Helsinki-Vantaan lentoasema vihaa autoja
Miksi Helsinki-Vantaa syrjii yksityisautoja? Joka suunnassa on ajokiellon ja parkkikiellon merkkejä. Pelkkää rahastusta koko homma kun missään ei pääse pysähtymään paitsi finavian maksullisilla pikaparkeilla. Ymmärrän kyllä että suomessa vihataan autoja ja halutaan paljon rahaa, mutta minähän kuljen autollani vaikka tehtäisiin kuinka vaikeaksi.
Kommentit (658)
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Sekava lentoasema muutenkin ja vaikea autoille, nykyään mennään mielummin Tre, joka lähempänä muutenkin
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Onko sinusta OK tarjota vauvalle ruuaksi ranskalaisia?
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Ottaako päähän kun nyt joudut töihin?
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg
Finavia vihaa autoja ja matkustajia ja ihmisiä ylipääten, suomalaisia.
Ihmettelen miksi heidän annetaan jatkaa tätä kiusaamista.
On kai muutakin vaihtoehtoja kuin matkustajien kyykyttäminen.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Hohhoijaa..