Kumpi tulee ekana mieleen sinkku sanasta?
Yksinäinen selibaatissa elävä nyhverö, vai irtosuhteita harrastava villikko?
Kommentit (25)
Tulee aina tulee! (Ainakin tulee mieleen kun) Olin 50+ tuhmaäijä ja sinkkuilija, joka kiihottuu valtavasti vieraista pilluista ja tissejäkin tekee monasti mieli maistaa. Etsin siis sinkkuna vieraista tuhmailuseuraa mun iloksi seksifantasioihin ja tutustumaan elämäniloihin paremmin, kun aina lopulta tiemme kohtasi niin monasti viimeistään vieraan sängyssä? Toivoin sinkkuna aina tai fantasioissani ainakin, löytäväni vieraan, jonka kanssa harrastaisin seksiä, toisen vieraan toisinaan runkatessa vieressä. Taisin kyllä sinkkuna monesti saada kahta kivaa pillua aina vuorotellen kun useasti vieras halusi ensin imee nälkäisesti mun munaa ja toinen oikein toivoi ääneen usein minulta miten voisin sitten ottaa häntä takaapäin. Se on sinkkuna kivaa ja jännää päästä toteuttamaan vieraiden mieltymyksiä aina. Mun sinkkuajan albumeissa ja kovalevyillä näistä kohtaamisista kivojen vieraiden kanssa on jos ja jonkinmoista eroottista materiaalia. Minusta niitä on näin myöhemminkin jännä katsella ja muistella. On siellä kuvia minustakin sinkkuna laidasta laitaan, videoita, ikimuistoisia panoja, suuseksiä, soolovetoja, runkkuseksiä vieraitten kanssa, ryhmäseksiä yms.oikeissa aikuistenleikeissä sattuneita sessioita ja kivoja jänniä sinkkumuistoja. Joskus iltaisin joku random vieraskin on taas mielessäni kun muistan ne sen yllättävän kauniit rinnat ja hänen tatuoidut olkapäänsä sekä pyöreät pakaransa. Ja etenkin sen miltä ne näyttivät kun sinkkuna käsillä levitin niitä ennenkuin työnsin juhlakuntoisen hänen sisälleen toistuvasti ja antaumuksella tietenkin, vieraastani nauttien.
Kunnes taas, niin kuin monesti aina ennenkin, lösähdimme selällemme sänkyyn ja sytytimme savukkeet. Oli se jotain sen arvoista sinkkuna minkä aina muistaa. Kun tuhmaäijä ja vieras kohtaa..
Emansipoitunut feministi, joka huutaa miesten pahuutta.
Kaikki ihmiset joilla ei ole puolisoa, ei edes identifioidu sinkuksi.
Mielestäni sanaan sinkku liittyy lataus, että ihminen olisi itse halukas ja aktiivinen tutustumaan johonkuhun uuteen ihmiseen tai peräti muodostamaan suhteen. Siis jos sopivaa löytyy :)
Ensimmäisen eron, iän ja kokemusten tai pettymysten kohdanneita ihmisiä voi olla ja asua yksinelävinä ihmisinä, jotka kuitenkaan eivät sukkuloi ns. "sinkkumarkkinoilla" aktiivisesti. Aikakauslehdet on täynnä näitä henkilöhaastatteluita, joissa uusi parisuhde onkin sitten löytynyt kaveriverkoston tai harrastusten kautta - sinkun itse mitenkään pariutumiseen panostamatta.
Kai yritin sanoa, että jos joku sanoo olevansa sinkku, häntä voi lähestyä tuntosarvet ojossa.
Ihminen, jolle parisuhde ei merkitse koko elämän suhdetta. Joka eroaa heti, kun vähän arki astuu kuvioon. Puhun nyt keski-ikäisistä. Nuorista nyt ei tule nuo mieleen.
Tämähän on siis ihan paskapuhetta. Kaikilla on oma erilainen tarinansa. Mutta nuo nyt itselle vaan tulee mieleen.
osittain kyllä ja ne miehistä kiinnostuneet naiset panevat kaikki niita samoja harvoja jänniä pelimiehiä