14 vuotiaan todella raju oksennustauti. Jos jatkuu sanalla tavalla niin en voi jättää poikaa huomenna yksin.
Korkea kuume ja rajua oksentamista. Pelkästään istuminen huimaa. En voi jättää tuossa kunnossa olevaa lasta yksin kotiin. Työnantaja suuttuu mutta siinä suuttuu.
Kommentit (65)
Voi jestas tätä hysteriaa!
Jos on perusterve nuori, niin yksi oksennustauti on ihan selvitettävissä yksinkin.
Kuolee jne.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittasin 116117. Se voi olla vakavaakin kuten täällä on jo ehdoteltu
Ei ole, kun tiedän, että kaverillakin on ollut oksennustauti. Samaa pöpöä on.
Alkuyö oli pelkkää oksentelua ja kuumetta oli lähes 40 astetta. Kylmällä vedellä pestiin kasvot ja laitoin kylmiä kääreitä niin alkoi tokenemaan. Nyt ei enää oksenna mutta maha on sekaisin. Luulen että alkaa helpottamaan. Sain itse täksi päiväksi palkatonta. Mulla ei ole ainakaan vielä mitään. Ap
No miksi et ole töissä? Eiköhän se sentää ripulia osaa itse vääntää?
No hei älyn jättiläinen. Tuossa vaiheessahan mahatauti tartuttaa helpoimmin. Olisiko tämän äidin pitänyt kaiken lapsen hoitamisen lisäksi kuljettaa pöpö töihin? Joskus voi olla niinkin, että itse ei sairastu mutta on kumminkin taudinkantaja. Ja mitä väliä sinulle tuosta on? Palkattoman vapaan sanoi ottaneensa, eli ei loisi sinunkaan kukkarollasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitä pullamössöä.
Tämähän se on. Ei ole ihme että on mt-ongelmia aikuisena kun nykyajan helikopterivanhemmuus on päivän sana. Olin 14 vuonna 2004 ja eikä sen ikäisenä enää mitään oksennustauteja sairasteta.
Mullapa oli oksennustauti reilu nelikymppisenä. Kun toivuin siitä, sain jälkitautina DM1:n. Senkin jälkeen joskus on noro vieraillut, olin reilusti yli 50 v. Missä ihmepensaassa sun pääsi oikein onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita tekosyitä että luistaa omista töistä. Toivottavasti et pummi yhteiskunnalta tukia kun itsekin tiedät hyvin että tuon ikäinen pärjää kyllä 8 tuntia yksinkin ilman että sinä olet palvelemassa
Ap. On taas tulossa sitten näitä meidän teini juttuja,useamman päivän.Pitkään olikin hiljaa,meidän teini.Tusin hänellä työtä edes on ,saatika teiniä kotonaan?
Sokeriseen mehuun suolaa sekaan ja sitä voi juoda erittäin pieniä määriä kerrallaan. Siis ihan vain kulauksia! Mutta usein siis usein.
Itsellä oli kerran aivan kamala yrjötauti 3 päivää ja nesteet tuli heti ylös, jos vaikka lasillisen joi kerralla. Mahakin oli niin kipeä, etten voinut edes istua. Eikä kukaan muu sitä tautia saanut. Ja sitten oireet loppuivat lähes yhtä nopeasti kuin alkoivatkin.