Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole paniikkia lakon takia
01.03.2023 |
Harvinaisen vähän liikennettä Helsingin sisääntuloväylillä. Normaalia rauhallisempaa. Ja bussitkin tuli heti. Eikä ole paljon matkustajia.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei täälläkään