa edes ääneen.
t.mies
Itse kieltäydyn seksistä jos nainen on seksuaalisesti estynyt, passiivinen ja huolien täyttämä pirttihirmutylsimys. Tälläisissa tapauksissa sooloseksi päihittää yhdynnän. (M32)
Miten voi olla ilman seksiä parisuhteessa 4 kk? Minusta sinun pitäisi miettiä tätä tilannetta kunnolla. Olet jo varmasti tehnyt kaikkesi ja hän ei silti halua. Oletko keskustellut hänen kanssa? Älä harkitse mitään rakastajia mutta keskustelee puolisosi kanssa jos olet muuten tehnyt jo kaiken mahdollisen. Miten joku parisuhteessa voi olla haluamatta 4 kk? Olen aivan järkyttynyt. Minulle jo yksi viikko on kuin painajaista. Teillä on vakava ongelma. Todella paha. Minusta kuulostaa siiltä että suhde on kuollut.
Tilanne on eri jos se joka ei halua 4 kk on vasta synnyttänyt nainen. Mutta jos kyseessä on terve mies niin nyt on jossain pahasti vika. Ette ole yhdessä jos tilanne on tämä.....
Olen todella pahoillani sun puolesta. Koita jaksaa..
Tuli mieleen vielä miehen omista menoista.... Kuinka paljon miehesi on poissa? Tiedätkö aina missä hän on?
Nimittäin omalla miehellä oli toinen silloin kun seksi loppui seinään....
Luulenpa, että suuri mysteeri on nyt ainakin osittain ratkennut. Mieheni jäi eilen kiinni tekstiviestittelystä toisen naisen kanssa.
Olen tällä hetkellä niin järkyttynyt, että en löydä sanoja...
aika selvästi sylttytehtaalle. Sitten kun järkytyksestäsi toivut niin onnittelut! Pääset sekä seksiongelmasta että sen aiheuttajasta samalla kertaa eroon.
t,mies
Ei miesten halut välttämättä vähene. Minä haluan ja myös pystyn ihan yhtä usein kuin 20v sitten kaksikymppisenä. Ihanalla seksilomallamme äskettäin rakastelimme toista kymmentä kertaa vuorokaudessa, ihan samoin kuin suhteen ollessa uusi. Ainoa ero oli se, että nyt seksi oli paljon parempaa kun tunnemme toisemme erittäin hyvin.
t. mään, onnellinen seksiaddikti?