Helsinki-Vantaan lentoasema vihaa autoja
Miksi Helsinki-Vantaa syrjii yksityisautoja? Joka suunnassa on ajokiellon ja parkkikiellon merkkejä. Pelkkää rahastusta koko homma kun missään ei pääse pysähtymään paitsi finavian maksullisilla pikaparkeilla. Ymmärrän kyllä että suomessa vihataan autoja ja halutaan paljon rahaa, mutta minähän kuljen autollani vaikka tehtäisiin kuinka vaikeaksi.
Kommentit (658)
Rehellisesti se lähin P-Parkki mikä siellä on tällä hetkellä aivan uloskäynnin vieressä on sata kertaa parempi verrattuna vanhaan. Ei se paljoa maksa ja on lähellä sisäänkäyntiä.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Miksi pitää maksaa, jos istut autossa jättäessäsi tai noutaessasi jonkun kentältä?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vallallaan täysin järjestä irrotettu halu vihata polttomoottoriautoja ja autoja ylipäätään.
Helsingissä kavensivat keskustan katuja niin, että jopa pelastuskalustolla on vaikeuksia päästä perille kohteeseen. Koska piti saada kesäkahviloita jne kaduille😂
Suomi on tuhottu.
Helsingissä kavennettu katuja -> Suomi on tuhottu?
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän olisi muuten ihan kunnon kaaos noilla lyhytparkeilla jos ne olisi ilmaisia. Maksullisuus hillitsee että böndejuntit ei kiiruhda kentälle niin minun tuliterälle BMW 530d:lle jää tilaa oven edestä t. Se vähän rikkaampi
Köyhät ajaa kentälle itse.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".